Osvježeno April 21st, 2021 6:20 PM
Mar 16, 2015 Adnan Huseinagić Mercedes, Polovni 14
Najkontroverzniji Mercedes i kao polovan cilja na jedinstven profil kupaca. I pored očite razlike u odnosu na ostale Mercedese, ipak je u svijet polovnih automobila ponio pouzdanost i izdržljivost karakterističnu za Mercedese. Najpouzdaniji modeli prve generacije proizvođeni su nakon redizajna iz 2001. godine.
A-klasa je zasigurno najkontroverzniji Mercedes koji je ikada došao na tržište. Kada se tek pojavio 1997. godine, njegov neugledan izgled, neobična koncepcija koja je povlačila paralelu između malog monovolumena i kompakta, te slaba motorizacija, razočarali su sve fanove trokrake zvijezde. Međutim, kao i svaki drugi Mercedes, i A-klasa je sa sobom donijela određene inovacije koje su se tek desetak godina nakon predstavljanja prve A-klase počele primjenjivati i u automobilima slične koncepcije kod drugih proizvođača. Recimo, A-klasa je započela eru serijske ugradnje ESP-a među nižim klasama automobila, a njena inovativna konstrukcijska sigurnosna ojačanja se i danas obilno koriste u automobilskom svijetu. Prva generacija A-klase zamijenjena je novim, opsežno rekonstruisanim modelom, tek 2004. godine. Dakle, više od 1,1 milion prodatih primjeraka prve A-klase, ipak je izgradilo kakav-takav ugled u odnosu na sami početak prodaje, pa je i ovaj Mercedes završio na visokom mjestu među masom polovnih automobila.
2001. godine Mercedes je redizajnirao A-klasu. Napravili su najveće promjene u unutrašnjosti, pa su ugrađivali gumiranu plastiku i na jeftinije modele. Redizajnirane modele je najlakše prepoznati po novoj masci i po providnim prednjim farovima.Danas je A-klasa česta tema razgovora kupaca polovnih automobila. Iako je njen nekonvencionalan izgled pomalo odvaja od Mercedesovog klasičnog karaktera, ipak je dokazala da je u svim drugim segmentima kompletan i izuzetno zanimljiv automobil. Štaviše, naslijedila je pouzdanost i izdržljivost kakva je uvijek karakterisala Mercedese, pa je i kupovina polovnog primjerka potpuno opravdana.
Mercedes A-klase (W168) | ||
Dijelovi | A 170 CDI (95 KS) | A 160 (100 KS) |
Klinasti remen | 20 KM | 20 KM |
Grijači (4 kom.) | 72 KM | – |
Svjećice (4 kom.) | – | 22 KM |
Motorno ulje (5 l) | 48 KM | 48 KM |
Filter ulja | 10 KM | 10 KM |
Filter zraka | 22 KM | 12 KM |
Filer goriva | 23 KM | 60 KM |
Ulje za mjenjač (1 l) | 17 KM | 17 KM |
Ulje za kočnice (0,5 l) | 5 KM | 5 KM |
Zaptivač poklopca ventila | 34 KM | 18 KM |
Pumpa za vodu | 60 KM | 60 KM |
Disk-pločice (prednje) | 49 KM | 49 KM |
Disk-pločice/obloge (zadnje) | 45 KM | 45 KM |
Kočni diskovi prednji (par) | 125 KM | 88 KM |
Kočni diskovi zadnji (par) | 92 KM | 92 KM |
Amortizeri (prednji par) | 200 KM | 200 KM |
Amortizeri (zadnji par) | 220 KM | 164 KM |
Kugle | 43 KM | 43 KM |
Krajnice | 36 KM | 36 KM |
Lafete | 105 KM | 105 KM |
Homokinetički zglob (lijevi) | 122 KM | 122 KM |
Homokinetički zglob (desni) | 122 KM | 122 KM |
Manžetne na hom. zgl. (par) | 62 KM | 62 KM |
Manžetne do mjenjača (par) | 44 KM | 44 KM |
Ležajevi (prednji par) | 60 KM | 60 KM |
Ležajevi (zadnji par) | 60 KM | 60 KM |
Set kvačila | 403 KM | 295 KM |
Hladnjak motora | 170 KM | 170 KM |
Far (prednji) | 130 KM | 130 KM |
Far (zadnji) | 60 KM | 60 KM |
Vanjski retrovizor | 110 KM | 110 KM |
Izvor informacija: Inter Auto doo Sarajevo |
Ipak se ovdje radi o Mercedesu, pa zahtjevnije i opsežnije saniranje moglo bi biti izuzetno skupo i neisplativo. Sa druge strane, kupovina redovno i pravilno održavane A-klase je sasvim opravdana investicija. Tehnički je naprednija od većine tadašnjih automobila slične koncepcije, ali modeli prije redizajna iz 2001. godine ipak su imali izražene probleme sa izdržljivošću plastičnih elemenata u kabini. Prije svega, plastika od koje je napravljena konzola nije adekvatno učvršćena, pa su na polovnim primjercima izraženi neugodni zvuci trljanja plastičnih elemenata.
