Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
nov 26, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Da relativno nova forma karoserije poznata pod imenom SUV-Coupe nije samo kratkotrajni modni trend, već godinama dokazuju najmoćniji evropski premijum brendovi. Istini za volju SUV-Coupe je forma koje je gotovo u svim slučajevima planski namijenjena sloju kupaca kojima novac nije problem, pa proizvođači imaju dovolju slobodu u egzibicijama. Audi je tako, svoju cijelu gamu SUV-ova ponudio i u ovom obliku, a već svjedočimo drugim generacijama koje su očigledan dokaz dobrog odziva na tržištu.
Tako je danas Audi predstavio Q5 Sportback u drugoj generaciji. Podsjetimo da je Audi Q5 na tržištu prisutan od 2008. godine, ali u toj generaciji nije postojala verzija Sportback. Tek 2016. godine, dolaskom na tržište druge generacije i s dolaskom njegovog redizajna 2021. godine, pojavila se forma karoserije Coupe – Sportback.
Audi Q5 Sportback je možda manje praktičan nego konvencionalni model, ali je sigurno da je od njega kud-i-kamo zavodljiviji. Elegantna zakrivljena linija krova daje mu tradicionalnu duhovnu sportsku notu iako se radi o automobilu koji očigledno primarno nije namijenjen trkanju. On je svojevrstan prestiž u segmentu, ali i malo šire. Prvenstveno konkuriše Mercedesu GLC-u Coupeu i BMW X4.
Osnova je naravno uobičajena verzija, s kojom dijeli i platformu i dizajn prednjeg dijela, mada je stražnji dio zbog ublika karoserije nešto drugačiji. Rub poklopca prtljažnika je sportski oštar, a difuzori integrisani u donji dio odbojnika su svjesno postavljeni i dobrim dijelom pojačavaju sportki utisak. Na sreću ljubitelja brenda, na krajevima više nema takozvanih lažnih auspuha, a varijanta S opet ima četiri stvarne okrugle izduvne cijevi. Pored toga, osjetne su stilske razlike na karoseriji između modela Q i SQ.
Dizajn unutrašnjosti u potpunosti prati osnovnu verziju, mada je zbog prirode oblika krova, gornja linija stražnjih bočnih vrata nešto niža. I dok Q5 u prtljažniku broji 1.473 litra, Sportback ima 58 litara manje.
Audi Q5 Sportback će u Evropi odmah po dolasku na tržište biti dostupan s tri motora, ali će kasnije Audi dodatno proširiti ponudu.
Sve verzije u početku dolaze opremljene sistemom MHEV plus, koji nakratko generiše do 18 kW (24 KS) dodatne snage. Svi modeli u seriji također koriste sedmerostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom S tronic. Početni motor je 2.0 TFSI sa 150 kW (204 KS) i 340 Nm maksimalnog obrtnog momenta i s pogonom na prednje točkove. Opciono je dostupan pogon quattro na sva četiri točka.
S motorom 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback je dostupan kao generacija EA288 evo. Ima snagu od 150 kW (204 KS) i 400 Nm obrtnog momenta i dostupan je samo s pogonom quattro. Kao vrhunski model u seriji, Audi SQ5 Sportback će odmah biti dostupan s trolitarskim motorom V6 TFSI koji može dati 367 KS, a u toj seriji više nije dostupan ni jedan dizelski motor.
Također, još nije poznato da li će se pojaviti varijanta RS Q5 Sportback.
Sportback je i ovaj put malo skuplji. Audi će narudžbe početi skupljati već od narednog mjeseca, a za sad je poznato da će u Njemačkoj cijena osnovnog modela biti 54.800 eura, što je samo 150 eura više od običnog Q5. Za one koji žele biti viđeni u modeli SQ5 Sportback, moraće izbrojati najmanje 85.400 eura.
Cijene svih automobila Audi pogledajte klikom ovdje.
jan 12, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 07, 2025 0
jan 07, 2025 0