Osvježeno 19 Aprila, 2024 9:50 AM
sep 20, 2016 Safet Šatara Novosti, Vijesti 0
2014. godine, Sajam automobila u Parizu posjetilo je 1,25 miliona posjetilaca. To ga je napravilo najposjećenijim sajmom automobila, ali sudeći prema današnjim standardima, takva posjećenost nije dovoljna. Zapravo, nije problem u broju posjetilaca, nego je problem u tome što kompanije ne mogu ciljati na određene kupce tokom ovakvih događaja. Prema tome, koncept sajmova automobila kakvi su popularni već gotovo cijelo stoljeće privodi se kraju. Proizvođači i njihovi marketinški stručnjaci pomjeraju granice van sajmova i novac usmjeravaju na druge projekte. Cilj je direktno komunicirati sa kupcem i ponuditi mu veću vrijednost nego plaćati milione eura na učestvovanju na sajmovima automobila. Prema tome, ove godine u Parizu neće biti Bentley, Lamborghini, Rolls-Royce, Ford, Volvo i Aston Martin, a pojedini će znatno smanjiti svoje ulaganje i imaće skromnije izložbene prostore.
Većinom, marketinški stručnjaci su otkrili da daleko veći utjecaj imaju koristeći novac na socijalnim mrežama i organizovanju posebnih događaja kojima ciljaju na svoje kupce. Prema tome, znatna sredstva će se usmjeriti na reklmiranje na Instagramu, Facebooku i drugim socijalnim mrežama tako direktno stižući do kupaca.
Ovo ne znači da je odzvonilo sajmovima automobila. Samo znači da će organizatori morati uložiti daleko veći napor da i u budućnosti zadrže proizvođače u svojim halama. Moraće postojati daleko veća interakcija između kupaca, posjetilaca i proizvođača.
Bez obzira na to, na Sajmu automobila u Parizu očekujemo mnoštvo noviteta uključujući Ferrari LaFerrari Aperta, Hondu Civic, Hyundaija i10 i i30, Land Rovera Discoverya, Mercedes-Benza E-Class All-Terrain i Mercedes-AMG GT Roadstera.
apr 18, 2024 0
apr 11, 2024 0
apr 10, 2024 0
apr 09, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0