Osvježeno 13 Maja, 2025 1:53 PM
okt 18, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Za najveći broj vozača potencijalni prelazak na elektromobilnost završava već pri pogledu na cjenovnike proizvođača. Jeftini modeli su dosad bili deficitarni, pa se mnogi zainteresovani odlučuju za automobil s konvencionalnim motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Citroën sad želi promijeniti trendove s novim C3, čije verzije pokretane motorima s unutrašnjim sagorijevanjem trenutno čine 29% evropske prodaje “dvostrukog chevrona”.
Model ë-C3 će početkom naredne godine debitovati u B-segmentu i ciljanom cijenom od 23.300 eura učiniti elektromobilnost pristupačnom za mnoge zainteresovane. Baterija kapaciteta 44 kWh osiguraće doseg do 320 kilometara (prema WLTP metodi), a može se napuniti od 20 do 80% za 26 minuta pomoću brzog punjača od 100 kW. Još jeftinija verzija s autonomijom od 200 kilometara doći će 2025. godine po cijeni od 19.990 eura.
Pristupačnim električnim automobilom, koji slijedi koncept Dacia Spring, Citroën se vraća svojim korijenima. André Citroën je bio jedan od pionira masovne mobilnosti u Evropi kad je 1919. godine na tržište izbacio svoj prvi automobil s prve evropske montažne trake. Ovo očigledno nije prošlo nezapaženo od strane marketinških stručnjaka u Parizu, jer se novim zaštitnim znakom na ë-C3 vraćaju ovalu po izboru osnivača.
DNK brenda također uključuje čuvenu udobnost, koja je u novom C3 preveden u kombinaciju “Advanced Comfort” ovjesa s novim “Advanced Comfort” sjedištima, koja su prvi put dostupna u malom automobilu. Imaju posebno gustu specijalnu pjenu tako da bi putnici trebali iskusiti osjećaj sjedenja u udobnoj fotelji, a “C3 je time postao najudobnije vozilo u B-segmentu”, barem prema riječima Laurence Hansena, direktor proizvoda i strategije.
Prilikom dizajniranja novog C3, kreativni tim kompanije usvojio je elemente ugaonog konceptnog modela Oli i kreirao čvrstu karoseriju s očigledno nezaobilaznim SUV elementima. U ovjesu se koriste dva progresivna hidraulična amortizera, koji imaju zadatak da apsorbuju nedostatke infrastrukture. Citroën je odabrao električni motor snage 83 kW (113 KS), koji ubrzava ë-C3 do 100 km/h za 11 sekundi. Maksimalna brzina je 135 km/h.
Citroën je oduvijek bio brend koji radi stvari drugačije od svojih konkurenata. Stoga ne čudi što kod električnog C3 nedostaje klasična instrument-tabla ispred volana. Umjesto toga, novi tip head-up displej pruža informacije koje projektuju podatke o vožnji na sjajno crno područje između gornje ivice armaturne ploče i donje ivice vjetrobranskog stakla. Ekran multimedije dijagonale 10,25 inča upotpunjuje segment zabavno-informativnog sistema.
C3 koristi novu BEV platformu sa LFP baterijskim paketom (litijum-ferofosfat). Sistemi povezivanja i asistencije odgovaraju standardu, a kada su u pitanju varijante opreme, Citroën se ograničava na dvije konfiguracije – “You” i “Max”. Paket “You” donosi, između ostalog, LED farove, “Advanced Suspension”, sistem za hitno kočenje, Head-Up displej, tempomat i klima-uređaj kao standardnu opremu. “Max” dolazi sa 17-inčnim felgama od lake legure, dvobojnom karoserijom i udobnim sjedištima. (jm)
Cijene automobila Citroën pogledajte ovdje.
maj 13, 2025 0
maj 13, 2025 0
maj 13, 2025 0
maj 13, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0