Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
dec 09, 2024 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, e-ProAuto, Predstavljamo, Vijesti 0
Danas je u Sarajevu promovisan novi diler Mazde, čime je ovaj cijenjeni japanski brend u BiH dobio i trećeg partnera. Novi partner je poznata Autokuća AC Betanija koja će novim brendom dodatno učvrstiti vlastitu poziciju na tržištu automobila u BiH.
AC Betanija je kompleks ovlaštenih prodajno-servisnih objekata u sarajevskom naselju Šip, a trenutno nudi automobile iz programa DS-a, Suzukija, Jaguara, Land Rovera, a od danas zvanično i Mazde.
Moderno uređen objekt površine 2.000 kvadratnih metara standardima u potpunosti zadovoljava stroga pravila Mazde, a zaposleni će kupcima ponuditi kompletnu uslugu – od prodaje svih Mazdinih modela koji su dostupni na evropskom tržištu, do svih servisnih usluga u savremeno opremljenom servisu.
Nedžad Mujačić, rukovodilac prodaje Mazde u AC Betanija, kaže da su vođeni dugogodišnjim iskustvom u automobilskoj industriji smjestili Mazdu rame uz rame s prestižnim svjetskim brendovima poput Jaguara, Land Rovera, Isuzua, Suzukija i DS-a: “Otvaranjem salona u kojeg smo smjestili Mazdu ne ispunjavamo još jedan naš cilj, već otvaramo vrata inovacijama, razvoju i pružanju vrhunskih usluga svim kupcima. Ovaj prostor površine 2.000 kvadratnih metara biće dom brojnih Mazdinih automobila i mjesto okupljanja svih onih koji žele saznati puno više o ovom japanskom brendu. Betanija je dio sistema koji u nekoliko gradova u BiH ima svoje ispostave, izložbeno prodajne salone i servise u kojima nudimo kompletnu uslugu prodaje i održavanja automobila.”
Iako se radi o japanskim automobilima koji u održavanju zahtijevaju možda drugačiji pristup, Mujačić također tvrdi da brige oko bilo kakvih servisnih intervencija ne bi trebalo biti. “Mazda na sve automobile nudi garanciju od šest godina ili 150.000 pređenih kilometara, pa u tom roku i intervalu svakako pokrivamo sve. Za redovne servisne intervencije nema straha, jer će klijente u ovlaštenom servisu dočekati certificirano osoblje educirano i osposobljeno prema najstrožim Mazdinim standardima. Veće servisne intervencije također nisu problem, jer osim znanja imamo specijalne alate i mašine, a na raspolaganju nam je brzi pristup centralnom skladištu rezervnih dijelova Mazde”, navodi Mujačić.
Rukovodstvo AC Betanija je ponosno na činjenicu da su odmah na početku zvaničnog otvaranja kupcima u prilici ponuditi sve modele koje Mazda nudi kupcima na bilo kojem evropskom tržištu. Porodica Ganić, koja već decenijama stoji iza uspješnog nastupa nekoliko svjetskih brendova u Bosni i Hercegovini i koja je ovaj posao razvila u nekoliko bh. gradova, poznata je po vrhunskom poslovnom odnosu i prema kupcima i prema dobavljačima, pa je unaprijed osigurala dovoljne količine svih modela koji bi mogli biti zanimljivi bh. kupcima.
Paralelno s promocijom novog brenda pod okriljem AC Betanija, imali smo priliku prisustvovati i premijernom predstavljanju najnovijeg Mazdinog modela CX-80.
Vrhunski veliki Mazdin SUV posljednja je kreacija inženjera iz Hiroshime i dokaz da njihovi automobili u potpunosti mogu parirati najboljoj evropskoj konkurenciji. Nakon predstavljanja modela CX-60, nova Mazda CX-80 je drugi u seriji novih modela za Evropu, koji spadaju u takozvanu grupu velikih vozila ove kompanije. I jedan i drugi imaju po tri reda sjedišta što je odlika samo velikih kvalitetnih i ozbiljnih SUV-ova.
Mazda CX-80 je udobna i svestrana i nastaje u Japanu – tamo gdje je sve i počelo prije 100 godina.
