Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
feb 14, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Audi je nakon četiri godine obnovio model S3, koji će na tržište stići s novim tehničkim rješenjima i s više snage.
Iako iz Audija još uvijek nisu spremni objaviti dizajnerske detalje, objavili su neke tehničke novitete, koji će sasvim sigurno privući nove kupce.
Prije svega, snaga motora 2.0 TFSI je povećana s 310 KS i 400 Nm, na 333 KS i 420 Nm, što ovaj model, po snazi stavlja u red s Golfom R 333, koji je zapravo posebno izdanje namijenjeno za samo 333 kupca.
Iz Audija navde na će obnovljeni S3 raspolagati sa 420 Nm obrtnog momenta u širokom rasponu od 2.100 do 5.500 obr/min, od 0-100 km/h ubrzavati za 4,7 sekundi, te postizati maksimalnu (limitiranu) brzinu od 250 km/h.
Za prenos snage koristi se revidirani 7-stepeni mjenjač S-tronic, koji može prenijeti veći obrtni moment, što je postignuto jačim pritiskom potisnog ležaja, a vrijeme izmjene stepeni prenosa je skraćeno, odnosno prepolovljeno, kako tvrde iz Audija.
Da bi unaprijedili prenos obrtnog momenta na točkove, Audijevi inženjeri su novi S3 opremili razdjelnikom obrtnog momenta (torque splitter), kakav se ugrađuje u aktuelni RS3.
Torque splitter omogućuje aktivnu, potpuno varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta između stražnjih točkova, da bi optimalno rasporedio obrtni moment između stražnjeg točka na unutrašnjoj i vanjskoj strani krivine – ovisno o situaciji u vožnji i odabranom Audi drive select modu.
Naime, novi Audi drive select, u modu “Dynamic plus”, osigurava visoku dinamiku vožnje, tako što torque splitter šalje što je moguće više obrtnog momenta na stražnju osovinu i točak na vanjskoj strani krivine, što rezultira tendencijom preupravljanja. U modu “Sport”, elektronska kontrola stabilizacije (ESC) je automatski aktivna, a skromne intervencije sistema ESC osiguravaju poboljšanje osjećaja u vožnji, na površinama s različitim koeficijentima trenja.
Prednja osovina s MacPhersonovim opružnim nogama ima novi zakretni ležaj, koji omogućuje veći negativni nagib točkova. U poređenju s prethodnim modelom, nagib prednjih točkova je udvostručen, odnosno iznosi nešto manje od -1,5°. Tako povećan (negativni) nagib (između ravni točkova i vertikale), poboljšava odziv na upravljaču, uz bolju bočnu kontrolu, te pruža bolje prianjanje, uz poboljšanu dinamiku u krivinama. Tako riješen prednji ovjes, u kombinaciji sa čvršćim prečkama, čini novi S3 još agilnijim.
Novi Audi S3 ima poboljšan kočni sistem, s prednjim čeličnim diskovima prečnika 357 mm, debljine 34 mm, koji su četiri mm deblji nego prije, a novost su i dvoklipne prednje kočne čeljusti.
Osim toga, proširena je i ponuda guma, a novost su felge prečnika 19 inča, s gumama dimenzija 235/35 R19, produkcije Falken, koje pružaju poboljšano držanje na suhom asfaltu i preciznije upravljanje, bez obzira na brzinu kretanja.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Iz Audija su za sad obavili fotografije novog S3 u izvedbama Sportback i Sedan, prekrivenog zanimljivim kamuflažnim folijama, što znači da će uskoro biti poznati i svi dizajnerski detalji obnovljenog modela.
Cijene automobila Audi pogledajte ovdje.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 12, 2025 0