Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
maj 09, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
BYD planira da proizvodi plug-in hibridna i električna vozila zajedno, u dvije nove tvornice, koje gradi u Evropi.
To označava promjenu strategije brzorastućeg proizvođača automobila, koji se već okoristio od rastuće potražnje za PHEV vozilima.
BYD, trenutno investira pet milijardi eura u izgradnju tvornica u Segedinu (Szeged), u Mađarskoj, i u blizini Izmira, u Turskoj, prenosi “Automotive News Europe”.
U prvom kvartalu ove godine, potražnja za električnim automobilima je brzo rasla u Evropi, po stopi od gotovo 20%, dok je tokom 2023. godine, stopa rasta iznosila 28%.
Od proteklog oktobra, kada je Stella Li, izvršna potpredsjednica BYD-a, najavila da će ovaj proizvođač automobila također proizvoditi PHEV vozila u Evropi, BYD je počeo bivati sve značajniji na evropskom tržištu.
U februaru ove godine, BYD je održao sastanak u Torinu (Italija), gdje je obavijestio gotovo 400 potencijalnih dobavljača komponenti da razmatra mogućnost da u novoj tvornici u Mađarskoj proizvodi električna vozila, a u tvornici u Turskoj, PHEV vozila.
U međuvremenu u BYD-u su odlučili da u obje tvornice proizvode i električna i PHEV vozila, budući da je u prvom kvartalu ovaj proizvođač na evropskom tržištu zabilježio rast prodaje električnih automobila za 28% a PHEV-ova za 5,3% (prema podacima agencije “Dataforce”).
Očekuje se da će BYD-ova tvornica u Mađarskoj, s početnim godišnjim kapacitetom od 150.000 vozila, započeti s radom u oktobru ove godine, a po potrebi, proizvodni kapacitet će se moći udvostručiti. Nezvanično, ukupna investicija u tvornicu u Mađarskoj mogla bi dosegnuti četiri milijarde eura.
Iako je poznato koji BYD-ovi modeli se najviše traže, zvaničnici ovog proizvođača ipak su odbili objaviti koji modeli će se proizvoditi u tvornicama u Mađarskoj i u Turskoj, jer će to biti potpuno jasno kada tvornice budu zvanično otvorene.
Ipak, u svom obraćanju istočnoevropskim medijima, u martu ove godine, Stella Li je najavila da bi svi modeli u evropskoj ponudi mogli imati i električnu i PHEV varijantu.
Iako BYD mnogo ulaže u Evropu i u Brazil, kinesko tržište je i dalje najznačajnije za ovog proizvođača, jer vankineska tržišta još uvijek obuhvataju manje od 10% ukupne proizvodnje.
BYD-ov cilj za ovu godinu je prodaja ukupno 5,5 miliona vozila (globalno), od čega više od 800.000 na vankineskim tržištima, a za 2026. godinu, BYD-ov plan je prodaja 6,5 miliona vozila.
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 14, 2025 0
maj 05, 2025 0