Osvježeno 19 Aprila, 2024 9:50 AM
feb 08, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Gume, Novosti, Postprodaja, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Nokian je već najavio novu generaciju guma s ekserima Nokian Hakkapeliitta 10, koje će biti tržišno dostupne najesen ove godine.
Gume Nokian Hakkapeliitta 10 će biti dostupne u tri verzije:
– Hakkapeliitta 10 – za putničke automobile;
– Hakkapeliitta 10 SUV – za vozila SUV i Crossover segmenta;
– Hakkapeliitta 10 EV – za električna vozila i hibride.
Na taj način će gume Nokian Hakkapeliitta 10 biti dostupne s više od 140 dimenzija, sa prečnicima od 14 do 22 inča, brzinskim indeksom T (190 km/h), a većina će imati najveći postojeći indeks nosivosti, s oznakom XL. Ove gume će biti dostupne na tržištima Skandinavije, Rusije i Sjeverne Amerike, odnosno na tržištima i regijama gdje je dozvoljeno korištenje guma s ekserima.
Najveći izazovi u zimskom vremenu i opasnim uslovima na cesti su mogućnost kočenja i nedostatak prianjanja u krivinama i prilikom promjene trake na cestama prekrivenim snijegom i ledom.
Nokian je sproveo opsežnu studiju koja je pokazala da vozači posebno cijene pouzdano prianjanje na snijegu i ledu. Gotovo 50% ispitanika su izjavili da su držanje i upravljanje na ledu najvažnija svojstva guma u ekstremnim uslovima vožnje. Testovi sprovedeni u ektremnim uslovima i pri veoma niskim teperaturama, pokazali su da jedino gume s ekserima mogu pružiti držanje kakvo vozači očekuju.
Da bi zadovoljili potrebe vozača, u nove gume Nokian Hakkapeliitta 10, ugrađena je unaprijeđena tehnologija nazvana “Double Stud”, s inovativnim pozicioniranjem klinova. Naime, novi klinovi su u obliku zvijezde, međusobno zakrenuti za 180° na ramenima guma. Na taj način je poboljšano bočno držanje, a klinovi su prilikom kontakta s podlogom u optimalnom položaju. Ovakva optimizacija proširuje granice prianjanja i daje vozaču više vremena za reakciju, prije nego što guma izgubi prianjanje, a automobil izgubi kontrolu.
Pored sigurnosti, smanjenje trošenja i produženje radnog vijeka gume su veoma značajni. Moderna tehnologija, nazvana “Eco Stud 10” kombinuje dodatno zadebljanje osnovnog sloja gume i specijalni gumeni “jastuk”, čime se “omekšava” udar eksera o podlogu, smanjuje trošenje, a istovremeno i smanjuje nivo buke.
Također, poboljšana je i konstrukcija gume, pa je centralni dio gazećeg sloja čvršći, dok su ramena elastičnija, čime se postiže bolje držanje u krivinama, ali i povećava nosivost.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Za gume Hakkapeliitta 10 EV, razvijena je i nova tehnologija nazvana “SilentDrive”, a zapravo je u unutrašnjost gume ugrađen poseban sloj akustičke pjene, koja absorbuje rezonacije koje se javljaju u zraku u gumi, što rezultuje nižim nivoom buke i povećanjem komfora u vožnji.
Prema preliminarnim testovima, gume Hakkapeliitta 10, imaju za 8% bolje držanje na ledu i veću trjanost, u odnosu na prethodne gume Hakkapeliitta 9.
apr 19, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 16, 2024 0
apr 16, 2024 0