Osvježeno March 4th, 2021 6:00 PM
Feb 22, 2021 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Na pitanje ko je najveći malezijski proizvođač automobila, većina bi “iz prve” odgovorila “Proton” i – pogriješila. Ne, već neko vrijeme ovu titulu nosi Perusahaan Otomobil Kedua Sendirian Berhad, kompanija poznatija kao Perodua.
Nikad čuli? Logično, jer Perodua godišnje proizvodi oko 200 hiljada rebrendiranih automobila japanskog Daihatsua. I to je logično jer je Daihatsu, Toyotina firma-kćerka, drugi najveći dioničar Perodue (20%), odmah iza malezijskog giganta – UMW Holdinga koji posjeduje 38% akcija.
Ovih dana Perdodua je počela primati rezervacije za novi model i to na “neviđeno”. Na prvi pogled, pomalo nevjerovatno, ali na web-stranici Perodue primaju se narudžbe za novi SUV, objavljena je cijena modela, ali ne i slika koja je zamijenjena siluetom automobila.
Ipak, poznavaoci automobilskih zbivanja nemaju dilema. Svi znaju da je riječ o još jednom klonu Daihatsua. Mali SUV debitovao je u oktobru 2019. godine kao Daihatsu Rocky, a mjesec dana kasnije svjetlo dana ugledao je i blizanac Toyota Raize. U protekloj godini je u Japanu prodato 126 hiljada primjeraka Raizea, koji je tako postao betseller SUV segmenta.
Sada stiže treći član porodice koji Perodua opisuje random oznakom “D55L” ili kao “New Compact SUV”, ali malezijski mediji već su otkrili da će novi model biti nazvan Ativa. Krajem protekle godine na internetu su postavljene slike maskirnog SUV-a Perodua i već tada je svima bilo jasno o čemu je riječ.
Postoji i objašnjenje za žurbu sa primanjem rezervacija i prije premijere novog modela. Naime, 30. juna u Maleziji završava državni program kojim je predviđeno oslobađanje od plaćanja PDV-a za kupce domaćih automobila.
Perodua Ativa će, poput Rockyja i Raizea, za pogon koristiti jednolitarski turbobenzinac snage 98 “konja” i najvišeg obrtnog momenta 140 Nm, spregnut s automatskim mjenjačem. Neizvjesno je samo da li će malezijski model imati verziju s pogonom na sva četiri točka koji je opcija na Toyotinom i Daihatsuvom rođaku.
Podsjetimo, mali SUV dužine 3.995 mm, širine 1.695 mm, visine 1.620 mm, postavljen je na Daihatsu modularnu platformu DNGA koja je jeftina verzija globalne Toyotine arhitekture TNGA.
Popis standardne opreme Perodua Ative uključuje šest zračnih jastuka, sistem upozorenja za napuštanje trake i stražnje parkirne senzore. U srednjoj konfiguraciji pojavljuju se isti multimedijski sistem, prednji parkirni senzori i kamera za vožnju unazad. Top verzija ima prilagodljivi tempomat i sistem za kontrolu mrtvog ugla.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Cijena novog modela Perodue kreće se u rasponu od 62.500 do 73.400 malezijskih ringita, odnosno od 25.000 KM do 29.300 KM. Za razliku od Toyote Raize i Daihatsu Rockyja, Perodua Ativa najvjerovatnije neće izaći van tržišta svoje domovine.
Mar 04, 2021 0
Mar 03, 2021 0
Mar 03, 2021 0
Mar 03, 2021 0
Mar 04, 2021 0
Mar 04, 2021 0
Mar 04, 2021 0
Mar 04, 2021 0