Osvježeno 18 Septembra, 2024 10:55 AM
sep 04, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Kako je i najavljeno, Cupra nastavlja širiti svoju liniju modela s potpuno novim Terramarom, s kojim su se spremni takmičiti u ringu evropske ponude kompaktnih SUV-ova. Ovaj atraktivni model s nešto agresivnijim dizajnom biće ponuđen s nizom benzinskih, blagih hibridnih i plug-in hibridnih motora, u kombinaciji sa sportskim elementima šasije.
Slijedeći primjer nedavno redizajniranih Leona i Formentora, Cupra Terramar je usvojio najnoviji stilski jezik španskog proizvođača automobila. Oblik staklenih ploha kao da je iskopiran s VW Tiguanom, ali je efektno oblikovana karoserija ipak jedinstvena za Cupru.
S vana su vrlo upečatljiva prednja svjetla, oštar prednji kraj, efektna masivna maska i veliki usisnici zraka na prednjem braniku. LED stražnja svjetla se protežu čitavom širinom, međusobno su povezana linijom s osvijetljenom značkom u sredini, dok stražnji branik krasi “lažni” difuzor. Teramar je u zavisnosti od paketa opremljen 18-inčnim, 19-inčnim ili 20-inčnim alu-felgama.
Ime novog modela odaje počast bivšoj trkaćoj stazi u Kataloniji – Autòdrom de Sitges-Terramar.
I unutrašnjost je veoma dopadljiva. Kokpit ima sličan raspored kao što ima novi Tiguan, ali s nekoliko detalja karakterističnih samo za Cupru. To definitivno doprinossi atraktivnijem izgledu pa čak asocira i na premium. Tehnološke novotarije uključuju 10,25-inčnu digitalnu instrument-tablu, 12,9-inčni ekran infotainment sistema s osvijetljenim klizačem osjetljivim na dodir, head-up displej, te audiosistem Sennheiser s 12 zvučnika. Standardno stižu i školjkasta sjedišta koja mogu biti presvučena recikliranim tekstilom ili kombinacijom recikliranog tekstila i kože.
Cupra Terramar je zasnovan na MQB Evo arhitekturi, dijeleći je s modelima kao što su VW Tiguan / Passat, i Škoda Kodiaq / Superb. Međutim, Cupra je u duhu brenda nešto drugačija pa Teramara krase nešto drugačije postavke.
Sa standardnim sportskim ovjesom Terramar je 10 mm niži u odnosu na srodnike iz koncerna. Opremljen je DCC sistemom (Dynamic Chassis Control), ima standardno dostupno progresivno upravljanje, električni pojačivač kočnica i dostupne Akebono kočnice.
Osnovnu pogonsku jedinicu čini blagi hibrid 1.5 eTSI koji ima 110 kW (150 KS), a snagu prenosi na prednje točkove preko sedmerostepenog DSG automatskog mjenjača. Neelektrificirani dvolitarski TSI generiše snagu od 150 kW (204 KS), odnosno 195 kW (265 KS), u kombinaciji sa 4Drive AWD sistemom.
Konačno, Cupra nudi dva plug-in hibridna sistema (eHybrid), koji generišu snagu od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). Kao i kod ostalih PHEV modela VW grupacije, oni nude električnu autonomiju veću od 100 km, i podržavaju DC punjenje snagom do 50 kW.
Iz Cupre se ponose time što je Terramar dizajniran i razvijen u Barceloni, u Španiji. Proizvodiće ga u Audijevoj tvornici u Győru, u Mađarskoj, zajedno sa sljedećom generacijom Audija Q3, koju su špijunski fotografi uspjeli snimiti na zimskim testovima na sjeveru Evrope.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Isporuke bi trebale početi početkom 2025. godine. Cijene će biti objavljene pred tržišni nastup. Španski brend je također otkrio i Cupra Terramar America’s Cup – specijalno izdanje s jedinstvenim stilskim oznakama i ograničenom proizvodnjom od 1.337 primjeraka.
Cijene automobila Cupra pogledajte ovdje.
sep 18, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 16, 2024 0
sep 12, 2024 0
aug 30, 2024 0
aug 30, 2024 0