Osvježeno 23 Aprila, 2025 9:55 AM
jan 30, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Audi je po drugi put obnovio drugu generaciju modela Q7, iako je već u pripremi i njegova treća generacija.
Da bismo bolje shvatili šta je to novo, podsjetimo se da je aktuelna, druga generacija Audija Q7 predstavljena krajem 2014. godine, da je obnovljena u ljeto 2019. godine, da su prije gotovo godinu dana snimljene špijunske fotografije koje su nedvosmisleno pokazale da Audi priprema još jednu modelsku obnovu, koju će predstaviti prije treće modelske generacije.
Redizajn obnovljenog modela je usmjeren ka jednostavnosti i prepoznatljivost, jer je nova singleframe prednja rešetka nešto istaknutija, sa širim obrubom, a po prvi put na Q7, tu su HD Matrix LED prednja svjetla, s dodatnim laserskim dugim svjetlima, dok su stražnja digitalna OLED svjetla dostupna u četiri izvedbe.
Naravno, proširena je ponuda boja karoserije (nove boje su Sakhir Gold, Ascari Blue i Chili Red), tu su i nove felge s prečnicima do 22 inča, a u unutrašnjosti je proširena ponuda opreme i dekora, s novim bojama i kontrastnim šavovima.
Audi je također proširio kompatibilnosti sistema infotainmenta s različitim aplikacijma, pa je po prvi put (u Q7) moguće direktno koristiti popularne aplikacije, kao što su na primjer Spotify ili Amazon music.
Također, unaprijeđena su grafička rješenja displeja, pa će Audijev virtuelni kokpit prikazivati upozorenje o promjeni trake, upozoravati na ostale učesnike u saobraćaju (kamioni, automobili i motocikli), upozoravati na udaljenost s vozilom ispred, pružati informacije o semaforu (boja svjetla na semaforu), a sve to s prikazom u full HD kvalitetu.
Kao i do sad, velika pažnja posvećena je voznim svojstvima, pa je uz kvalitetan i siguran sistem ovjesa sa čeličnim oprugama, dostupan zračni ovjes (standard za model SQ7 TFSI), s podesivom visinom. Visina se može prilagoditi u rasponu od 90 mm, pa se na autoputu, pri većim brzinama, klirens automatski spušta za do 30 mm, ili tokom off-road vožnje, funkcija “Lift” podiže klirens za do 60 mm.
Osim toga, u opciji je upravljiva stražnja osovina, koja je dio standradne opreme za model SQ7 TFSI.
Ponuda pogosnkih agregata je dosta bogata, a sadrži benzinske, ali i turbodizelske agregate.
Osnovni model u ponudi nosi oznaku Q7 45 TDI quattro, a pokreće ga turbodizelski motor 3.0 V6, s 231 KS (170 kW) uz 500 Nm obrtnog momenta, dostupnog između 1.500 i 3.000 obr/min. Takav model ubrzava iz mjesta do 100 km/h za 7,1 sekundu, a postiže maksimalnu brzinu od 226 km/h.
Više snage nudi model s oznakom 50 TDI quattro, kojeg pokreće isti turbodizelski motor (3.0 V6), ali u snažnijoj verziji s 286 KS (210 kW) i 600 Nm obrtnog momenta, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 241 km/h.
Ljubiteljima benzinskih motora, u ponudi je model s oznakom Q7 55 TFSI, kojeg pokreće motor 3.0 V6, s 340 KS (250 kW) i 500 Nm obrtnog momenta u širokom rasponu od 1.370 do 4.500 obr/min.
Taj model ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi i dostiže maksimalnu, elektronski limitiranu brzinu od 250 km/h.
Svi motori V6 u Audiju Q7 spregnuti su s 8-stepenim tiptronic mjenjačem, svi imaju stalni pogon na sva četiri točka (quattro) i svi s blagim hibridnim sistemom (MHEV), odnosno elektromotorom (BAS), koji u prosjeku smanjuje potrošnju goriva za 0,5 l/100 km.
Na vrhu ponude je model s oznakom SQ7 TFSI, kojeg pokreće motor 4.0 TFSI V8 s 507 KS (373 kW i 770 Nm obrtnog momenta, spregnut s 8-stepenim tiptronic mjenjačem i stalnim pogonom na sve točkove.
Ovaj model je spolja lako prepoznatljiv po novom prednjem spojleru i stražnjem difuzoru, većim zračnim usisnicima i singleframe rešetkom s vertikalnim umecima u obliku slova “L”.
Takav model ima jasno izražene sportske performance, jer od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
Da bi se ostvarila ušteda goriva, pri brzini obtanja motora između 950 i 2.500 obr/min i kad je za vožnju dovoljno od 160 do 250 Nm obrtnog momenta, moguća je deaktivacija četiri cilindra (2, 3, 5. i 8.).
Među brojnim opcijama uz ovaj model, posebno treba istaći elektromehaničku aktivnu stabilizaciju, eAWS (electromechanical active roll stabilization), pri kojoj su i prednja i stražnja osovina opremljene kompaktnim elektromotorom snage po 1,5 kW, koji se napajaju iz superkondenzatora naponom od 48 V, a imaju funkciju da, nezavisno jedan od drugoga, dijele stabilizatore (prednji i stražnji) na dva dijela, te sprečavaju naginjanje karoserije prilikom vožnje u krivini, ili potpomažu održavanja pravca na ravnoj cesti.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Buduće kupce će svakako obradovati najava da će sve ove modelske varijante biti tržišno dostupne već krajem prvog kvartala ove godine, s početnim cijenama od 79.300 eura za 45 TDI quattro, 82.300 eura za 50 TDI quattro, 82.500 eura za 55 TFSI quattro, dok za sportski SQ7 TFSI, treba izdvojiti najmanje 112.000 eura. (dm)
Cijene automobila Audi pogledajte ovdje.
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 16, 2025 0