Osvježeno 9 Oktobra, 2024 1:20 PM
dec 15, 2014 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Dok Mercedes opčinjava svijet svojim umjetničkim kreacijama, kakav je, recimo, nedavno predstavljani GLE Coupe, najpoznatiji Mercedesov tuner Brabus ne sjedi skrštenih ruku. Preuzimanjem izvrsnog S63 AMG-a, Brabus je dobio savršenu platformu za tuning, a ono što su uradili zaista se nalazi na samoj granici između bizarnosti i hedonizma.
Ovo je vjerovatno prvi Mercedes S klase obojen u zlatnu boju dekorisanu ponekim vanjskim elementom napravljenim od kompozitnih materijala. Brabus je ovako pomirio luksuz i sport, ali je i kreirao automobil koji će biti najcjenjeniji u kolekcionarskim krugovima, ali, nažalost i u krugovima onih koji automobil koriste samo za javno demonstriranje njihove finansijske moći.
Vanjština će difinitivno otkriti da se radi o posebnoj S-klasi, ali oni koji se nađu u kabini vjerovatno će se izgubiti u luksuzu skrojenom najboljom bijelom i zlatnom kožom koja je dostupna na tržištu.
Ipak, ono što će najviše oduševiti vlasnike i vozače je nova tabla sa instrumentima koja “broji“ do 400. Znamo da se sada umjesto fizičkih kazaljki iza volana nalazi veliki displej na kojem se simulira tabla sa instrumentima, pa je prilično zanimljivo to da su u Brabusu morali zaposliti programere da bi brzinomjer podignuli na 400 km/h. Iako ova S-klasa nikada neće putovati tom brzinom ipak je prilično impresivno to što njen unaprijeđni 5,5-litarski turbobenzinac sa 850 KS (serijski razvija 585 KS) uspjeva dovesti veliku limuzinu do maksimalne brzine od 325 km/h. Na žalost, nismo upoznati sa ubrzanjem, ali ako znamo da je serijskom S63 AMG 4Matic potrebno tačno 4 sekudne do 100 km/h, onda možemo pretpostaviti da je ovaj Brabus još brži.
U svakom slučaju, radi se o itekako hrabrom potezu Brabusa koji će ovo automobilsko djelo prodavati onima sa puno dubljim džepom u odnosu na one koji S-klasu kupuju direktno od Mercedesa.
okt 09, 2024 0
okt 08, 2024 0
okt 07, 2024 0
okt 03, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0