Osvježeno 9 Oktobra, 2024 1:20 PM
jul 10, 2023 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Prošlo je devet godina od kako je debitovao Citroën C4 Cactus, kompaktni SUV neobičnog dizajna, model projektovan uglavnom za Evropu, prepoznatljiv po “Airbump” bočnim dodacima. Tri godine kasnije (2017), C4 Cactus pretrpio je restilizaciju, izgubio SUV-elemente (Airbump je značajno umanjen) pretvorio se u hatchbacka, da bi 2020. potonuo u zaborav, prepustivši mjesto novom cross-liftbacku C4.
Još 2018. godine pojavio se C4 Cactus za Južnu Ameriku, koji se u originalnom obliku SUV-a proizvodi u Brazilu, odatle isporučuje i u Argentinu i neke druge zemlje u regionu. Sad je Citroën obnovio južnoamerički C4 Cactus. SUV dužine 4.170 mm dobio je felge novog dizajna (16 ili 17 inča), maglenke sad imaju narandžastu pozadinu, dekor iste boje je na brendiranim Airbump bočnim oblogama.
U kabini je instaliran novi multimedijalni sistem s ekranom od 10 inča, koji je i dalje ugrađen u armaturnu ploču. Brazilski C4 Cactus ima ovaj veći ekran osjetljiv na dodir, koji se u Argentini pojavljuje od druge konfiguracije (bazna verzija ima 7-inčni ekran iz predreformskog modela). U unutrašnjosti su zamijenjeni i USB portovi (dva sprijeda i jedan za putnike pozadi), te povećan i pretinac između prednjih sjedišta.
U centralnom tunelu skupih verzija sad se nalazi niša za bežično punjenje pametnog telefona. Kao i ranije, vrhunski Citroën C4 Cactus također ima kameru za vožnju unazad, prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, sisteme za automatsko kočenje i upozorenja za napuštanje trake. Sve u svemu, bogata oprema, pogotovo uz podatak da je nakon ažuriranja osnovna verzija čak malo pojeftinila i košta oko 39.000 KM.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Tehnika je ostala nepromijenjena. Citroën C4 Cactus je opremljen s 1,6-litarskim benzincima u atmosferskoj i turboverziji. Po tradiciji za Brazil, oba motora “jedu” i benzin i etanol. Osnovni atmosferski motor razvija 113 KS (benzin) i 120 KS (etanol), dok je snaga turboverzije 166 i 173 “konja”. U Argentini prodaju čisto benzinske verzije snage 115 i 165 KS. Brazilski model opremljen je 6-stepenim automatikom, dok Argentinci osnovni model mogu dobiti i s 5-stepenim manuelnim mjenjačem. (jm)
Cijene automobila Citroën pogledajte ovdje.
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 08, 2024 0
okt 08, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 08, 2024 0