Osvježeno 13 Septembra, 2024 10:55 AM
dec 18, 2014 Safet Šatara Novosti, Sport, Vijesti 0
Volvo radi punom parom na restruktuiranju svog poslovanja. Nakon što su najavili da će se praktično povući sa većine konvencionalnih sajmova automobila, Volvo je danas objavio vijest i da se njihova strategija u budućnosti odnosi i na povlačenje iz svijeta motorsporta.
Još nije potpuno poznato da li će Volvo napustiti sve grane motorsporta u kojima učestvuju, ali prvi na listi za odstrel je Volvov tim koji se takmiči u švedskom Touring Car prvenstvu. Allan Visser, direktor prodaje u Volvu, rekao je: “Motorsport nema velike veze sa našim brendom jer se mi fokusiramo na manje motore i na sigurnost. Zbog toga se povlačimo iz STCC-a (Swedish Touring Car Championship) i to čim nam trenutni ugovor dopusti.“
Za većinu proizvođača učešće na raznim trkama je zapravo samo jedan vid promocije, a Volvo upravo radi na rekonstrukciji cijelog sistema marketinga. Prema tome, vjerovatno će se povući iz svih konvencionalnih vidova marketinga da bi većinu svog budžeta namijenjenog marketingu odvojili za online reklamiranje. Također, razvili su i sistem koji će kupcima omogućiti direktnu kupovinu automobila putem Interneta i to bez odlaska u salon i sa dostavom automobila doslovno ispred kućnog praga.
Prilično je izvjesno da je Volvo samo jedan od onih koji će se u sljedećih petnaestak godina bazirati na ovakav način promocije. Već znamo da pojedini proizvođači omogućavaju ovakav način kupovine automobila, pa koliko god se ovakav potez Volva činio radikalnim, izvjesno je da se radi samo o evoluciji izazvanoj razvojem Interneta.
sep 11, 2024 0
sep 10, 2024 0
sep 06, 2024 0
sep 05, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 12, 2024 0
sep 12, 2024 0