Osvježeno July 1st, 2022 10:30 AM
Jun 23, 2022 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Predstavljanjem derivata superautomobila Huayra, italijanska kompanija Pagani nastavlja oduševljavati bogate kolekcionare. Ove sedmice predstavljena je verzija Codalunga s elegantnim stražnjim dijelom produženim 360 mm u stilu sportskih prototipa iz ‘60-ih godina i redizajniranim aerodinamičnim repom. Biće proizvedeno samo 5 primjeraka, a svaki će koštati po 7 miliona eura.
Pagani Huayra je debitovala 2011. godine, s konceptom “dizajna automobila kao umjetnosti”. Svaki detalj unutar i izvan automobila napravljen je kao skulptura, kojoj se može diviti. Specifikacije Huayre bile su impresivne prije deset godina, iako danas postoji mnogo mnogo efikasnijih i bržih modela u gornjem ešalonu tržišta hiperautomobila.
Međutim, Pagani i dalje ima puno bogatih obožavatelja, a dvojica od njih su se 2018. godine obratila Horaciju Paganiju sa zahtjevom da napravi dužu verziju Huayre, s uglađenijim i elegantnijim tijelom. Krajnji rezultat je Huayra Codalunga koja je upravo ugledala svjetlo. Prednji kraj je dobio manje agresivan dizajn s izduženim ovalnim centralnim usisnikom zraka, prednji branici su postali konveksniji, farovi su jednostavniji i uglađeniji, bočni zidovi glatkiji.
Nema krila na stražnjem dijelu s poklopcem motora površine 3,7 kvadratnih metara, ali sačuvana su dva aktivna zakrilca u stražnjoj ivici, doduše promijenjenog oblika (dva zakrilca su očuvana i u prednjem dijelu karoserije). Udubljenje između novih svjetala nije prekriveno mrežicom, što omogućava da razgleda i divi novom laganom (4,4 kg) titanijumskom izduvnom sistemu s keramičkim premazom i četiri izduvne cijevi. Enterijer je preuzet sa standardne Huayre, ali s novim materijalima i kožnim umecima.
Huayra Codalunga je teška 1.280 kg nasuprot 1.218 kg restilizovane Huayre BC iz 2016. godine. Snaga šesterolitarskog V12 biturbobenzinca AMG-Mercedesa sa 764 povećana je na 840 KS, a maksimalni obrtni moment s 1.000 na 1.100 Nm. Proizvođač nije javno objavio dinamičke karakteristike Huayra Codalunge.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Codalunga će vjerovatno biti posljednja varijacija na temu Huayra, jer će 12. septembra Pagani u Milanu predstaviti potpuno novi model s indeksom C10. Prema glasinama, C10 će zadržati V12 motor AMG-Mercedesa, ali će njegova snaga porasti na 900 KS. Nema najava o hibridizaciji, pa se sa zanimanjem očekuje kako će Pagani nositi s ograničenjima za automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
[/su_column][/su_row]Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 29, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 29, 2022 0