Osvježeno 6 Oktobra, 2024 9:48 PM
sep 26, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Komercijalni, Novosti, Plovila, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Čini se da je BYD dva ili tri koraka ispred svih, pa je davno predvidio sve scenarije razvoja električne mobilnosti u svim krajevima svijeta. BYD zbog toga i danas vuče poteze koje je vrlo dobro izračunao i planirao. Jedan od najvažnijih je vlastita proizvodnja baterija, što je bio osnov za cijenu električnih automobila koju danas već niko ne može dostići. Zbog toga je BYD cjenovno najkonkurentniji brend.
Pored toga, BYD se namjenski okušao i u brodogradnji, jer je investirao u proizvodnju brodova koji će širom svijeta prevoziti njihove električne automobile. Budući da se radi o “njihovim” brodovima, cijena transporta iz Kine odmah je postala kud-i-kamo niža nego za ostale proizvođače.
Naime, China International Marine Containers (CIMC) je za svog partnera Zodiac Shipping prije dvije godine počela gradnju broda “Explorer No.1”, koji je namjenski pravljen za prekookeanski transport 7.000 automobila. Brod nije u punom vlasništvu BYD-a, pa je sad Guangzhou Shipyard International, BYD-ova brodograditeljska kompanija, porinula “BYD Hefei”, drugi takav brod koji će primarno prevoziti BYD-ove automobile i time cijenu transporta dovesti na minimum.
Dakle, brod kapaciteta 7.000 vozila, “BYD Hefei”, drugi je takav, a BYD je u januaru predstavio prvi “Explorer No 1”, koji je već je završio dva evropska putovanja – u Španiju i u Njemačku, a pristao je i u Brazilu.
BYD-ovo novo plovilo drugo je od sedam koje će biti porinuto u naredne dvije godine, čime će BYD globalno postati najkonkurentniji automobilski brend. Međutim, pojedini ekonomski analitičari smatraju da ovo nije najbolji način transporta, budući da su sve u sva tri slučaja ovi brodovi s krajnjih destinacija vraćali prazni, pa tu ne postoji ekonomsko opravdanje.
Nakon ceremonije porinuća, BYD-ov novi “nosač automobila” je spreman za ukrcavanje, ali će prije toga plovilo proći niz testova prije nego što službeno počne s radom. BYD Hefei dugačak je 199,9 metara, širok 38 metara i projektovanog gaza od 9 metara.
BYD je u međuvremenu na vankineskim tržištima u avgustu prodao 31.451 automobil, što je za 26% više u odnosu na avgust 2023. godine. S novim brodovima i planovima za povećanje lokalne proizvodnje na ključnim tržištima kao što su Turska, Pakistan, Meksiko i Brazil, BYD nastoji dobiti značajniji tržišni udio na ključnim regijama.
Pratite nas i podijelite vijest: |
BYD je već među najprodavanijim EV tržištima u Brazilu, Meksiku i jugoistočnoj Aziji, ali kompanija očekuje porast prodaje u inostranstvu u narednih nekoliko godina.
BYD je također dio političke snage, gdje Kina želi utjecati ili vladati svijetom putem trgovine i nosača automobila, za razliku od SAD koji želi vladati svijetom putem nosača aviona.
okt 05, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
sep 27, 2024 0
sep 19, 2024 0
sep 16, 2024 0
sep 12, 2024 0