Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
mar 10, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Iako je tokom prvog mjeseca ove godine, BMW ostao iza Audija i Mercedesa po broju prodatih automobila, narudžbe su se daleko povećale u februaru. BMW je u februaru povećao prodaju za 5,2 odsto na 131.416 vozila, što je bilo dovoljno da nadmaši oba velika konkurenta. Ipak, u prva dva mjeseca ove godine Audi je vodeći sa prodatih 260.250 vozila, BMW je na drugom mjestu sa prodatih 255.981 vozilo, dok je Meredes sa prodatih 246.135 vozila na trećem mjestu.
I Mercedes i BMW su u snažnom zamahu i cilj je da do 2020. godine preuzmu titulu najvećeg prodavača luksuznih vozila od BMW-a koji se nalazi na prvom mjestu među ovom trojkom još od 2005. godine. Audi za ovaj potez planira uložiti 24 milijarde eura za predstavljanje novih modela, dok će se Mercedes još snažnije fokusirati na plasiranje svojih velikih SUV-ova, uključujući novog GLE Coupea, koji je već predstavljen.
BMW osjeća posljedice zbog prilično zastarjele linije vozila X3 i Serije 7. Istina, očekuju značajno povećanje prodaje u sljedećim mjesecima zbog široke ponude modela Serije 2 i redizajnirane Serije 1, kao i SAV-a X4.
Pored toga što je brend BMW ostvario povećanje prodaje u februaru i grupa BMW (BMW, Rolls Royce i Mini) ostvarila je povećanje prodaje od 7,6 odsto. Novi Mini definitivno predvodi put, a očekuje se snažna prodaja i tokom cijele godine.
dec 04, 2024 0
nov 28, 2024 0
nov 28, 2024 0
nov 27, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0