Osvježeno 19 Marta, 2024 10:40 AM
apr 20, 2018 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Hyundai Motor je u Evropi započeo ovu godinu veoma dobrim prodajnim rezultatima, pa je u prvom kvartalu zabilježeno 145.008 novoregistrovanih automobila (prema podacima ACEA – European Automobile Manufacturers’ Association), čime je prošlogodišnji rezultat nadmašen za 7,5%.
“Sjajan prvi kvartal pokazuje da nastavljamo zadovoljavati potražnju kupaca, zahvaljujući rastućem asortimanu modela. Sa modelima Kona, i30 Fastback i i30 N, privlačimo nove kupce, uključujući i dizajnerske entuzijaste i one koji traže bolje performanse. Štaviše, dodatno ćemo jačati i obnoviti naš portfolio – do sredine 2018. godine, 90% naših proizvoda će biti ‘mlađi’ od dvije godine”, izjavio je Thomas A. Schmid iz Hyundai Motor Europe.
U odnosu na prvi kvartal protekle godine, prodaja je povećana u Španiji 34%, Francuskoj 24% i Njemačkoj 16%. Najprodavaniji model je Tucson, a slijede “i” modeli i10, i20 i i30.
Uspjeh ovih modela podržava Hyundaijevu ambicioznu strategiju da postane vodeći azijski brend u Evropi do 2021. godine. Tržišna dostupnost modela i30 N i i30 Fastback će doprinijeti dobrim rezultatima u narednom periodu.
Dodatno, Hyundai Motor je dostigao lidersku tržišnu poziciju među elektrificiranim vozilima u Evropi. Sa modelima Ioniq Electric, Hybrid i Plug-in Hybrid, Hyundai je povećao prodaju u ovom segmentu za više od 50%, u odnosu na isti period protekle godine.
U narednom periodu Hyundai će zadržati pozitivan trend na evropskom tržištu, zahvaljujući novim modelima u ponudi, kao što su Kona Electric, novi Santa Fe i novi Nexo. Sa ovim modelima, Hyundai će nastaviti nuditi inovativna rješenja, dostupna svima.
Ponudu Hyundaija u BiH pogledajte ovdje.
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 15, 2024 0
mar 14, 2024 0
mar 12, 2024 0