Osvježeno 20 Maja, 2025 11:20 AM
maj 05, 2023 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Buick je predstavio više detalja o novoj generaciji limuzine LaCrosse, koja će se izrađivati i prodavati u Kini, najvažnijem tržištu za luksuznu marku koncerna General Motors. Prva generacija LaCrossea je 2004. debitovala u SAD-u, da bi 15 godina kasnije (2019) model napustio američko tržište zbog slabog interesa kupaca.
Za razliku od SAD-a, za LaCrosse “nema zime” u Kini. Novi model je dugo bio najavljivan na stranicama Ministarstva industrije, a sâm Buick je odlučio postepeno skidati tajnost s limuzine. Tako je u aprilu kompanija distribuirala prve brendirane fotografije unutrašnjosti, ali sada su objavljene nove slike, uključujući i onu na kojoj je model prikazan u punoj veličini. Puna premijera očekuje se 15. maja, kad će biti objavljene i cijene.
Eksterijer je urađen u novom korporativnom stilu Buicka, koji su već isprobali minivan GL8 Century, električni crossover Electra E5, kompaktni SUV Encore GX i cross-coupe Envista. Glavna karakteristika izgleda je prednji kraj poput “nosa ajkule” s dnevnim svjetlima na vrhu. Stražnja svjetla izrađena su u obliku jedne matrice.
LaCrosse se definitivno izdvaja iz gomile limuzina, pogotovo top-verzija Avenira, koja ima originalnu masku hladnjaka i proširenu hromiranu oblogu. S promjenom generacije, Buick LaCrosse se malo smanjio – dugačak je 4.996 mm, u odnosu na 5.026 mm prethodnika. Međuosovinsko rastojanje ostalo je nepromijenjeno – 2.905 mm – što znači da je nova limuzina zadržala platformu prethodnog modela.
U kabinu je instaliran veliki 30-inčni displej koji obuhvata instrumente i multimediju, a iznad centralnog tunela pojavio se “plutajući” dio s dva bežična punjača za pametne telefone. Zanimljiv detalj je smještaj ručice automatskog mjenjača na upravljačkom stubu. Na listi opreme nalaze se i panoramski krov, senzorska jedinica za kontrolu klime i sjedišta s ventilacijom i masažerom.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kao i odlazeći LaCrosse, i nova limuzina će se nuditi s izborom između dva turbobenzinska 4-cilindarska motora. Slabiji iz 1,5 litara razvija 179 KS, dok jači dvolitarski raspolaže s 230 ili 237 “konja” (zvaničnih podataka nema, a kineski mediji iznose različite podatke). Oba motora su u kombinaciji s 9-stepenim automatikom, pogon je na prednje točkove. Nije isključeno da LaCrosse kasnije dobije i hibridnu verziju. (jm)
maj 20, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 19, 2025 0
maj 19, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 17, 2025 0
maj 16, 2025 0
maj 16, 2025 0