Osvježeno April 21st, 2021 6:20 PM
Jun 30, 2015 Adnan Huseinagić Mercedes, Polovni 11
Redovno održavanje je ključ dugovječnosti. Kupci polovnog trebaju obratiti pažnju na stanje mikroremena, i na displej na tabli sa instrumentima. Također, kod uvezenih primjeraka provjerite stanje akumulatora, elektropokretača i takozvanog EGR ventila.
Ovaj automobil na tržištu polovnih tek sada dolazi do izražaja. Dolaskom nove A-klase, drugu generaciju dočekao je pad vrijednosti, što znači da je A-klasa na tržištu polovnih postati još prihvatljivija. Najpopularniji model na tržištu polovnih automobila u našoj zemlji je A 180 CDI. Radi se o automobilu kojeg pokreće dvolitarski dizelski motor sa 109 KS i sa 250 Nm obrtnog momenta. Kupci polovnih imaju veliki izbor i modela pokretanim slabijim motorom snažnim 82 KS, ali tokom godina prodaje, najčešći izbor kupaca ipak je bio model sa motorom snažnim 109 KS. Druga generacija A-klase naslijedila je jedinstveni koncept malog porodičnog automobila kakav je iznenađujuće nastao sa prvom A-klasom. Druga je postala agresivnija, malo atraktivnija, ali jednako neobična. Ipak, zadržala se na tržištu sedam godina, te značajno popravila imidž Mercedesovih malih automobila.
⇑ Najpopularniji je dvolitarski motor sa 109 KS. Na tržištu postoji i veliki broj modela sa istim motorom, ali sa 82 KS.No, statistički servisni podaci najvećeg njemačkog kluba automobila ADAC pokazuju da su njihovi serviseri najčešće intervencije na A-klasi izvršavali zbog problema sa neobjašnjivim pražnjenjem akumulatora. To je posebno bilo izraženo na modelima koji su proizvođeni nakon 2008. godine. Pored toga, statistika pokazuje da je veliki broj intervencija izvršen zbog ventila EGR. Također, zabilježeni su problemi i sa elektropokretačem motora (do 2010. godine), i sa pumpom za gorivo (do 2008. godine). Ipak, mali broj intervencija osigurao je najbolju ocjenu za A-klasu.
Nažalost, Mercedes nije predvidio izmjenu samog displeja, nego je potrebno zamijeniti gotovo cijelu tablu sa instrumentima, što podiže cijenu sanacije na oko 1.000 KM.
Mercedes A-klasa (W169) | |
Dijelovi | A 180 CDI (109 KS) |
Klinasti remen | 16 KM |
Grijači (komplet 4 kom.) | 31 KM |
Motorno ulje (5 l) | 48 KM |
Filter ulja | 12 KM |
Filter zraka | 26 KM |
Filer goriva | 33 KM |
Ulje za mjenjač (1 l) | 17 KM |
Ulje za kočnice (0,5 l) | 5 KM |
Zaptivač poklopca ventila | 35 KM |
Pumpa za vodu | 72 KM |
Disk-pločice (prednje) | 65 KM |
Disk-pločice/obloge (zadnje) | 45 KM |
Kočni diskovi prednji (par) | 140 KM |
Kočni diskovi zadnji (par) | 83 KM |
Amortizeri (prednji par) | 264 KM |
Amortizeri (zadnji par) | 272 KM |
Kugle | 43 KM |
Krajnice | 50 KM |
Lafete | 215 KM |
Homokinetički zglob (lijevi) | 50 KM |
Homokinetički zglob (desni) | 50 KM |
Manžetne na hom. zgl. (par) | 64 KM |
Ležajevi (prednji par) | 136 KM |
Ležajevi (zadnji par) | 250 KM |
Set kvačila | 418 KM |
Hladnjak motora | 195 KM |
Far (prednji) | 160 KM |
Far (zadnji) | 100 KM |
Vanjski retrovizor | 290 KM |
Izvor informacija: Inter Auto doo Sarajevo |
– Preporučeni servis | |
Dijelovi | A 180 CDI (109 KS) |
Mikro remen i zatezač | 616 KM |
Grijači (komplet 4 kom.) | 687 KM |
Motorno ulje (6 l) | 158 KM |
Filter za ulje | 74 KM |
Filter zraka | 101 KM |
Filter za gorivo | 135 KM |
Disk-pločice (prednje) | 218 KM |
Disk-pločice (zadnje) | 190 KM |
Ukupno | 2.179 KM |
Preporučeni servis nakon kupovine polovnog automobila koji ne posjeduje servisnu knjižicu (cijene dijelova sa ugradnjom). |
