Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
jun 17, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Endurance, Novosti, Sport, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ni ciljevi automobilskih trka nisu kao što su nekad bili. Pozadina automobilskih trka uvijek je bila promocija brenda i sponzora na potentnim tržištima, ali se stvari mijenjaju. Već danas zbog trenutne dostupnosti informacijama imamo potpuno novi pristup.
Jedan od brendova koji kreira transformaciju je i Cupra, pa automobilsko trkanje uvodi u novo, inovativnije, ali i jednako uzbudljivo doba. Cupra je među prvima najavila učešće u šampionatu Extreme E, koji se održava na klimatski narušenim lokacijama, no tu se nije zaustavila.
Sada Cupra ulazi i u novu fazu autotrka, učestvujući u šampionatu Pure ETCR.
Cupra će zajedno sa partnerom Zengő Motorsport Teamom, učestvovati u prvom šampionatu za električne turističke automobile, sa bolidom Cupra e-Racer, za čijim upravljčem će biti Mikel Azcona, Jordi Gené, Mattias Ekström i Dániel Nagy.
Pure ETCR je novi šampionat kojeg promoviše Eurosport Events, baš kao i World Touring Car Cup (WTCR), gdje je Cupra prisutna sa korisničkim timovima i bolidom Cupra Leon Competition.
Novi šampionat će usvojiti novorazvijeni ETCR koncept, ekvivalentan TCR-u, ali za električna vozila, redefinišući tako uzbudljive trke automobila.
Cupru će predstavljati e-Racer, prvi trkaći turistički automobil, predstavljen još 2018. godine.
Zahvaljujući snazi od 500 kW i obrtnom momentu od 960 Nm, Cupra e-Racer nudi zavidne performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje svega 3,2 sekunde, a maksimalna brzina je 270 km/h.
Od prve vožnje na stazi, 2018. godine, do sada, e-Racer je prevezao više od 5.000 testnih kilometara na stazama kao što su Montmeló, Calafat, Castellolí, Mallorca, u Španiji i na Grobniku (Rijeka).
Finalna razvojna faza, nakon ugradnje nove baterije kapaciteta 65 kWh, obavljena je na stazama Motorland Aragón (Španija) i Vallelunga (Italija), u prvoj polovini ove godine.
Cupra će u Pure ETCR učestvovati sa dva e-Racera, kojima će upravljati Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené i Dániel Nagy. Oni će formirati tim koji kombinuje mladost i iskustvo, a za sve njih, to će biti izazov bez presedana, ne samo zbog nove tehnologije, već i revolucionarnog formata takmičenja.
U Pure ETCR-u učesnici će biti razvrstani u grupe i trkaća se jedni protiv drugih u kratkim, uzbudljivim trkama od 8-10 km, gdje će vozači imati mogućnost kao što je “Power-up”, za dodatni poticaj prilikom pretiecanja ili odbrane pozicije.
Ovisno o postignutim rezultatima, u trkama dužine 12-15 km voziće se posljednje runde u kojima će biti odlučen pobjednik i plasman ostalih.
Pobjednik će biti “kralj ili kraljica” vikenda i osvojiće najveći broj (30) bodova.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Propisima je osigurana jednakost među učesnicima, jer su sva vozila tehnički vrlo slična. Prema regulativi, svi imaju električni pogonna na stražnjim točkovima, snagu od 500 kW i bateriju kapaciteta 65 kWh. Razlike će biti evidentne u izgledu, šasiji i aerodinamici, što će zavisiti od proizvođača.
Kalendar Pure ETCR šampionata: | ||
18-20. juni | Vallelunga | Italija |
9-11. juli | MotorLand Aragón | Španija |
6-8. avgust | Copenhagen | Danska |
20-22. avgust | Hungaroring | Mađarska |
15-17. oktobar | Inje | Južna Koreja |
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 25, 2025 0