Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
jan 17, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Mali električni SUV s troja vrata, dizajniran u stilu okvirnog terenca Suzuki Jimny, prošle godine se pojavio u asortimanu kineske marke Baojun (zajedničko ulaganja General Motorsa i SAIC-a). Model engleskog imena Yep, lokalno nazvan YueYe, imao je sve šanse za uspjeh, jer kombinuje dva popularna trenda u Kini – kompaktne električne automobile i robustni dizajn.
Međutim, Baojun YueYe nije postao hit: prema lokalnim specijalizovanim medijima, od dolaska na tržište u maju pa sve do decembra 2023. je model prodat u svega 14.683 primjerka. Poređenja radi, gradski automobil Geely Panda Mini je samo u novembru stekao više od 15.000 vlasnika. Stoga je proizvođač najavio širenje ponude 5-vratnom verzijom Plus, nedugo nakon što je takvu modifikaciju dobio i uzor – Suzuki Jimny. Očekuje se da će nova modifikacija u martu krenuti u prodaju, a cijene još nisu objavljene.
Sprijeda i straga, novi YueYe Plus je u osnovi isti kao i 3-vratna verzija, ali ima modifikovana krilna vrata prtljažnika s opcionim boksom koji simulira vanjski rezervni točak. Ostale karakteristike Baojun YueYe Plusa su veći retrovizori na odvojenim nosačima i paneli u boji karoserije koji se nalaze iza stubova stražnjih vrata. Dužina Plusa je 3.996 mm (+615 mm u odnosu na 3-vratnu verziju), širina 1.760 mm (+75 mm), visina 1.726 (+5 mm), međuosovinsko rastojanje 2.560 mm (+450 mm).
Unutrašnjost Plusa još nije prikazana, ali se na armaturnoj ploči vjerovatno nalazi kombinacija virtuelne instrument-table i ekrana osjetljivog na dodir multimedijalnog sistema. Lista opreme je također vjerovatno identična: vrhunski YueYe s troja vrata donosi širokougaone kamere, prilagodljivi tempomat, sisteme za automatsko kočenje, praćenje obilježavanja trake i kontrolu mrtvog ugla.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kinezi pišu da će Baojun YueYe Plus dobiti elektromotor snage 75 kW (102 KS), instaliran na stražnjoj osovini, dovoljan za postizanje maksimalnih 150 km/h. Kapacitet baterije još nije preciziran, ali se navodi da će 5-vratni SUV moći preći 401 km u CLTC ciklusu. Kraća verzija ima motor snage 50 kW (68 KS), voznu autonomiju od 303 km, maksimalnu brzinu 100 km/h, sve po cijeni od 79.800 yuana (20.100 KM). (jm)
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 02, 2024 0