Osvježeno 25 Aprila, 2024 9:50 AM
mar 09, 2018 Adnan Huseinagić Dostavni, Komercijalni 0
Iz Volkswagenove tvornice tvornice Antoninek, u Poznańu u Poljskoj, “izašao” je proizvedeni dvomilioniti Caddy. Radi se o modelu četvrte generacije Caddy Maxi Trendline sa sedam sjedišta, Caddy White boje sa 1.4 TSI motorom, snage 92 kW (125 KS), kojeg preuzima poljska dobrotvorna organizacija “St. Brother Albert”.
Zaposleni u Volkswagen Poznań i Volkswagen Group Polska su također, prikupljali donacije (uključujući i odjeću) za ovu organizaciju i predali ih ljudima u nevolji, pod motom: “Koliko dobro se uklapa u Caddyja?”
Tokom protekle godine, prizvedeno je 165.000 primjeraka Caddyja, što je 3,8% više nego godinu ranije i najveći broj od osnivanja Volkswagen Poznań 1993. godine.
“Zahvaljujem se zaposlenima zbog impresivnih napora koji su učinili Caddy uspješnim modelom, koji oduševljava naše klijente decenijama. Proizvodimo svako vozilo sa velikom posvećenošću, tehničkim vještinama i strastima, a sa dobrotvornim radom, kao što je kampanja o donacijama, istovremeno oblikujemo dobar ugled naših lokacija u Poljskoj”, ističe Jens Ocksen, predsjednik upravnog odbora Volkswagen Poznań.
“Dva miliona Caddyja izgrađenih u Poznańu, i još jedan porast godišnjeg obima proizvodnje, ukazuju na posvećenost zaposlenih i na taj način vrlo efikasne tvornice”, dodaje Dr Josef Baumert, član upravnog odbora Volkswagen Privredna vozila odgovoran za proizvodnju i logistiku.
Novi rekord, istovremeno je bio i rezultat kontinuirano optimiziranih proizvodnih procesa. Sve veća upotreba digitalnih tehnologija u budućnosti, donosi mnogo novih proizvodnih metoda, poslovnih modela i poboljšanih uslova rada.
“Ovo su prilike koje treba uzeti zajedno, također kako bismo još više prilagodili proizvodnju prema individualnim željama kupaca i stvorili dodatnu vrijednost inteligentnim rješenjima”, objašnjava Baumert.
“Naša cjelokupna pažnja, na ovaj poseban dan je na zaposlenima u fabrici u Antonineku, gdje se Caddy proizvodi sa velikim uspjehom već više od 15 godina, na početku trećom, a sada i četvrtom generacijom vozila. Osnovni princip ovog postrojenja je da se više puta ponovo priprema i fokusira na budućnost. Proizvodnja ima puno veze sa svjesnim osjećanjem da pravite veoma poseban automobil – sveobuhvatno za potrebe svakodnevnog života”, objašnjava Dietmar Mnich, direktor fabrike u Poznań.
“Ovaj Caddy je veliki uspjeh za kompaniju, i simbol posvećenosti svakog radnika koji radi ovdje. Kroz svoj svakodnevni rad, oni su odlučno doprinijeli našim vozilima, proizvedenim u najvišem kvalitetu, i vidljivim na putevima svuda. Ponosni smo na to!”, rekao je Piotr Olbryś, predsjednik sindikata NSZZ “Solidarność” u Volkswagen Poznań.
Trenutno u postrojenju Antoninek, proizvodnja Caddyja iznosi oko 720 vozila dnevno. Osim Caddyja, u Volkswagen Poznańu, proizvode se i varijante komercijalnih vozila T-serije. Kompanija je najveći poslodavac u regionu Wielkopolske sa radnom snagom od gotovo 11.000 radnika, od čega oko 2.700 radi u novoj fabrici Crafter, u Białężice, blizu Września, 50 km istočno od Poznańa.
Ponudu VW Privrednih vozila u BiH pogledajte ovdje.
Godine 1978. Volkswagen je stvorio Golf sa otvorenim tovarnim prostorom, prije nego što je Volkswagen započeo proizvodnju Caddyja za evropsko tržište 1982. godine, u pogonima TAS u Vogošći. Druga generacija došla je na tržište 1995. godine, a kao osnova poslužio je model Polo. Od 2003. godine Caddy (treća i četvrta generacija) proizvodi se u Poznańu, u Poljskoj.
apr 24, 2024 0
apr 24, 2024 0
apr 24, 2024 0
apr 24, 2024 0
apr 22, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 15, 2024 0