Kodiaq, najveći Škodin SUV, tržištu je predstavljen 2016. godine. Škoda je s ovim “projektom” kenula planski i s namjerom da ponudi SUV najboljih karakteristika u segmentu, s tim da ostane u prihvatljivim cjenovnim okvirima.
Kodiaq je SUV s ukupnom dužinom od 4.699 milimetara i s međuosovinskim rastojanjem od 2.789 milimetara. Unutrašnji prostor je dovoljan za pet odraslih osoba s punim komforom, s tim što je osnovna zapremina prtljažnika 720 litara. Sklapanjem drugog reda sjedišta, taj prostor može se uvećati na 2.065 litara. Uz doplatu Kodiaq može prevoziti i sedam putnika (dva sklopiva sjedišta u prostoru prtljažnika). Tada je osnovna zapremina prtljažnika 275 litara. Važno je naglasiti da Kodiaq ima najveći međuosovinski razmak u klasi, da ima najveći prtljažni prostor u klasi i da svim putnicima nudi najviše prostora u klasi.
Osnovne stilske karakteristike zasnivaju se na oštrim linijama detalja karoserije, čemu svjedoči oblik svih svjetala i sprijeda i straga. Da je Kodiaq namijenjen i terenskoj vožnji, upravo pokazuje i podignuta pozicija svjetala za maglu. Prednja maska je već prepoznatljiva s ranijih modela i predstavlja svojevrsni zaštitni detalj brenda – crna i s 13 dvostrukih uspravnih elemenata. Škoda za Kodiaq nudi dvije vrste farova i svjetala za maglu. Opcija najviše klase zasniva se na tehnologiji Full LED svjetala, koji nude vrhunske performanse.
Unutrašnji prostor je također prepoznatljiv i vrlo racionalno dizajniran. Ergonomija na zavidnom nivou pa je većina upravljačkih tastera ipak ostala na klasičnim mjestima, dok je podešavanje perifernih opcija usmjereno na centralni displej osjetljiv na dodir.
Kupcima su na raspolaganju bezbrojne opcije, a jedna od njih su i ergonomska sjedišta od perforirane kože s detaljima poput masaže, grijanja i električnog podešavanja, mada je značajno i to što su zagriženim pobornicima ekoloških rješenja ponuđena i sjedišta od recikliranih biljnih materijala i tkanine.
U pogonskoj ponudi nalaze se tri benzinska i dva dizelska motora, 4×4 pogon (ne za sve), šesterostepeni manuelni mjenjač, i šesterostepeni i sedmerostepeni DSG mjenjač. Osnovni motor 1.5 TSI nudi se 150 KS (prednji pogon i šesterostepeni ručni mjenjač ili DSG mjenjač). Snažniji je dvolitarski benzinac sa 190 KS (pogon 4×4 i DSG mjenjač). Krunu benzinaca čini dvolitarski TSI sa 245 KS u varijanti RS.
Benzinske verzije su vrlo efikasne i koriste tehnologiju aktivnih cilindara (ACT) koja automatski isključuje rad dva cilindra prilikom niskog opterećenja motora, smanjujući tako potrošnju goriva.
No, budući da je Kodiaq veliki SUV, kud-i-kamo mu bolje leže dizelski motori velikog obrtnog momenta, a ponudu čini dvolitarski motor sa 150 ili sa 190 KS.