Osvježeno 19 Aprila, 2024 9:50 AM
feb 05, 2020 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Iz Hyundaija su najavili da bi mogli zaustaviti proizvodnju u Južnoj Koreji, najvećoj proizvodnoj bazi ovog brenda, zbog nedostatka dijelova iz Kine.
Naime, zbog virusa Corona u Kini je već zatvoreno dosta tvornica, što je uzrokovalo poremećaj u snabdijevanju dijelovima, pa tvornice u Južnoj Koreji ne mogu raditi punim kapacitetom.
Hyundai u Južnoj Koreji posluje u ukupno 7 tvornica, koje proizvode za lokalno tržište, ali i za tržišta SAD-a, Evrope, Bliskog Istoka i drugih zemalja, što čini oko 40% Hyundaijeve globalne proizvodnje.
Hyundaijevi dobavljači iz Kine uglavnom proizvode kablove, ožičenja i instalacije. Najviše su pogođeni dobavljači Kyungshin i Yura Corporation, koji pokušavaju povećati proizvodnju u svojim tvornicama u Jugoistočnoj Aziji, kako bi nadoknadili poremećaj u snabdijevanju iz Kine. Oba dobavljača planiraju nastaviti proizvodnju u svojim kineskim pogonima nakon 9. februara.
“Hyundai i Kia ne drže velike zalihe dijelova u svojim pogonima, jer imaju tendenciju uvoza dijelova iz Kine, veću nego ostali svjetski proizvođači automobila. Zbog toga su posebno pogođeni poremećajem u snabdijvanju”, izjavio je Lee Hang-koo, viši istraživač u korejskom institutu za industrijsku ekonomiju i trgovinu.
Hyundaijeva ovisnost o Kini naglo je porasla, jer su prije nekoliko godina u Kini izgrađene velike tvornice sa ogromnim proizvodnim kapacitetima, pa su tvornice u Južnoj Koreji, uglavnom orijentisane na sklapanje i finalnu obradu.
Južna Koreja je iz Kine, tokom 2019. godine, uvezla autodijelove u vrijednosti od oko 1,56 milijardi američkih dolara, što predstavlja značajno povećanje u odnosu na 2018. godinu, kada je taj uvoz iznosio 1,47 milijardi dolara.
Japanska trgovačka kuća Mitsui & Co upozorila je i da bi epidemija virusa Corona mogla usporiti proizvodne aktivnosti u Kini, ne samo u automobilskoj, već i u ostalim industrijskim granama.
Zbog epidemije, mnogobrojni globalni proizvođači automobila obustavili su proizvodnju u Kini. U skladu sa smjernicama kineske vlade, proizvodnja bi trebala biti nastavljena 10. februara. Epidemija virusa Corona ostavlja velike posljedice, pa je šangajski indeks dionica, u ponedjeljak izgubio oko 400 milijardi američkih dolara tržišne vrijednosti.
Ponudu Hyundaija u BiH pogledajte ovdje.
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0