Osvježeno 18 Aprila, 2024 11:00 PM
jun 28, 2018 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, Vijesti 0
Jučer na poddionici Klopče – tunel Pečuj (Donja Gračanica) probijena i lijeva cijev tunela Pečuj u dužini od 999,68 metara.
Desna tunelska cijev duga 1.022,27 metara probijena je 5. marta 2018. godine, a probijanjem lijeve cijevi završava se dio radova čije je napredovanje bilo otežano zbog izuzetno nepovoljnih geoloških uslova.
U narednih šest mjeseci slijedi postavljanje hidroizolacije i sekundarne obloge lijeve cijevi tunela, dok se u iskopanom dijelu tunela Pečuj, kao i u tunelu Ričice već postavlja sekundarna obloga.
Inače, ovo je drugi probijeni tunel na ovoj geološki komplikovanoj dionici, nakon tunel Ričice dugog 628 metara.
Poddionica Klopče – tunel Pečuj je duga 5,8 kilometra, a izvođač radova je konzorcij Euro-asfalt i Strabag AG.
Vrijednost radova je nešto veća od 107 miliona eura, odnosno nešto više od 210 miliona KM, a novac je osiguran putem kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i OPEC-ovog fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Najznačajniji objekti na ovoj trasi su dva tunela Ričice i Pečuj, te četiri vijadukta Babina Rijeka, Pehare, Ričice i Klopačke Stijene.
Na gradnji ove poddionice angažovano je ukupno 430 radnika.
Zenička obilaznica trenutno je najveće gradilište autoceste na Koridoru Vc. Dionica je duga nešto više od osam kilometara i podijeljena je na dvije poddionice i to Klopče – tunel Pečuj koja je duga blizu 5,8 kilometara i Drivuša – Klopče od 2,3 kilometra, a zbog konfiguracije i geološko-tehničkih karakteristika predstavlja jednu od najzahtjevnijih dionica na Koridoru Vc, stoji u saopštenju Press službe JP Autoceste FBiH.
mar 08, 2024 0
mar 06, 2024 0
jan 12, 2024 0
dec 26, 2023 0
mar 28, 2024 0
mar 22, 2024 0
mar 11, 2024 0
feb 28, 2024 0