Prepoznatljiva je kao i svaka druga moderna Mazda upravo zbog svoje jednostavnosti naslonjene na njihov autentični pravac Kodo dizajna. Iako je CX-80 potpuno novi model, lako ćete ga prepoznati, upravo zbog osnovnih kontura prednje maske koju u sličnom obliku viđamo na nekoliko njihovih posljednjih kreacija.
Mazda CX-80 je veliki SUV, dugačak gotovo pet metara, ali je primjeren svakodnevnom korištenju – visoko se sjedi, staklene površine su velike, a u njemu je pregršt senzora i kamera koje vizuelno pokrivaju cijeli prostor oko auta što kud-i-kamo olakšava svaki manevar i u najužem prostoru.
Straga izgleda vrlo intrigantno, bez vidljivih izduvnih cijevi, ali ima izvrsno dizajnirana svjetla, kao najsvjetliju dizajnersku bravuru cijelog auta. Kupcima je dostupan u devet boja karoserije.
Ovaj veliki SUV je od podloge udaljen 17 cm, a stoji na 20-inčnim točkovima i izgleda poput najboljih djela japanske umjetnosti.
Iznutra je prostran, moderan, luksuzan i tehnički sofisticiran, a kroz svaki detalj možete primijetiti prepletene linije japanskog koncepta dizajna. U potpunoj harmoniji su detalji od pravog javorovog drveta, nappa kože i diskretno hromiranih linija.
Satisfakcija onima koji cijene moderne tehničke sisteme započinje odmah iza upravljača – velika tabla s instrumentima je potpuno digitalna – dužina dijagonale joj je čak 12,3 inča, a svaki vozač može izabrati grafički prikaz koji njemu odgovara, a za svaki slučaj tu je i head-up displej. U istoj visini, ali na sredini konzole, visoko je smješten centralni displej multimedije, također veličine 12,3 inča – jednostavan je, informativan i grafički moderan, a vrhunac upotrebljivosti je upravljanje preko okretnog diska smještenog iza ručice mjenjača.
Mazdu CX-80 kupci mogu konfigurisati u nekoliko varijanti – sa četiri, sa pet, sa šest ili sa sedam sjedišta, pa ovaj automobil može predstavljati salon beskrajnih kombinacija opreme i postavki. U drugom redu može biti red s tri sjedišta koji se može pomicati po dužini za 12 centimetara, ali vrhunac udobnosti čini opcija s dva potpuno odvojena sjedišta. Sva su pomjerljiva u svim pravcima i od vožnje prave satisfakciju putovanja. Tu je i treći red – dva su odvojena sjedišta, a na njih mogu i odrasli. Uz različite postavke sjedišta u CX-80 moguće je smjestiti od 258 do čak 1.971 litar, što predstavlja jednu od najvećih zapremina u klasi.
Mazda CX-80 će u BiH biti dostupna kao benzinski plug-in hibrid i kao dizelski mild hibrid.
Osnovu PHEV-a čini 2,5-litarski benzinski motor koji u sinergiji s električnim motorom može dati ukupno 327 KS. Električni motor se napaja iz baterijskog bloka kapaciteta 18,7 kWh, pa je ovaj automobil u električnom režimu u stanju preći 60 kilometara, što ga čini vrlo jeftinim i ekološki prihvatljivim za vožnju.
Bh. kupce će vjerovatno više obradovati dizelska varijanta, čija je osnova novi 3,3-litarski četverocilindarski motor, potpomognut električnim pogonskim sistemom koji radi na naponu 48 volti. Ovako konfigurisan model je izuzeno potentan budući da raspolaže ukupnom snagom od 254 KS i obrtnim momentom od 550 Nm dostupnim pri samo 1.500 obr/min. Uz rezervoar zapremine 74 litre, autonomija CX-80 može biti čak 2.000 kilometara.
Najjeftinija Mazda CX-80 u PHEV varijanti kupce će koštati 112.180 KM, a najjeftinija dizelska varijanta 113.980 KM.
Cijene automobila Mazda pogledajte ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
dec 31, 2024 0
dec 20, 2024 0
nov 05, 2024 0
okt 04, 2024 0