Osvježeno 6 Decembra, 2024 1:10 PM
dec 01, 2020 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Endurance, Novi automobili, Novosti, Sport, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Audi se suočava s jednim od najvećih izazova u motorsportu – učešće na reliju Dakar 2022. godine s inovativnim prototipom.
“Višestrana posvećenost motorsportu jeste i ostaće sastavni dio Audijeve strategije. Želimo i ubudućnosti demonstrirati slogan ‘Vorsprung durch Technik’ (Napredak kroz tehniku) u međunarodnom vrhunskom motorsportu i razvijati inovativne tehnologije za naše cestovne automobile. Najteži reli na svijetu je savršena prilika za to”, izjavio je Markus Duesmann, predsjednik Upravnog odbora i član Upravnog odbora za tehnički razvoj i proizvodne linije u Audi AG.
Nakon velikog međunarodnih uspjeha, Audi se vraća reliju koji je označio početak uspješne historije brenda u auto-moto sportu. Od 1981. godine Audi quattro revolucionizirao je reli. Danas je stalni pogon na sva četiri točka standard, ne samo za reli-automobile. Također, garantuje maksimalnu sigurnost u sportskim modelima, proizvodnim modelima, a sada i u električnim modelima serije e-tron.
Korištenjem alternativnog koncepta pogona u reliju Dakar, Audi se suočava s najekstremnijim uslovima. Za takav poduhvat potrebna energija dolazi iz visokonaponske baterije, koja će se po potrebi moći puniti za vrijeme vožnje putem pretvarača energije i visokoefikasnog TFSI motora. Cilj je trajno poboljšati performanse električnog pogonskog sklopa i baterije u godinama koje dolaze. Iskustvo stečeno u ovom procesu trebalo bi se, zatim, uključiti u dalji razvoj budućih elektrificiranih proizvodnih modela.
Audi je prvi proizvođač automobila koji se obvezao razviti održiv koncept alternativnog pogona za Dakar. Sada već davne 2012. godine, Audi je sa hibridnim bolidom R18 e-tron quattro, tri puta zaredom osvojio pobjedu na prestižno trci 24h Le Mansa i ostao neporažen.
Od 2014. godine Audi je također uspješan u trkama Formule E, prvo u sporednoj ulozi, s timom dugogodišnjeg partnera Abt Sportsline, a od 2017. godine samostalno. Tokom 6 godina, tim Audi Sport Abt Schaeffler je najuspješniji u historiji Formule E, s ukupno 12 pobjeda i 43 podijumske pozicije.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Reli Dakar zamijeniće Audijevo tvorničko učešće u Formuli E, a nakon sezone 2021. godine, korisnički timovi i dalje će moći koristiti novorazvijeni Audijev pogon.
Ponudu Audijevih automobila s cijenama u BiH pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 04, 2024 0