|
– Troškovi održavanja | |
Dijelovi | A 180 CDI (109 KS) |
Filter klime | 128 KM |
Ulje za mjenjač /manuelni/ (2 l) | 178 KM |
Ulje za kočnice (1 l) | 94 KM |
Pumpa za vodu | 497 KM |
Kočni diskovi prednji (par) | 339 KM |
Kočni diskovi zadnji (par) | 300 KM |
Pakne ručne kočnice | 132 KM |
Amortizeri (prednji par) | 624 KM |
Amortizeri (zadnji par) | 426 KM |
Kugle (prednjie par) | 291 KM |
Krajnice (par) | 410 KM |
Lafete | 1.248 KM |
Ležajevi (prednji par) | 461 KM |
Ležajevi (zadnji par) | 631 KM |
Poluosovina (desna) | 1.609 KM |
Poluosovina (lijeva) | 1.467 KM |
Manžetne na hom. zgl. (par) | 154 KM |
Set kvačila (lamela + potisna ploča) | 1.878 KM |
Potisni ležaj | 1.355 KM |
Hladnjak motora | 667 KM |
Hladnjak klime | 887 KM |
Auspuh (zadnji lonac) | 450 KM |
Far (prednji) | 1.135 KM |
Far (zadnji) | 699 KM |
Vanjski retrovizor (komplet) | 810 KM |
Žmigavac u retrovizoru | 112 KM |
Vjetrobrasnko staklo (prednje) | 715 KM |
Vjetrobrasnko staklo (zadnje) | 585 KM |
Bočno staklo (prednje) | 294 KM |
Bočno staklo (zadnje) | 289 KM |
Navedene cijene su iz ovlaštenog servisa |
Mercedes A-klasa (W169) | A 180 CDI (109 KS) |
Zapremina motora (ccm) | 1.991 |
Snaga motora (kw/KS) | 80/109 |
Obrtni moment (Nm – obr/min) | 250/1.600 |
Kočnice (naprijed/nazad) | disk/disk |
Međuosovinsko rastojanje (mm) | 2.570 |
Dimenzije D/Š/V (mm) | 3.840/1.765/1.595 |
Zapremina prtljažnika (l) | 435/1.995 |
Maksimalna brzina (km/h) | 186 |
Ubrzanje 0-100 km/h (s) | 10,8 |
Prosječna potrošnja (l/100 km) | 5,2 |
Negativno
Kupci moraju obratiti pažnju na redovno servisiranje A-klase. Iako je ovo jednostavan automobil, isluženi primjerci mogu biti itekako skupi za održavanje.
Apr 21, 2021 0
Apr 19, 2021 0
Apr 16, 2021 0
Apr 13, 2021 0
Molim ako mi neko zna kazati,Pali mi se lampica ESP,ugasim vozilo i ponovo startam ide bez problema.Nekada to često radi,svakih 5-6 min.vožnje a nekada pređem i do 100km.O čemu se zapravo radi?
molim vas dali ste resili problem , imam identican problem pet puta sam stelovao trap i nista neznam sta da radim , neko kaze trap neko kaze senzor letve neko kaze prekidc stop svetla , dali ste resili problem , hvala i pozdrav vama
prikopcaj ga na laptop. pokazace ti gresku u volanu na kontaktima. kako bi ja digao malo prednjku stranu. prenizak je
Zdravo interesuje me kod ovog mercedesa a 180 w169 izgleda da mi je otisao zamajac da li se to isplati polovno uzel il bas novo?
Pozdrav ,da li je normalno da Mercedes A klasa , 180 cdi, 2004 god,avantgard (80kw) trosi po gradu 8.5 L ? Ili nesto nije u redu ?
Da, izgleda da jeste.
8 do 8,5 l po gradu, na otvorenom 5 l.
Konstantno radi esp lampica i otezan rad volana
Ja na svom imam sledeći problem. Ušla voda u pod auta.
Najveći dio vode u podu ispod suvozača….
Da li je neko imao slično
I meni sr slicno desilo kad sam prao w168 hteo sam da istisnem prljavstinu ispod soferke na onoj lajsni gde su brisaci. Medjutim ona se zapusila i sva voda mi otisal na pod od suvozaca. Morao sam da skidam sediste da bi izvadio deo patosa da se susi par dana. Posle sam ocistio odvod i nije bilo problema
Pozz,,
Ja na mom imam problem sa pokretnim krovom. Rijec je o A klasi 2005g. Avangarda oprema. Motor 2.0 dizel 140ks.takodje u prednjom lijevom tocku na neravnine se cuje kao da se rasteze amortizer kad zaljulja auto. Jel neko rijesio taj problem??
Sta znaci kada upali d servis na a 180 cdi 2007 w169