Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
dec 11, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Aston Marin je konačno predstavio svoj plug-in hibridni model Valhalla s 1.079 KS i 1.100 Nm sistemske snage.
Razvoj ovog model je započeo još 2019. godine, pod kodnom oznakom AM-RB 003, koncept nazvan Valhalla je predstavljen u julu 2021. godine.
Nakon toga je uslijedila proizvodnja funkcionalnih prototipa, pa su u ljeto ove godine obavljeni završni testovi na Nürburgringu.
Sad je Aston Marin Valhalla konačno spreman za tržište, pa kupci koji su spremni izdvojiti oko 830.000 eura, već sad mogu obaviti on-line narudžbu za jedan od 999 primjeraka planiranih za proizvodnju.
Ovaj automobil pokreće plug-in hibridni pogonski sistem, koji se sastoji od motora 4.0 V8 twin-turbo koji razvija 828 KS i tri elektromotora ukupne snage 251 KS.
Motor SUS pokreće stražnju osovinu, preko 8-stepenog DCT mjenjača, u čijem je kućištu jedan elektromotor, koji preuzima funkciju starter generatora za punjenje baterije, dok preostala dva elektromotora pokreću prednje točkove.
Budući da mjenjač nema hod unatrag (rikverc), elektromotori na prednjoj osovini preuzimaju funkciju vožnje unatrag i funkciju manevrisanja.
Iako je sastavljena od 560 ćelija, njen kapacitet omogućuje vožnju od svega 14 km, maksimalnom brzinom do 130 km/h.
Ipak, Valhalla ima odlične performance, jer ubrzanje od 0 do 100 km/h traje, kako navode, 2,5 sekundi, a maksimalna brzina je 350 km/h.
Dizajn ovog automobila je podređen aerodinamici, a kreator aktivnog aerodinamičkog paketa je Adrian Newey, pa iz Aston Martina navode da Valhalla generiše downforce od 600 kg pri brzini od 240 km/h.
Konstrukcija automobila je veoma lagana i čvrsta. Korišteni su uglavnom karbon i aluminij, pa mu je ukupna masa samo 1.655 kg.
Kočni sistem je pripremio Brembo, a sastoji se od prednjih karbon-keramičkih diskova prečnika 410 mm, koje stežu 6-klipne čeljusti i stražnjih, također karbon-keramičkih diskova sa 4-klipnim čeljustima. To su, zvanično, najveći kočni diskovi ikada ugrađeni u Aston Martin.
Unutrašnjost je asimetrična, jer je sjedište vozača pomjereno malo unatrag, u odnosu na sjedište suvozača.
Unutrašnjost ne nudi luksuz uobičajen za Aston Martinove automobile, iako su na karbonskim sjedištima presvlake od najfinije Alcantare, a nije izostavljena ni satelitska navigacija, kao ni vrhunski audiosistem produkcije Bowers & Wilkins.
Proizvodnja će započeti u drugom kvartalu 2025. godine, nakon čega će uslijediti isporuke kupcima.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 29, 2025 0
jan 28, 2025 0