Osvježeno 19 Aprila, 2025 5:01 PM
mar 05, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
BYD razvija novu električnu arhitekturu, kodnog naziva BOX, koja će raditi na naponu od 1.000 V, a koja bi trebala biti predstavljena polovinom ovog mjeseca, prenosi “Car News China”.
BYD-ova nova visokonaponska arhitektura napona 1.000 V, trebala bi nuditi bolju energetsku efikasnost i ultrabrzo punjenje, s više od 5C, što bi trebalo omogućiti da se sa oko 5 minuta punjenja, može prevesti 300 km, odnosno baterija dopuniti za oko 10-12 minuta.
U poređenju s arhitekturama koje rade na naponuu od 800 V, navodno sa povećanjem napona od 100 V, povećava snaga punjenja za 25 kW, pri istoj struji (A – Amper).
Naime, visokonaponske arhitekture smanjuju opterećenje baterije, stvarajući manje toplote. Na taj način se produžava vijek trajanja baterije i omogućava brže punjenje. Također, elektromotori koji rade na višem naponu mogu postići veće brzine okretanja, bez povećanja njihove veličine.
Prema izvještajima “Car News China”, prvi modeli u koje bi moglo biti implementirano visokonaponsko punjenje su BYD Han L i Tang L iz serije Dynasty.
Međutim, izgleda da se BYD neće zaustaviti na naponu punjenja od 1.000 V, jer nezvanične informacije sugerišu da ovaj proizvođač radi na “najbržoj” bateriji, koja bi se mogla ugrađivati u građevinske mašine, a koja bi radila na naponu od 1.500 V.
Takva LFP baterija mogla bi se puniti maksimalnom strujom od 400 A, sa snagom punjenja od 600 kW, te s više od 7.000 ciklusa punjenja i pražnjenja tokom radnog vijeka.
apr 19, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0
apr 17, 2025 0