Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
sep 20, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Endurance, Novi automobili, Novosti, Sport, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Audi se sve ozbiljnije priprema za nastup na reliju Dakar u januaru naredne godine. Nakon što je formirao vrhunsku vozačku postavu i obavio testove u Njemačkoj i Španiji, Audi Sport je testirao Audi RS Q e-tron u Maroku, pod najekstremnijim uslovima.
Za upravljačem testnog prototipa, smjenjivali su se vozači Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz i Mattias Ekström, a uz njih su bili i njihovi suvozači Edouard Boulanger, Lucas Cruz i Emil Bergkvist, jer u Audiju znaju da se vozač i suvozač moraju ugodno osjećati u automobilu.
“Za test u Maroku uradili smo izmjene na automobilu, tako da vozač i suvozač imaju više prostora i da mogu međusobno bolje komunicirati. Povratne informacije su bile veoma dobre”, prokomentarisao je Andreas Roos, odgovoran za tvorničke sportske projekte u odjeljenju Audi Sport.
“Temperature su nerijetko bile više od 40°C, a pješčane oluje su otežavale testiranje. Osim toga, očekivano, pojavili su se i neki novi problemi pri visokim temperaturama, zbog kojih smo u više navrata morali prekidati testove i rješavati uzroke problema”, dodaje Sven Quandt, direktor tima Q Motorsport.
Iako se na reliju Dakar očekuju nešto niže temperature, testni tim je namjerno obavio testove u najekstremnijim uslovima. U osnovi, pogonske komponente nisu razvijane za takve uslove i temperature, ali baš zato su testovi dali dobar uvid u mogućnosti automobila i stečena su nova iskustva, koja pokazuju da ima još uvijek dosta toga što treba riješiti, jer do nastupa ima sve manje vremena.
Visokonaponska baterija, koja je razvijena posebno za reli Dakar, ima veliki značaj, jer optimalno upravljanje sistemom za održavanje temperature baterijea će imati veliki značaj za uspjeh, a stečena iskustva će biti iskorištena i u razvoju budućih Audijevih cestovnih automobila.
Audi RS Q e-tron za pogon koristi dva elektromotora iz bolida Formule E, a visokonaponsku bateriju će tokom vožnje dopunjavati benzinski motor TFSI, preuzet iz DTM-a.
Paralelno s testovima u Maroku, Audi Sport je u Neuburg an der Donau, već započeo izgradnju prvog takmičarskog automobila, sa šasijom broj 104.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
“Testni automobil je zapravo prototip u kojem još nije sve savršeno sklopljeno, ali kod stvarnog takmičarskog automobila, sve mora biti savršeno”, zaključuje Benedikt Brunninger, projekt menadžer relija Dakar u Audi Sportu.
Ponudu Audijevih automobila sa cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 28, 2025 0