Osvježeno 21 Januara, 2025 3:40 PM
maj 15, 2015 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Budući da tamo novci nisu problem, jer ih definitivno ima, jednom je šeiku palo na pamet da bi bilo lijepo imati BMW-a koji će sa svojih 10 cilindara snagom parirati Bugattiju Veyronu i svim njegovim litrima (8) i cilindrima (16). Tražio je ni manje ni više nego tačno 1.001 KS, koliko ima i produkcijski Veyron. I dobio ih je u obliku BMW-a M6 i to kod G-Powera, poznatog njemačkog tunera.
Tako je G-Power za dogovorenu sumu iskoristio BMW M6 E63 iz 2004. godine i ispunio snove jednog šeika iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Izvadili su “stari” motor, koji je tada imao 507 KS i na njegov titanijumski ispuh postavili dvostruku turbinu. Onda su ga postavili na mijernu klupu, dodali gas sve do 8.000 obr/min i izmjerili tačno onoliko koliko je hudi šeik tražio od BMW-a starog deset godina.
Zahvaljujući ovim, ali i još nekim preinakama motora, G-Powerov M6 u stanju je do 100 km/h stići za 4,3 sekunde, do 200 km/h za 9 sekundi i do 300 km/h za 21,5 sekundi. Njegova kazaljka brzinomjera zaustavlja se na 370 km/h.Nismo sigurni da će šeik biti u potpunosti sretan i zadovoljan, budući da Veyron njegovog najbližeg susjeda može potegnuti čak do 407 km/h, iako je brzinomjer na uskrslom BMW-u sada “graviran” na 400 km/h.
Pored tretmana motora, prerađeno je i sve ostalo. Kompletno tijelo izrađeno je od karbona, a postojeći kočni diskovi prečnika 374 milimetra skinuti i postavljeni novi, keramički, prečnika 400 milimetara. Zbog toga su na osovine morali ići točkovi od 21 inča. Prerađen je kompletan ovjes, a unutrašnjost je malo “ukrašena” alkantarom i LE diodama.
jan 01, 2025 0
dec 25, 2024 0
dec 24, 2024 0
dec 20, 2024 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0