Osvježeno 11 Jula, 2025 4:00 PM
sep 04, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Kako je i najavljeno, Cupra nastavlja širiti svoju liniju modela s potpuno novim Terramarom, s kojim su se spremni takmičiti u ringu evropske ponude kompaktnih SUV-ova. Ovaj atraktivni model s nešto agresivnijim dizajnom biće ponuđen s nizom benzinskih, blagih hibridnih i plug-in hibridnih motora, u kombinaciji sa sportskim elementima šasije.
Slijedeći primjer nedavno redizajniranih Leona i Formentora, Cupra Terramar je usvojio najnoviji stilski jezik španskog proizvođača automobila. Oblik staklenih ploha kao da je iskopiran s VW Tiguanom, ali je efektno oblikovana karoserija ipak jedinstvena za Cupru.
S vana su vrlo upečatljiva prednja svjetla, oštar prednji kraj, efektna masivna maska i veliki usisnici zraka na prednjem braniku. LED stražnja svjetla se protežu čitavom širinom, međusobno su povezana linijom s osvijetljenom značkom u sredini, dok stražnji branik krasi “lažni” difuzor. Teramar je u zavisnosti od paketa opremljen 18-inčnim, 19-inčnim ili 20-inčnim alu-felgama.
Ime novog modela odaje počast bivšoj trkaćoj stazi u Kataloniji – Autòdrom de Sitges-Terramar.
I unutrašnjost je veoma dopadljiva. Kokpit ima sličan raspored kao što ima novi Tiguan, ali s nekoliko detalja karakterističnih samo za Cupru. To definitivno doprinossi atraktivnijem izgledu pa čak asocira i na premium. Tehnološke novotarije uključuju 10,25-inčnu digitalnu instrument-tablu, 12,9-inčni ekran infotainment sistema s osvijetljenim klizačem osjetljivim na dodir, head-up displej, te audiosistem Sennheiser s 12 zvučnika. Standardno stižu i školjkasta sjedišta koja mogu biti presvučena recikliranim tekstilom ili kombinacijom recikliranog tekstila i kože.
Cupra Terramar je zasnovan na MQB Evo arhitekturi, dijeleći je s modelima kao što su VW Tiguan / Passat, i Škoda Kodiaq / Superb. Međutim, Cupra je u duhu brenda nešto drugačija pa Teramara krase nešto drugačije postavke.
Sa standardnim sportskim ovjesom Terramar je 10 mm niži u odnosu na srodnike iz koncerna. Opremljen je DCC sistemom (Dynamic Chassis Control), ima standardno dostupno progresivno upravljanje, električni pojačivač kočnica i dostupne Akebono kočnice.
Osnovnu pogonsku jedinicu čini blagi hibrid 1.5 eTSI koji ima 110 kW (150 KS), a snagu prenosi na prednje točkove preko sedmerostepenog DSG automatskog mjenjača. Neelektrificirani dvolitarski TSI generiše snagu od 150 kW (204 KS), odnosno 195 kW (265 KS), u kombinaciji sa 4Drive AWD sistemom.
Konačno, Cupra nudi dva plug-in hibridna sistema (eHybrid), koji generišu snagu od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). Kao i kod ostalih PHEV modela VW grupacije, oni nude električnu autonomiju veću od 100 km, i podržavaju DC punjenje snagom do 50 kW.
Iz Cupre se ponose time što je Terramar dizajniran i razvijen u Barceloni, u Španiji. Proizvodiće ga u Audijevoj tvornici u Győru, u Mađarskoj, zajedno sa sljedećom generacijom Audija Q3, koju su špijunski fotografi uspjeli snimiti na zimskim testovima na sjeveru Evrope.
Isporuke bi trebale početi početkom 2025. godine. Cijene će biti objavljene pred tržišni nastup. Španski brend je također otkrio i Cupra Terramar America’s Cup – specijalno izdanje s jedinstvenim stilskim oznakama i ograničenom proizvodnjom od 1.337 primjeraka.
Cijene automobila Cupra pogledajte ovdje.
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 09, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 02, 2025 0
jun 18, 2025 0