Osvježeno 24 Aprila, 2025 8:38 AM
mar 18, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Kineski proizvođači automobila žele uspostaviti proizvodnju i sklapanje automobila u Evropi, kako bi izbjegli carinske namete i smanjili transportne troškove, što bi značajno utjecalo na cijene.
Istovremeno će izbjeći smanjenje potražnje na domaćem (kineskom) tržištu, a povećati potražnju u Evropi.
Kineski automobilski gigant BYD sad razmtra pokretanje proizvodnje i u Njemačkoj, uz već postojeće planove pokretanja proizvodnje u Mađarskoj i u Turskoj, prenosi “Automotive News Europe”.
BYD-ova tvornica u Mađarskoj trebala bi početi s radom u oktobru ove godine, dok bi tvornica u Turskoj trebala biti puštena u rad u martu 2026. godine, a kada bude radila u punom kapacitetu, proizvodiće do 500.000 automobila godišnje.
BYD razmatra pokretanje proizvodnje u Zapadnoj Evropi, kao trećoj proizvodnoj lokaciji, jer želi postići prepoznatljivost brenda i prihvatanje među evropskim kupcima, kao lokalni proizvođač.
Procjene analitičara ukazuju na to da bi se u odnosu na 2024. godinu potežnja za električnim automobilima u Evropi u ovoj godini mogla udvostručiti.
Prema preliminarnim najavama, prvi BYD-ov model koji bi se trebao proizvoditi u Njemačkoj je Atto 2, koji je već prisutan na tržitu Velike Britanije, a koji se okitio odličnom ocjenom Green NCAP-a.
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0