Osvježeno 5 Decembra, 2024 1:30 PM
nov 08, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Da trgovinski rat između Kine i Evrope ipak nije toliko krvav, pokazuje i sve dublja saradnja između Audija i kineskog SAIC-a. Ova dva brenda inače sarađuju od 1988. godine, a Audi je prvi premijum automobilski brend koji je ušao u Kinu.
Posljednje na šta su ova dva brenda stavila potpis je osnivanje novog automobilskog brenda koji će u Kini nastupati pod istim imenom, ali neće nositi prepoznatljivi Audijev amblem sa četiri isprepletena prstena. Njegov amblem je jednostavno stilizovan velikim štampanim slovima AUDI.
Novi brend će proizvoditi isključivo električne automobile, prodavaće ih isključivo na kineskom tržištu, ali će nastupati pod Audijevim geslom “Vorsprung durch Technik” (Napredak kroz tehniku).
Čini se da je ovo jedan od pametnih poteza industrijskih konglomerata koji na svaki način nastoje zaobići sve rigoroznija i besmislenija politička pravila. Podsjetimo i na to da je Njemačka u Evropskom parlamentu u ključnom krugu glasanja ipak bila protiv uvođenja carina na kineske električne automobile u Evropu.
Prvi rezultat ovakve saradnje je konceptni električni automobil AUDI E Concept i jasno je da je ovaj projekt koji je u poodmakloj fazi, zamišljen još ranije.
On predstavlja zajedniču platformu razvoja nekoliko električnih modela od kojih će prvi na tržište doći 2025. godine u formi velikog i luksuznog SUV-a.
E Concept je inače dug 487 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 295 cm. Pozicioniran je kao električni sportback. Sudeći prema elementima eksterijera, ali po najviše prema ekstravagantnim oblicima u unutrašnjosti, vjerovatno je da će se puno toga promijeniti dok prvi prototip ne bude spreman za proizvodnju, pa je jasno da se ovdje radi o demonstraciji mogućnosti i skretanju pažnje na automobil koji izgleda gotovo kao umjetničko djelo.
Predviđeno je da ovaj koncept pokreću dva elektromotora – jedan na prednjoj, a jedan na stražnjoj osovini, s ukupnom snagom od 570 kW (775 KS) i s 800 Nm obrtnog momenta.
S prepoznatljivim pogonom na sva četiri točka – quattro, ubrzanje od 0-100 km/h će trajati 3,6 sekundi, uz zadržavanje udobnosti i voznih svojstava, tipičnih za Audi i to za modele sa sufiksom RS.
Konceptni automobil opremljen je baterijom kapaciteta 100 kWh, koja mu omogućava autonomiju od 700 km, u skladu sa CLTC standardom. Napredna digitalizovana platforma ima inovativnu naponsku arhitekturu od 800 V, sa superbrzim punjenjem – samo 10 minuta brzog punjenja dovoljno je za više od 370 km neprekidne vožnje. To znači da je punjenje jednako brzo i praktično kao punjenje goriva kod konvencionalnog automobila.
Konceptni automobil je dizajniran prema potrebama kineskog tržišta. Dizajnerske linije su glatke i zaobljene, a Sportback silueta ima ravnu, izduženu liniju krova i djeluje dinamično, a istovremeno nudi obilje unutrašnjeg prostora.
Dizajn prednjeg i stražnjeg dijela je radikalno nov i karakterističan – kombinuje minimalizam s maksimalizmom u funkcionalnosti.
Dizajn enterijera su kreirali stručnjaci koji već godinama rade u Beijing Design Studiju, a kao rezultat toga, razvili su razumijevanje tradicionalne kineske estetike, kao i želja kineskih kupaca.
Tim za dizajn enterijera dao je prednost kombinaciji udobnosti, po kojoj je brend poznat, i besprijekornoj integraciji novih tehnoloških rješenja.
Centralna konzola nudi otvoreni prostor za dva telefona. Zakrivljeni 4K ekran, preko cijele širine, osjetljiv na dodir, nudi novu dimenziju intuitivno dostupnih informacija, s integrisanom slikom s digitalnih retrovizora, na krajevima ekrana.
Nove kontrole sistema AUDI Assistant, AI avatar, omogućuju kontrolu i dodirom i glasom, pružajući povratne informacije prilikom interakcije.
Očekuje se da će AUDI s novim električnim modelima zauzeti visoku poziciju na kineskom tržištu.
Cijene svih automobila Audi pogledajte klikom ovdje.
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 02, 2024 0
nov 28, 2024 0