Mercedes A-klase (W168) | A 170 CDI (95 KS) | A 160 (100 KS) |
Zapremina motora (ccm) | 1.689 | 1.598 |
Snaga motora (kw/KS) | 70/95 | 77/105 |
Obrtni moment (Nm – obr/min) | 180/1.600 | 150/4.000 |
Kočnice (naprijed/nazad) | disk/disk | disk/doboš |
Međuosovinsko rastojanje (mm) | 2.593 | |
Dimenzije D/Š/V (mm) | 3.776/1.719/1.589 | |
Zapremina prtljažnika (l) | 390/1.930 | |
Maksimalna brzina (km/h) | 182 | 180 |
Ubrzanje 0-100 km/h (s) | 12,4 | 10,8 |
Prosječna potrošnja (l/100 km) | 5,8 | 7,2 |
Apr 21, 2021 0
Apr 19, 2021 0
Apr 18, 2021 0
Apr 16, 2021 0
Neradi mi rikverc svetlo na mercedesu 160A.avtomatik.pa vas molim za savjet gdje bi mogla biti greška i kakoje otkloniti.Vladimir.
Poštovanje molio bih vas ako bi ste mi mogli pomoci u rjesavanju mog problema radi se o mercedesu Aklasse 2001 god 75 kv 1.6 benzin prije par dana prilikom provjere ulja primjetio sam sivkastu boju ulja na mjeracu slucajno sam ga pomirisao i osjetio da mirise po benzinu posjetio sam majstora i rekao je da sumnja na injektore da ih treba ocistiti ultrazvucno što je i napravio nakon par dana ista prica sad je ponovo ispitao injektore i kaze da su u redu da li biste vi mogli predpostaviti zasto mi ulazi i od kud benzin u karter Hvala unaprijed
Molim vas za pomoc imam A klasu 180cdi i kod palenja odma senpali hladnjak i pokazuje da nema vode a u stvari ima u cemu je problem ???Hvala
Molim vas mozete li pomoci ima a170 cdi 168 2003g,desava se da ga vozim i kad stanem i zadrzim se 15.min i vratim se on nece da upali vergla i nista ali kad pumpam papucicu gasa neki put i upali a sad se pojavila i neka zuta cesmica.Hvala.
Moze li odgovor za problem koji imam.
Imam problem na A klasi Mercedes 160 u toku voznje na kontrol tabli se upali napisano H1 uz zvuk pistanja i traje par sekundi i tako se ponovo upali i zapisti posle oko otprilike 100 km. voznje. U cemu je problem?
Hvala na pomoci I odgovoru.
Imam problem sa centralnom bravom A klasa 170 CDI 2002 god. Kada pritisnem gumb na daljinskom ne zaključaje i ne čuje se motorić od centralne a rade lampice od pokazivača pravca. Da li je u pitanju motorić ili možda osigurač od centralne i gdje se nalazi osigurač od centralne a gdje motorić za istu.HVALA NA POMOĆI .LP.
Mercedes A 140 uporno prazni akomulartor. Indikacija (lampica) punjenja ne svijetli (dok ne isprazni akumulatora). “Majstori”u servisu su zaključili da je problem alternator. Promijenili su prvo rotor a kada se nije ništa popravilo i stator (sa ostalim komponentama). Automobil i dalje nakon nekog vremena prazni akomulator. Sada je auto električar (nakon mjerenja i konzultacija) zaključio da je problem u velikoj oscilaciji kod punjenja za što je”optužio”neki od potrošača ali kaže da mu treba cijeli dan mjerenja da utvrdi uzročnika a nema vremena. Imate li ideju o čemu se radi?
samo promjeni cijeli alternator i rješen problem ,nalazi se ispod desnog točka pored kompresora za klimu ,vjerovatno ti svijetli stalno crvena lampa od akumulatora
Gdje imate servis, koliko košta izmjena seta kvačila u vašem servisu i koliko vremenski traje.
Radi se o MERCEDES A CLASS W168 1.7 CDI ELEGANC 2002.g.
vjerojatno bi se uradilo još ponešto na autu.
Poštovani, molim Vas savjet za mercedes A 200 cdi 2006g. – W169, zbog poskakivanja zadnjeg kraja, odnosno zadnji desni kotač. Zamijenjeni su amortizeri i novi centralni nosač mosta, no i dalje se dešava ista stvar. Što treba napraviti, reparaturu mosta?
Imam Mercedes A 170 CDI 2001 godine. U Zadnje vreme proizvodi “tezak” zvuk i izlazi crni dim iz auspuha kada je u leru. Molim za savjet i Vaše mišljenje?
Pali mi se žuta lampica za ulje na mercedesu A klase 170 CDI.Ulje sam mjenjao prije 3-4 mjeseca,dakle ulja ima.Mehaničar je rekao da to ignoriram ali mi stvara psihičku nervozu.Da li to mogu skinuti resetiranjem na tabli i kako?
Molim odgovor.