Osvježeno 18 Aprila, 2024 11:00 PM
jun 09, 2020 Adnan Huseinagić Dostavni, e-ProAuto, Komercijalni 0
Ford je proširio ponudu modela Fiesta Van i dodao novu elektrificiranu opciju s pogonom EcoBoost Hybrid, odnosno s blagom hibridnom tehnologijom (MHEV).
Osnovu pogonskog sistema čini već poznati trocilindarski motor 1.0 Ecoboost, sa 125 KS i s mogućnošću deaktiviranja jednog cilindra, kojem u pomoć priskače integrisani starter/generator (BISG) povezan remenom, koji se napaja iz Li-Ion baterije napona 48 V.
Ovaj elektromotor ima funkciju i startera i generatora, pa pri nižim obrtajima, kada je to najpotrebnije, potpomaže benzinski motor s dodatnih 50 Nm obrtnog momenta, odnosno 24 Nm obrtnog momenta pri višim obrtajima.
Prilikom usporavanja (kočenja) BISG ima funkciju generatora te dopunjuje bateriju, a funkcija Auto Start-Stop djeluje u širem rasponu, od brzine od 25 km/h do potpunog zaustavljanja, čime dodatno štedi gorivo. Inteligentni, samoregulirajući blagi hibridni sistem kontinuirano prati kako se vozilo koristi, te automatski određuje kada će i kojim intenzitetom puniti bateriju radi postizanja optimalnog iskorištenja, te kada iskoristiti kapacitet baterije, kako bi umanjio potrošnju benzina.
Uz poboljšane performanse i smanjenu potrošnju goriva, tehnologija EcoBoost Hybrid osigurava i smanjenje troškova vlasništva, što je posebno važno flotnim korisnicima, a pri svemu tome, Fiesta Van zadržava svoju korisnu nosivost od 531 kg, i zapreminu tovarnog prostora od 1 kubni metar.
“Nova Fiesta Van EcoBoost Hybrid je najnovija elektrificirana opcija u ponudi lakih komercijalnih vozila. Napredna i već dokazana blaga hibridna tehnologija pruža vlasnicima kompaktno vozilo koje je prilagođeno gradskoj vožnji i koje je ekonomično za korištenje”, izjavio je Hans Schep, generalni direktor segmenta komercijalnih vozila u Ford of Europe.
Iz Forda navode da Fiesta Van EcoBoost Hybrid ostvaruje povećanje efikasnosti za oko 6% u odnosu na nehibridnu opciju s motorom 1.0 EcoBoost. Drugačije rečeno, Fiesta Van EcoBoost Hybrid u prosjeku troši 5,1 l/100 km i u atmosferu emituje 115 g/km CO2 prema WLTP proceduri (4,1 l/100 km, 93 g/km CO2 NEDC), dok nehibridna verzija ima potrošnju od 5,1 l/100 km i emisiju CO2 od 117 g/km (4,2 l/100 km, 97 g/km CO2 NEDC).
FiestaVan EcoBoost Hybrid dostupna je s paketima opreme Trend i Sport, a uz nehibridnu benzinsku izvedbu s motorm 1.0 EcoBoost, u ponudi je i dizelska izvedba s motorom 1.5 TDCi.
Pored toga, Fiesta Van nudi i napredne tehnologije povezivanja i pomoći, kako bi pomogla vozačima prilikom rada u gradskim okruženjima.
Zahvaljujući povezivosti s Apple CarPlay i Android Auto, vozačima je omogućeno da uz pomoć sistema Sync3 kreiraju “idealniju” rutu i izbjegavaju gradsku gužvu. Taj sistem podržava i 8-inčni centralni ekran, koji raspoznaje i gestovne komande, zbog čega je korištenje lakše i intuitivnije. U standardnu opremu spada i FordPass Connect, koji kreira mobilni WiFi hotspot, a vlasnicima flote omogućuje praćenje i viši nivo sigurnosti zahvaljujući aplikaciji FordPass Pro app.
Ponudu Forda u BiH pogledajte ovdje.
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 15, 2024 0