Osvježeno 31 Marta, 2024 7:30 AM
sep 09, 2020 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Renault Megane je automobil koji je kroz 4 generacije postigao svjetski uspjeh, kojeg najbolje ilustruju podaci o više od 7 miliona prodanih primjeraka širom svijeta, te 3 rekorda na stazi Nürburgring.
Početkom godine Renault je najavio osvježenja za ovu godinu, s kojima će ovaj model postati još elegantniji i tehnički napredniji.
Dizajn eksterijera je unaprijeđen, prije svega novim svjetlima koja koriste LED Pure Vision tehnologiju, koja dolazi kao zamjena za dosadašnja halogena svjetla, te nudi, kako navode, 30% bolju vidljivost u svim uslovima vožnje, dok su nova svjetla za maglu čak 100% efikasnija.
Također, redizajniran je prednji branik i donja rešetka za zrak, a tu su i novi deflektori i lukovi blatobrana, koji bolje usmjeravaju zrak, te tako poboljšavaju aerodinamiku.
Restilizovan je i stražnji dio, čime su bolje istaknuta nova stop-svjetla i dinamički pokazivači pravca. Uz to, tu je i novi dizajn felgi s prečnicima od 16 do 18 inča, kao i tri nove boje: Solar Copper, Baltic Grey i Highland Grey.
S izmjenama ekstrijera, Renault u obnovljeni Megane uvodi preuređen i modernizovan enterijer. Novost je vertikalni tablet dijagonale 9,3 inča, digitalna kontrolna tabla dijagonale 10,2 inča, kao i multimedijalni sistem Renault Easy Link, koji je funkcionalniji i jednostavniji za upotrebu nego prije.
Naravno, tu su i novi sistemi za pomoć vozaču, koji podižu nivo sigurnost i udobnosti, što uključuje i novi Highway & Traffic Jam Companion, autonomni sistem nivoa 2 (Level 2), koji osigurava udobnost i komfor u vožnji.
Benzinski motor s oznakom TCe, radne zapremine 1.333 ccm će biti dostupan s tri nivoa snage – od 115, 140 i 159 KS, te s manuelnim 6-stepenim ili automatskim 7-stepenim EDC mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
Dizelski motor Blue dCi će imati snagu od 115 KS, a biće uparen sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim EDC mjenjačem.
Renaultovi inženjeri su koristeći iskustva iz Formule 1 pripremili i pogonsku tehnologiju nazvanu E-Tech Plug-in Hybrid, te ugradili 150 novih patenata.
Hibridni sistem sačinjavaju benzinski 4-cilindarski motor radne zapremine 1,6 litara, 2 elektromotora, mjenjač bez kvačila i baterijski blok kapaciteta 9,8 kWh (400 V), koja omogućuje doseg od 50 km (WLTP), maksimalnu brzinu od 135 km/h, te u gradskoj vožnji doseg od 65 km (WLTP City).
Iz Renaulta navode da E-Tech Plug-in Hybrid sa sistemskom snagom od 160 KS, u prosjeku troši 1,3 l/100 km (WLTP) i u atmosferu emituje 28 g/km CO2.
Najsnažniji u ponudi je Megane R.S. Njegov motor radne zapremine 1,8 litara s turbopunjenjem i direktnim ubrizgavanjem razvija 300 KS uz 420 Nm obrtnog momenta. To je 30 Nm više nego prije. Megane R.S. Trophy još uz to ima i revidirani ovjes s oprugama koje su za 25%, odnosno 30% kruće (prednja/stražnja osovina respektivno), te torsen diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Renault je još tokom juna (u Francuskoj) otvorio knjigu narudžbi za obnovljeni Megane, s početnom cijenom osnovnog modela od 22.200 eura.
Ponudu Renaulta u BiH pogledajte ovdje.
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 27, 2024 0