Osvježeno 8 Novembra, 2024 1:00 PM
jul 28, 2024 Almir Grebović e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ceremonijom u Creweu se Bentley oprostio od W12 motora, koji se prvi put pojavio u paleti britanske marke još 2003. godine. Tokom više od dvije decenije je izrađeno više od 100.000 primjeraka 12-cilindarskih motora. Svaki motor u Creweu je bio ručno sastavljen, proces je trajao oko sedam sati, jer se W12 sastoji od otprilike 2,6 hiljada pojedinačnih komponenti.
Prva generacija 6-litarskog twin turbo benzinca, u biti dva V6 spojena pod blagim uglom nagiba, uvedena je prije 21 godinu u Bentley Continental GT. Motor je prvobitno razvijao 552 KS, da bi tokom godina Bentley povećao snagu za 34%, obrtni moment za 54%, uz smanjenje štetnih emisija za četvrtinu. U posljednjoj evoluciji je W12 dostigao 740 “konja”.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Bentley je s ovim motorom postavio nekoliko brzinskih rekorda, pa je Juha Kankkunen u Continentalu GT postigao najveću brzinu na ledu (2007), dok je Reece Millen postao je najbrži u kategoriji serijskih crossovera na Pikes Peaku, upravljajući Bentley Bentaygom (2018). U budućnosti će W12 biti zamijenjen V8 hibridnim pogonom (782 KS, 1.000 Nm).
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 07, 2024 0
nov 06, 2024 0
nov 04, 2024 0
okt 31, 2024 0