Kao jedan od najvećih evropskih SUV-ova, Audi Q7 je prvi put predstavljen 2005. godine. Prva generacija je čak deset godina ostala na tržištu, gdje je i formirala značajnu bazu kupaca koji su osvojeni impresivnim izgledom i vrhunskom Audijevom tehnikom prilagođenom za SUV-a. Ipak, s drugom generacijom, Audi je napravio značajne promjene. Prije svega, Q7 je skraćen za gotovo pet centimetara, masa je značajno smanjena (i do 325 kilograma), kao i visina vozila. Naravno, ovakve promjene utjecale su na ukupnu masu i djelimično na oblik vozila, ali je Q7 ostao duži od pet metara, što ga definitivno čini najvećim evropskim luksuznim SUV-om u klasi.
Kako je novi Q7 započeo put na modularnoj platformi uzimajući osnovne tehničke elemente od velikih Audijevih limuzina, ispod lima se krije djelimično prilagođena oprema koja je karakteristična za Audi A6, pa čak i za Audi A8. Tu prije svega spada vrhunski četverozonski klima-uređaj, novi MMI infotainment sistem koji omogućava jednostavnije upravljanje glasovnim naredbama, još savršeniji sistem prepoznavanja pisanja rukom, sofisticirana tabla s instrumentima nove generacije s velikim displejom, te cijeli set naprednih elemenata kao što su tableti na stražnjim sjedištima, povezivost s Internetom, vrhunska luksuzna sjedišta i slično.
U kabini može se smjestiti pet ili sedam putnika (u ponudi su dvije verzije Q7), a za njihovu sigurnost odgovorna je oprema koja uključuje pametni tempomat, sistem za održavanje vozila u traci, mnoštvo senzora i radara koji u svakom trenutku prate kretanje automobila ispred vozila i imaju mogućnost slanja signala za automatsko kočenje. Ovo su karakteristike vrhunskih luksuznih automobila, a svi dodaci, uz snažnu konstrukciju, osigurali su Audiju Q7 dobijanje pet zvjezdica na testu sigurnosti EuroNCAP.
Usklađivanjem sa savremenim trendovima i zahtjevima, Audi je za Q7 pripremio motore manje zapremine u odnosu na one koji su karakterisali stari model. Osnovni i najtraženiji su modeli s dizelskim motorima snaga 231 KS i 286 KS, ali se kupci sve češće opredjeljuju za modele s blago hibridnim sistemima, pa i za modele s plug-in hibridnim pogonom.
Tako je Audijev ulazni benzinski model 55 TFSI e V6 sa 381 KS, što predstavlja njihov slabiji plug-in hybrid. Uz izvrsne dinamičke performanse, ovaj Q7 ima električnu autonomiju od 43 kilometra. Kud-i-kamo snažniji plug-in hybrid je 60 TFSI e V6 (462 KS).
Q7 55 TFSI V6 (340 KS) spada u one koje nazivamo Mild Hybrid Electric Vehicle, što predstavlja odličnu alternativu popularnim TDI modelima.