Osvježeno 19 Aprila, 2025 5:01 PM
mar 26, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Audi je s novom generacijom modela A5 krenuo u novo poglavlje u svojoj uspješnoj historiji automobila “D” segmenta, s upečatljivijim dizajnom i najsavremenijim tehničkim rješenjima.
Audi je za ovaj model pripremio novi plug-in hibridni pogonski sistem, radi prepoznatljivosti s novom oznakom “e-Hybrid”, koji će biti dostupan s dva nivoa snage, za karoserijske oblike Sedan i Avant.
Da podsjetimo, kada je predstavljena nova generacija modela A5, zasnovana na PPC platformi, u ponudi nije bilo plug-in hibridnog pogona, pa sad Audi proširuje ponudu, nudeći kupcima rješenje za svakodnevne potrebe, bilo u gradskoj vožnji, ili na dužim putovanjima, kako za porodične, tako i za poslovne korisnike.
Novi Audi A5 Avant e-Hybrid quattro i Audi A5 Sedan e-Hybrid quattro dostupni su s dva nivoa snage – 220 kW i 270 kW.
U suštini, obje varijante pokreću benzinski motor 2.0 TFSI snage 185 kW (252 KS) i elektromotor snage 105 kW, a u stražnjem dijelu je smještena visokonaponska baterija kapaciteta 25,9 kWh (iskoristivih 20,7 kWh).
Audijevi inženjeri su poboljšali performanse regenerativnog kočenja, pa vozači mogu podesiti stepen rekuperacije u EV režimu vožnje, pomoću lopatica na volanu.
Novi A5 e-Hybrid, u suštini radi na električnu energiju što je duže moguće, da bi u potpunosti iskoristio bateriju, a u takvom načinu vožnje, funkcija rekuperacije je aktivna, za automatsko obnavljanje energije.
Ovaj sistem se zasniva na podacima o ruti pohranjenim u navigacijskom sistemu, ali A5 e-Hybrid quattro može automatski vršiti rekuperaciju, bez aktivnog navođenja rute.
Hibridni pogonski sistem u novim modelima pruža efikasnost, fleksibilnost i udobnost, te automatski bira optimalnu strategiju rada. Dostupna su dva načina rada: “EV” i “hybrid”.
U EV načinu rada, PHEV modeli rade isključivo na električnu struju. U hibridnom režimu vožnje, sistem održava određeni nivo napunjenosti baterije, po potrebi, da bi uštedio dovoljno električne energije za kasniju upotrebu, naprimjer za vožnju u gradu.
U verzijama snage od 270 kW, Audi A5 Avant i Sedan ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 5,1 sekundu, dok verzije sa snagom od 220 kW ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi.
Bez obzira na varijantu, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
Audi A5 Sedan e-Hybrid Quattro sa snagom 220 kW ima početnu cijenu (u Njemačkoj) od 62.500 eura, a A5 Avant e-Hybrid quattro kreće od 64.150 eura.
Modeli s većom snagom, imaju i bogatije pakete opreme, pa njihove cijene kreću od 70.900 eura (Sedan), odnosno 72.550 eura (Avant).
Ovi modeli se proizvode u tvornici u Neckarsulmu, knjige narudžbi (u Evropi) će biti otvorene od 27. marta, a prvi modeli će stići u aprilu ove godine.
Cijene svih automobila Audi pogledajte klikom ovdje.
apr 19, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 11, 2025 0