Osvježeno 18 Aprila, 2024 2:50 AM
mar 05, 2020 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 0
Škoda je zvanično pustila u pogon najsavremeniju laboratoriju za crash testove. Ovaj testni centar smješten je na poligonu u mjestu Úhelnice, u blizini Mlade Boleslave, a osmišljen je za kreiranje svih poznatih scenarija testiranje sudara, a posebno za nove zahtjeve evropskog programa za procjenu novih automobila koje propisuje EuroNCAP, a koji su stupili na snagu početkom ove godine. Sistem LED rasvjete i najsavremenije kamere, omogućuju visokokvalitetno snimanje svih testova, kao i značajnu uštedu energije. Škoda je također pripremila i odvojeno područje za testiranje električnih automobila. Novi laboratorij će moći procijeniti pasivnu sigurnost, kako Škodinih modela, tako i ostalih vozila iz Volkswagen Group.
“Naša nova laboratorija za crash testove omogućuje nam da simuliramo potencijalne nesreće sveobuhvatnije i realnije, stvarajući tako važan tehnički preduslov za daljnje poboljšanje visokog nivoa sigurnosti naših automobila u budućnosti. Uz to, objekt ispunjava sve tehničke zahtjeve za testove na električnim vozilima. I dalje ćemo postepeno povećavati sposobnosti i kapacitete za testiranje u godinama koje dolaze. Otvaranjem naše nove laboratorije za crash testove, preuzimamo malo više odgovornosti unutar Volkswagen Grupe”, objašnjava Christian Strube, član upravnog odbora Škode, zadužen za tehnički razvoj.
Nova laboratorija je više nego dvostruko veća od prethodnog testnog centra. Sama dvorana za testiranje, duga je više od 180 m. Dvorana za testiranje električnih automobila posebno je opremljena. Kapacitet testiranja je povećan, kako bi se zadovoljila potražnja, i Škoda će ga i dalje postepeno povećavati u narednim godinama.
U središtu laboratorije nalazi se sistem sa električnim pogonom, koji može ubrzati dva vozila ukupne mase do 3,5 tone, do brzine od 65 km/h, odnosno jedno vozilo teže do 3,5 tone, do maksimalne brzine od 120 km/h, po cijeloj dužini staze. Ostala oprema za testiranje uključuje ultramoderne probne “sanke”, odnosno “leteći pod”, koja ubrzava automobile za sve važnije testove bočnog udara. Drugi dio opreme za testiranje je simulator statičkog prevrtanja, prepreke za pomak kod frontalnog sudara, takozvani test “malog preklapanja”, kao i barijera za stražnji udar i oprema za ispitivanja u automobilu, te “zid” za mjerenje opterećenja i sila u kabini (ćeliji) koje nastaju prilikom sudara.
U odvojenoj dvorani ugrađena je oprema za simulaciju poplave, u slučaju neočekivanog incidenta u kojem su oštećene baterije električnog automobila. Također, Škoda je pokrenula novi projekt za digitalno snimanje svih podataka.
U novom testnom centru “zaposleno” je devet lutki za odrasle osobe i četiri lutke djece različitog uzrasta, koje simuliraju putnike u testiranim vozilima. Lutke se smještaju u vozila pomoću optičkog uređaja, koji korištenjem statičke fotogrametrije provjerava njihov položaj. Ugrađeno je 20 statičkih i 30 brzih kamera, koje u HD rezoluciji bilježe sve rezultate testova. Za optimalni kvalitet slike, Škoda koristi sistem LED rasvjete sa intenzitetom do 100.000 luxa. Osim snimanja visokim kvalitetom, ova tehnologija omogućuje i uštedu energije od 40%, kao i visoku toplotnu satbilnost u radu.
Ponudu Škode u BiH pogledajte ovdje.
apr 17, 2024 0
apr 16, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0