Osvježeno 11 Novembra, 2024 11:50 AM
dec 08, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Istraživanje, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Eksperti publikacije Consumer Reports testirali su 22 električna vozila na američkom tržištu, ispitujući vjerodostojnost fabričkih podataka o autonomiji. Pokazalo se da skoro polovina baterijskih vozila nije uspjela preći udaljenost koju su naveli proizvođač i američki regulator – Agencija za zaštitu okoliša (EPA). Međutim, bilo je i električnih automobila koji su ozbiljno premašili fabričke specifikacije.
Testovi su obavljeni tokom vožnje pri konstantnoj brzini od 70 mph (112 km/h), a električni automobili nisu zaustavljeni čak ni nakon što je elektronika u vozilu signalizirala da je baterija potpuno ispražnjena. Najlošije je prošao pick-up Ford F-150 Lightning, koji je mogao preći samo 434 kilometra umjesto navedenih 515 kilometara. Tesla Model S je zaostajao za 63 kilometra od navedenih karakteristika, dok je Lucid Air imao razmak od skoro 65 kilometara između očekivanja i stvarnosti.
Neslaganja s deklarisanim podacima zabilježena su i za Audi Q4 e-tron, Genesis GV70, Hyundai Ioniq 6 i Kia Niro, ali su bila skoro zanemarljiva – od nepunih 5 do najviše 25 kilometara. U isto vrijeme, neki modeli su mogli voziti duže od navoda proizvođača i EPA tvrdnji. U ovom slučaju, rekorder je bio Mercedes EQE 350 – na američkom tržištu za njega je deklarisana autonomija 418 km, ali je u stvarnosti prešao 534 kilometra. U dobrom svjetlu su se pokazali i Mercedes EQS limuzina i EQS crossover, Rivian R1T, VW ID.4 i BMW i4 M50.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Publikacija će rezultate svog istraživanja poslati regulatornoj agenciji sa zahtjevom za modernizacijom ciklusa testiranja koji određuje sposobnost električnih automobila. SAD ima strožije standarde od Evrope ili Kine, ali su usvojeni davno, pa stručnjaci publikacije smatraju da je došlo vrijeme za aktuelizaciju. Prethodno je ista publikacija objavila vlastitu ocjenu pouzdanosti i došla do zaključka da se vlasnici električnih automobila susreću s problemima 79% češće od vlasnika vozila s tradicionalnim motorima, dok plug-in hibridi imaju kvarove 146% češće. (jm)
nov 11, 2024 0
nov 11, 2024 0
nov 11, 2024 0
nov 10, 2024 0
nov 11, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 07, 2024 0