Osvježeno 19 Aprila, 2024 3:40 PM
apr 10, 2018 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, Predstavljamo, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Nedugo nakon obavljene prve novinarske promocije Hyundai Kone na bh. tržištu, uslijedile su i prve ozbiljnije vožnje. Očigledno je Hyundai posao i sa ovim automobilm shvatio krajnje ozbiljno pa je nekolicini specijaliziranih medija osigurao dvjestotinjak kilometara u novom automobilu.
Kona je definitivno automobil koji u dobroj mjeri definiše Hyundaijeve nove pravce. To je crossover kompaktnih dimenzija pa će svoje prave vrijednosti pokazati u vožnji u gradskim uslovima. Gradske ceste su sve zagušenije, pa će upravo kvaliteti kompaktnih crossovera, kakav je i Kona, tu doći do punog izražaja. Naravno da će kupci opremljenijih modela za toliko biti i privilegovaniji.
Kona izgleda atraktivno zbog dosta neobičnih detalja na karoseriji. Svjetlosne grupe podijeljene su u nekoliko elemenata, pa ćete zapravo sva namjenska svjetla zateći na različitim pozicijama. Nije dosadan upravo zbog toga. Porijeklo mu najviše odaje maska koja je oblikovana tako da nepogrešivo sugeriše o tome da se radi o Hyundaiju. Ostatak karoserije u potpunosti asocira na oblik kompakta, s tim što Kona ima nešto viši klirens i nekoliko segmenata koji su karakteristični za puno veće SUV-ove. Tu je masivni plastični prag, te također masivni plastični produžetak iza stražnjeg blatobrana koji ima funkciju zaštite limenih površina od udara kamenčića. I stražnji kraj u potpunosti asocira na izgled većih SUV-ova, a stražnja svjetla su u stilskom duhu onih na modelu i30.
Iako se radi samo o kompaktnom crossoveru, kojem je prostor u unutrašnjosti unaprijed definisan veličinom međuosovinskog rastojanja, nešto povišena karoserija sa dodatnim prostorom u visini glava putnika, osiguraće veću udobnost.
Nema sumnje u to da je udobnije i atraktivnije onima koji su naprijed, ali iznenađuje prostranost na stražnjim sjedištima iako se Kona čini vrlo kompaktnim automobilom. Takva i jeste, ali su konstruktori više vodili računa o tome da osiguraju dovoljan prostor za putnike nego zapreminu u prtljažniku. Nju su svakako pokušali nadoknaditi nešto višom konstitucijom, pa je i donja linija do prozora za nekoliko centimetara viša.
Tih dvjestotinjak kilometara vozili smo Konu sa najsnažnijim motorom, sa pogonom na svim točkovima, sa automatskim mjenjačem sa dva kvačila i sa najbogatijim paketom opreme LoveIt. Jednostavno rečeno – istinski užitak! Automobil je kompaktan (dužina 416,5 cm), a ispod prednjeg poklopca nalazi se 1,6-litarski benzinski turbomotor sa 177 KS. Podsjetimo, osnovna masa Kone sa ovim motorom, mjenjačem i pogonom je 1.401 kilogram.
Ovaj auto upravo zbog toga ne može posustati. Snage je dovoljno u svakom trenutku, a mjenjač sa dvostrukim kvačilom će nepogrešivo i bez ikakve zadrške sve ono što proizvede motor praktično trenutno prenijeti na asfalt. Konačno, ovakav motor se odlično snalazi i u puno većem Tucsonu.
Oprema je, dakako, ono što uvijek vrijedi istaknuti kada su u pitanju Hyundaijevi SUV-ovi i crossoveri. U četiri paketa opreme spakovano je gotovo sve što postoji, mada je Hyundai dopustio i mogućnost doplate za pojedine neuobičajene detalje. Oprema, pored toga, zavisi i od odabrane opcije motora i transmisije, pa će uz ovaj motor i pogon AWD zabavno i sigurno biti uz sve ono što dopuštaju visokosofisticirana elektronska pomagala. Moguće je, naprimjer, definisati i način vožnje kojim je dopušteno prilagoditi rad motorom, ovjes i transmisiju željenim zahtjevima i uslovima na podlozi – Sport, Normal i Eco.
I performanse su već zadivljujuće. Kona sa 1,6-litarskim benzinskim turbomotorom će do 100 km/h ubrzati za samo 7,7 sekundi i dostići čak 210 km/h. Uz sve, tu je cijela lista neizbježnih sigurnosnih sistema, ali i zabavne i korisne elektronske opreme, kao što je naprimjer mogućnost bežičnog punjenja pametnog telefona i sistem povezivanja.
Nemojte, konačno, Konu shvatiti kao terenski automobil niti kao SUV ozbiljnih vancestovnih mogućnosti. Hyundai Kona je odličan kompaktni crossover koji se bez ijedne predrasude može svrstati u rang svih modernih crossovere i stati rame uz rame sa sličnim predstavnicima brendova koji imaju bolji imidž na našem tržištu. Kona je dokaz da granice u automobilskoj industriji ne postoje, a Hyundai ih u posljednje vrijeme jednu po jednu briše.
Najsnažnija i najopremljenija Kona koju smo imali priliku voziti, na našem tržištu nije jeftina, ali je kompletna zabavna i sigurna. Uz ovaj motor sa spomenutim paketom opreme cijena Kone je 57.990 KM.
Naravno, radi se o najatraktivijem model, pa ovakva cijena nije ni čudna ni nepoznata u ovom segmentu. Kona se može kupiti i sa nešto slabijim motorom, ali i sa nešto siromašnijim paketima opreme, pri čemu cijena poprima sasvim drugu dimenziju.
Pratite nas i podijelite vijest: |
O Koni upravo sa najslabijim motorom (120 KS!), nešto više u narednim danima i nakon novih nekoliko stotina kilometara užitka.
Ponudu Hyundaija u BiH pogledajte ovdje.
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 19, 2024 0
mar 22, 2024 0
mar 11, 2024 0
feb 28, 2024 0