Osvježeno 19 Aprila, 2025 5:01 PM
sep 18, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Čak i s novom carinskom tarifom od 100% na električna vozila uvezena iz Kine, BYD bi i dalje imao najjeftiniji električni automobil u SAD. Prema novom izvještaju, BYD-ov najjeftiniji električni automobil bi i dalje bio jeftiniji od 25.000 američkih dolara, što je ispod cijene najjeftinijeg američkog električnog automobila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Nakon što je u martu 2022. godine obustavio proizvodnju vozila koja pokreću motori SUS, BYD je bio predvodnik automobilske elektrifikacije. Međutim ovaj preokret nije se desio preko noći, jer je BYD svoju električnu pozadinu gradio mnogo duže. Kompanija je počela proizvoditi litijum-jonske baterije još 1996. godine, one su još početkom 2000. godine pokretale tada popularne pametne telefone Motorole i Nokije. Njihovi rani poduhvati u industriji baterija pomogli su im da postane najveći proizvođač električnih automobila na svijetu.
Otkako je 2020. godine predstavio svoju revolucionarnu bateriju Blade EV, BYD je nastavio sa uvođenjem efikasnije, jeftinije tehnologije za smanjenje cijena. Tako cijena njihovog najjeftinijeg električnog automobila, Seagull EV, u Kini počinje s manje od 10.000 dolara, a njihovi pristupačni električni i hibridni modeli već polako potiskuju vozila na benzin sa kineskog autotržišta, posebno ona proizvedena van Kine.
Zanimljivo je da BYD za sad ne planira ulazak na tržište putničkih vozila u SAD-u (ali prodaje električne autobuse), rekla je sjevernoamerička izvršna direktorica Stella Li. Da prodaje, mogao bi imati prednost u odnosu na američke proizvođače automobila.
Prema riječima izvršnog direktora AutoForecast Solutions – Joea McCabea (preko Nikkeija), BYD bi i dalje imao najjeftiniji električni automobil u SAD-u, čak i s novom carinskom tarifom od 100% na uvoz kineskih električnih vozila. Ta carina će stupiti na snagu 27. septembra, a cilj njihovog uvođenja je zaštita američkih proizvođača od kineske nepoštene trgovinske prakse, barem su tako naveli u saopštenju za štampu iz Bijele kuće.
McCabe je rekao da bi BYD-ov električni automobil s najnižom cijenom za SAD mogao koštati 12.000 dolara. Čak i s tarifnom stopom od 100%, BYD bi imao najjeftiniji električni automobil u SAD-u sa cijenom nižom od 25.000 dolara.
Tesla, koja još uvijek drži vodeću poziciju na američkom tržištu električnih vozila (48% udjela u julu), tek treba ponuditi automobil sa cijenom nižom od 30.000 dolara.
Kineski proizvođači automobila, poput BYD-a, imaju prednost s uspostavljenim lancima nabavke i s lokalizacijom proizvodnje, što definitivno utječe na cijenu. Kinezi proizvode sve ili skoro sve za svoje automobile.
Električna vozila su u Kini u julu činila više od 50% prodaje putničkih vozila. Prema najnovijim podacima S&P Global Mobility, u SAD su u istom periodu električna vozila činila 8,5% od ukupnog tržišta putničkih automobila. Kineske kompanije, uključujući BYD i CATL, također dominiraju na globalnom tržištu baterija. Prema SNE Researchu, CATL (35,9%) i BYD (16,5%) predvodili su globalnu prodaju električnih vozila u drugom kvartalu, što se naravno odnosi na globalno ugrađene baterije u isporučenim automobilima. svih brendova. U prvih osam mjeseci 2024. godine, CATL je činio 37,6% globalnog tržišta EV baterija, dok je BYD zauzeo drugo mjesto sa 16,1%.
BYD ne planira početi prodavati svoje električne automobile na tržištu SAD, barem ne u bliskoj budućnosti. Međutim, McCabeovi komentari trebali bi izazvati zabrinutost kod nekih američkih rivala. Kako BYD nastavlja s predstavljanjem jeftinijih električnih automobila sa sve boljom autonomijom i sa sve boljim karakteristikama, nekoliko američkih proizvođača automobila nastavlja odlagati značajne projekte i to već predstavlja problem za američku privredu.
Ford je, recimo, otkazao svoj troredni električni SUV, otvarajući vrata inostranim rivalima kao što su Kia i Hyundai koji mogu iskoristiti ovu prednost. GM također obustavlja radove na svojoj fabrici baterija u Indijani i sve su prilike da će se obratiti CATL-u za LFP baterije u SAD-u. To su isto uradili Ford i Tesla.
Ford je usmjerio sve snage na razvoj i proizvodnju manjih manje i profitabilnijih električnih automobila nakon što je vidio uspjeh kineskih proizvođača automobila kao što je BYD. Fordov izvršni direktor Jim Farley nazvao je BYD-ov Seagull prilično dobrim, jer je upozorio rivale na prednost BYD-a.
Činjenica je da će predstojeće uvođenje carina na kineske automobile vjerovatno dovesti samo do još više odugovlačenja kod američkih proizvođača električnih automobila i usporiti razvoj globalne transformacije na pogon električnom strujom.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ovakve prilike, međutim, mogle bi dovesti do novih ulaganja u domaću industriju, što bi moglo podstaći američke proizvođače automobila na kupovinu komponenti koje se proizvode u SAD. Predviđanja su da bi to mogao biti jedan od načina lojalnijeg načina borbe protiv sve jeftinijih kineskih električnih automobila.
apr 19, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 11, 2025 0
apr 10, 2025 0