Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
jun 20, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Nova generacija Dacia Sandera doći će na tržište 2027. ili 2028. godine i biće dostupna u potpuno električnoj verziji. Ovo piše britanski Autocar, pozivajući se na Denisa Le Vota, generalnog direktora rumunskog brenda u sastavu Grupe Renault. Dolazak električnog Sandera ne znači odustajanje od varijanti s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, koje će biti zadržane u paleti, ali u obliku hibrida – po analogiji s karavanom Jogger.
Naredni Sandero će za Daciju, biti prvi autentični baterijski model “punih” dimenzija, jer je aktuelni Spring EV, dugačak svega 3,7 metara, redizajnirani kineski Renault City K-ZE. Počevši od 2024. godine, kada se pojavi novi Duster, svi automobili marke Dacia će biti bazirani na CMF-B platformi ili njenoj elektrificiranoj verziji CMF-BEV. To znači da će Sandero EV zapravo postati pristupačnija alternativa budućem Renaultu 5.
Denis Le Vot kaže da će Dacia nastojati da cijena električnog Sandera bude što povoljnija kako bi ostao jedan od lidera u svom segmentu na evropskom tržištu. Zbog toga su konstruktori spremni napraviti kompromis i napustiti veliku bateriju i sistem brzog punjenja. Kao primjer je naveo upravo Spring, čija većina vlasnika prelazi svega 16 kilometara dnevno, pa je više nego dovoljna baterija kapaciteta 26,8 kWh za vožnju od 225 kilometara.
Le Vot je otišao toliko daleko da je rekao da bi prepolovio bateriju u slučaju ponovnog rođenja Springa! U slučaju Sandera EV, razmatra se i mogućnost primjene jeftinije tehnologije baterije. Traju relevantna istraživanja korištenja baterija na bazi natrijuma, koje su jeftinije, ali teške i bez mogućnosti pohrane mnogo energije. Prema riječima Xaviera Martineta, direktora prodaje i marketinga Dacije, prisustvo u B-segmentu je veoma važno za brend, iako u naredne tri godine planira predstaviti tri nova proizvoda C-klase, uključujući 4,6-metarski SUV Bigster.
Upravo bi budući Sandero trebao pozajmiti neka rješenja od Bigstera, najavio je David Durand, glavni dizajner. Još jedan stilski donator mogao bi biti koncept Manifesto, predstavljen prošle jeseni. Le Vot je također izjavio da će se Sandero četvrte generacije zadržati na tržištu do 2034. ili 2035. godine. S obzirom na to da će u Evropi prodaja automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem biti zabranjena tek sredinom naredne decenije, Sandero ima sve šanse da ostane jedna od najjeftinijih opcija, kako u benzinsko-hibridnoj, tako i električnoj verziji. (jm)
Cijene automobila Dacia pogledajte ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 29, 2025 0
jan 28, 2025 0