Osvježeno April 21st, 2018 10:22 AM
Jan 11, 2017 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti 0
Seat je 2016. godinu zaključio kao četvrtu godinu zaredom koja bilježi kontinuirani rast prodaje. Ovaj španski proizvođač automobila u 2016. godini isporučio je 410.200 vozila, što je za 2,6% više nego u 2015. godini (400.000). Istovremeno, ovo je i najbolji ostvareni prodajni rezultat od 2007. godine. U protekle četiri godine, prodaja Seata je porasla za 27,8%, što predstavlja 89.200 više prodatih vozila nego u 2012. godini (321.000). Nova Ateca snažno je utjecala na opštu prodaju. Za prvog SUV-a ovog proizvođača – Ateca (test Atece pogledajte ovdje), koji je stigao u prodajno-izložbene salone u julu 2016. godine, odlučilo se 24.200 kupaca u protekloj godini. Zahvaljujući uspješnom predstavljanju i nastupu na tržištu Atece, Seat je u drugoj polovini 2016. godine povećao isporuke za 5,3%.
U 2016. godini prodaja Atece, pored rekordnih prodaja Alhambre i Leona, doprinijela je većem povećanju prodaje Seata. Seatov monovolumen Alhambra, koji ima dvadesetogodišnji “staž” od svog prvog pojavljivanja na tržištu, u 2016. godini zabilježio je povećanje prodaje od 13,6%, na rekordnih 30.700 isporučenih primjeraka. Također, i aktuelni Leon, koji se prvi put pojavio 1999. godine, ostvario je povećanje prodaje od 3%, na rekordnih 165.000 isporučenih primjeraka. Pored navedenih modela, značajan doprinos ukupnoj Seatovoj prodaji donijela je i četvrta generacija Ibize, koja je pred samim krajem svoje “karijere”. Ibiza je zadovoljila 152.000 kupaca u 2016. godini, što je za 0,9% manje nego u 2015. godini.
– Seat u 2016. godini isporučio 410.200 vozila, što je najbolji rezultat od 2007. godine
– Od 2012. godine prodaja Seatovih automobila povećana je za skoro 30%
– Rekordne prodaje Leona i Alhambre
– Najveći tržišni napredak zabilježen u Turskoj, Austriji, Poljskoj, Švedskoj i u Portugalu
– 60% obnovljenih Seatovih salona širom svijeta sa novim prepoznatljivim korporativnim identitetom
Na tržištu zapadne Evrope, Seat je uspio plasirati 319.900 vozila, što je za 2,2% više nego u 2015. godini (312.800). Povećanju broja isporuka Seata u ovom regionu najviše su doprinijele prodaje u Austriji (+12,9%), Švedskoj (+31,3%) i u Portugalu (+17,0%). Od 2007. godine ovo je najbolji Seatov prodajni rezultat u regiji, koji je i zaključen sa pozitivnim saldom u pet velikih evropskih zemalja. U Njemačkoj, najvećem tržištu španskog brenda, prodaja je porasla za 2,5%, na 90.000 primjeraka, dok je u Španiji (drugom po veličini Seatovom tržištu) isporučeno 77.200 vozila (+0,1%). U Velikoj Britaniji i u Francuskoj, Seatovom trećem i petom tržištu po veličini, prodaja je povećana za po 0,5% – na 47.400 i na 22.500 isporučenih vozila. Također i u Italiji, kao sedmom po veličini tržištu za Seat, zabilježen je porast prodaje od 3,9%, na 16.500 isporučenih vozila.
Seat je na tržištu istočne Evrope ostvario povećanje prodaje od 8,2%, na 28.200 isporučenih vozila (2015: 26.100). Ovo je od 2008. godine najbolji prodajni rezultat u ovoj regiji. Na najvećem Seatovom tržištu ove regije – u Poljskoj, zabilježen je rast prodaje od 22%. Također, značajan porast prodaje Seata zabilježen je i u Mađarskoj (+11,1%). Španski proizvođač automobila je do sad najbolji prodajni rezultat ostvario i u Češkoj, gdje je zabilježen rast prodaje od 3,2%.
U 2016. godini, Seat je ostvario rekordne prodaje i u Turskoj i u Izraelu. U Turskoj, kao šestom po veličini tržištu ove kompanije, prodaja je povećana za 41,7%, na 19.700 vozila, što je za 5.800 više vozila nego u 2015. godini. U Izraelu Seat je povećao prodaju za za 6,2%, gdje je zabilježeno 8.000 isporuka “španaca”. Pored navedenih velikih tržišta, i u Meksiku, kao četvrtom po veličini tržištu španskog brenda, prodaja je iznosila 24.500 vozila, što je za 1,5% više u odnosu na prethodnu godinu.
I u 2017. godini Seat će nastaviti svoju “ofanzivu”, koja je započeta sa atraktivnom Atecom. Već tokom januara u prodajnim salonima će se pojaviti redizajnirani Leon. Zatim do polovine tekuće godine u salone će stići i peta generacija Ibize, a nakon toga i nova Arona. Seat Ateca je imala veoma pozitivan utjecaj na broj isporuka, ali i na finansijske rezultate kompanije. U prvih devet mjeseci 2016. godine Seat je ostvario operativnu dobit od 137 miliona eura, što je suma koja je 11 puta veća od dobiti iz istog perioda prethodne godine.
Seat je u 2016. godini uspio je renovirati 60% salona iz svoje prodajne mreže. Trenutno je više od 1.700 salona sa novim prepoznatljivim korporativnim imidžom.
Ponudu Seata u BiH pogledajte ovdje.
Apr 20, 2018 0
Apr 20, 2018 0
Apr 19, 2018 0
Apr 19, 2018 0
Apr 20, 2018 0
Apr 20, 2018 0
Apr 20, 2018 0
Apr 19, 2018 0