Hyundai je u BiH krajem 2020. godine započeo prodaju redizajniranog Santa Fea četvrte generacije. To je luksuzni SUV, koji predstavlja perjanicu ovog proizvođača u bogatoj ponudi crossovera i SUV-ova.
Hyundai Santa Fe je terenski automobil koji se prvi put na tržištu pojavio 2001. godine. Dobio je ime po gradu Santa Fe u Novom Meksiku i predstavlja prvi autentični Hyundaijev SUV. On predstavlja prvi Hyundaijev proizvod na početku restruktuiranja kompanije ka prodoru na tržišta na kojima do tada nije bio afirmisan. U SAD je postigao enorman uspjeh i jedno vrijeme bio najprodavaniji Hyundaijev model na kojeg su kupci morali čekati mjesecima. Istim stopama, 2007. godine, nastavila je druga generacije i trajala sve do 2012. godine kada je predstavljen treći Santa Fe. Za sve vrijeme i u svim modelskim generacijama, Hyundai je za ovaj model dobio ogroman broj međunarodnih priznanja.
Četvrta generacija Santa Fea na tržište je stigla 2018. godine i ponudila najkvalitetniji sigurnosni paket koji sadrži tehničke sisteme koji su prvi put primijenjeni u serijskim automobilima. Istovremeno, dimenzijama, stilom i podignutim kvalitetom, Hyundai se ovim automobilom potpuno primakao takozvanom premijum segmentu najcjenjenijih SUV-ova.
Nema sumnje u to da se ovaj auto naslanja na veliki uspjeh prethodnika, ali istovremeno pokazuje koliko je zapravo drugačiji od svega onoga što smo imali priliku vidjeti kod Hyundaija.
Restilizovana četvrta generacija ima u potpunosti promijenjen prednji kraj i potpuno redefinisan izgled i ergonomiju unutrašnjosti, pa više nalikuje nekoj novoj generaciji negoli stilskom zatezanju bora. Oblici elemenata u unutrašnjosti su u potpunoj ravni sa najluksuznijim SUV-ovima današnjice, što je i bila jedna od globalnih misija Hyundaija. Hyundai je u Santa Feu primijenio materijale koji gotovo u potpunosti apsorbuju sve vanjske zvukove, čime je udobnost otišla još jedan korak dalje.
Dužinom od 478,5 cm, širinom od 190 cm i međuosovinskim razmakom od 276,5 cm, Santa Fe ukupnim proporcijama i gabaritima u stanju je pružiti maksimalan komfor za putnike. Unutrašnjost Santa Fea nudi puno viši nivo udobnosti i funkcionalnosti, a šampion je prema mogućnostima preglednosti kroz sve ostakljene površine. Santa Fe može imati i treći red sjedišta, a budući da je kompletan prostor redefinisan, na njih se sada udobno mogu smjestiti i odrasli putnici.
U Santa Feu se prvi put nudi i opcioni “Luxury Package” za sve one koji hoće da dodatno personalizuju vlastiti primjerak. Tu spadaju i posebno dizajnirane 20-inčne felge, te prednji i stražnji odbojnici i bočne obloge, koje su u istoj boji boje karoserije, a ne mat crne boje.
Ova generacija nudi najviši stepen sigurnosti, budući da su primijenjeni sistemi koji se prvi put pojavljuju u serijskim automobilima.
Po prvi put Santa Fe dobija i selektor “Terrain Mode” – rotacioni prekidač, koji je smješten na centralnoj konzoli, kojim se omogućava jednostavan odabir načina vožnje. Niz sistema poboljšava stabilnost i ubrzanje, a posebno su korisni pri vožnji po snijegu, šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displeju.
Restilizovani Santa Fe se na bh. tržištu nudi sa 2,2-litarskim CRDi motorom snage 201 KS i to u čak pet nivoa opreme, a cjenovno je bez ikakve sumnje najpovoljniji luksuzni SUV, čak i u najvišem stepenu opremljenosti.