Osvježeno 20 Maja, 2025 11:20 AM
dec 12, 2014 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Nakon što smo jutros objavili prve slike novog Audija Q7, sada smo počašćeni i zvaničnim predstavljanjem velikog SUV-a. Audi je objavio informacije o svom najvećem i najluksuznijem SUV-u, a kao što smo i pretpostavili, najvažnija karakteristika novog modela je značajno smanjenje mase u odnosu na starog Q7.
Zahvaljujući korištenju aluminijuma i savremenih konstrukcijskih rješenja, Audi je uspio smanjiti masu za čak 325 kilograma. Uz to i dimenzije su nešto manje u odnosu na prethodnika. Novi Audi Q7 kraći je za 3,7 centimetara i uži za jedan i po centimetar. Naravno, ovo je i dalje itekako veliki automobil, a zahvaljujući pametnijem rasporedu elemenata u kabini, Audi Q7 je zapravo komforniji i prostraniji nego ikada prije.
Ono što posebno oduševaljava su aerodinamičke osobine, pa zahvaljujući testiranju u zračnim tunelima i prilagodbi osnovnih vanjskih elemenata smanjen je koeficijent otpora zraka na 0,32 Cd. Sjećamo se da je prije desetak godina ova vrijednost bila rezervisana za male kompakte.
Ovakve mjere značajno su utjecale na efikasnost Audija Q7. Sa masom manjom od 2.000 kilograma za osnovni model sa trolitarskim motorom TDI, Q7 je postao jedan od najekonomičnijih SUV-ova na tržištu. Audi naglašava da je potrošnja uz trolitarski TDI snažan 272 KS svega 5,7 litara na pređenih 100 kilometara. Ovaj motor omogućava velikom SUV-u ubrzanje do 100 km/h za svega 6,3 sekunde.
Pored dizelaša, za početak je dostupan i trolitarski turbobenzinac snažan 333 KS (zanimljivo je i to što je Mercedes prije nekoliko dana predstavio velikog SUV-a sa trolitarskim benzincem koji razvija istu snagu). Procijenjeno je da Q7 sa ovim motorom stiže do 100 km/h za 6,1 sekundu, te da troši svega 7,7 litara na pređenih 100 kilometara. Možemo slobodno reći da je u ovolikom Audiju sa ovako snažnim motorima vjerovatno nemoguće postići ove vrijednosti.
Ipak, najviše iznenađuje podatak koji otkriva da će Q7 biti dostupan i sa dvolitarskim turbobenzincem. Istina je da će ova verzija stići samo u SAD i u Aziju, dok će za Evropu najslabiji Q7 biti onaj sa trolitarskim motorom TDI snažnim 218 KS.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Quattro pogon svakako je sastavni dio i ovog modela, ali posebno je bitno to što će kroz nekoliko mjeseci postati dostupan i hibridni sistem baziran na dizelskom motoru koji će biti usklađen sa pogonom Quattro. Audi već obećava da će potrošnja hibrida biti svega 1,7 litara.
Kao i do sada, kupci će imati mogućnost prilagodbe ovjesa i kabine i to uz do sada neviđene mogućnosti personalizacije u ovom segmentu.
maj 14, 2025 0
maj 07, 2025 0
maj 05, 2025 0
apr 24, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 19, 2025 0