Osvježeno July 1st, 2022 10:30 AM
May 11, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Aktuleni BMW X1 druge generacije, predstavljen je 2015. godine, što znači da će ove godine napuniti 7 godina, te da je došlo vrijeme za novu modelsku generaciju.
Špijunski fotografi su u više navrata imali priliku snimiti testne prototipe, a posljednji put u aprilu ove godine.
Sada je BMW zvanično objavio seriju fotografija pretproizvodnog prototipa, snimljenih na poligonu Arjeplog, na sjeveru Švedske.
Tu su inženjeri podrvgli najsurovijim testovima prototipe X1 s konvencionalnim i hibridnim varijantama pogona, kao i električnu verziju, koja će se na tržištu pojaviti s oznakom iX1.
Na stazama Arjeploga prekrivenim snijegom i ledom, testni inženjeri su posebnu pažnju posvetili električnom pogonskom sistemu i baterijama, kao i sistemu kontrole pogona na sve točkove.
Naime, peta generacija sistema eDrive, koristi nove baterije, kontrolu upravljanja toplotom, što je presudno za brže punjenje i ostvarenje većeg dosega, te kontrolu prenosnog sistema s dva elektromotora, za svaku pogonsku osovinu po jedan.
Velika pažnja posvećena je optimizaciji rada baterija u ekstremno hladnim uslovima, te preciznoj koordinaciji rada elektromotora, radi optimizacije vuče na klizavim podlogama.
U zimskom testnom centru BMW Grupe u Arjeplogu, sistemi pogona i ovjesa prolaze kroz proces izuzetno detaljnog finog podešavanja. Ceste prekrivene snijegom i područja zaleđenih jezera, posebno su pripremljena za programe testiranja koje su propisali razvojni inženjeri BMW Grupe.
Posebno je interesantno to da zaleđene površine pružaju ponovljive uslove, što inženjerima omogućuje precizno podešavanje svake pojedine komponente. Na taj način će biti omogućeno da svaki pojedini pogonski sistem ima optimalno podešenje, koje je u stanju pružiti optimalne performanse.
BMW X1 treće generacije bi trebao biti predstavljen najesen ove godine, s motorima SUS i s plug-in hibridnim pogonom, a ubrzo zatim će mu se pridružiti i električna varijanta BMW iX1.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Prema preliminarnim podacima, novi BMW iX1 trebao bi imati kombinovanu potrošnju energije od 18,4-17,3 kWh/100 km (WLTP), te doseg od 413-438 km (WLTP).
Cijene BMW-ovih automobila pogledajte ovdje.
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 30, 2022 0
Jun 29, 2022 0
Jun 27, 2022 0
Jun 25, 2022 0