Osvježeno 13 Oktobra, 2024 7:10 AM
okt 09, 2015 Adnan Huseinagić Kamioni, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kamioni DAF serije LF spadaju u kategoriju distributivnih kamiona ukupne dozvoljene mase od 8 do 18 tona. Ovaj segment kamiona u posljednih godinu-dvije postaje sve značajniji, pa je u augustu ove godine, ovaj segment zauzimao više od 20% tržišta. Ovakve rezultate nije teško objasniti, jer ovakvi kamioni pružaju sve što je potrebno za dnevne zadatke u gradskom, međugradskom, pa i regionalnom saobraćaju. Proizvođači kamiona upravo ovom segmentu pridaju sve veći značaj, jer su takvi kamioni (u odnosu na veće) kompaktniji, manevarbilniji, jeftiniji za kupovinu i održavanje, troše manje goriva i manje zagađuju okolinu. Konkurencija je oštra, pa se moderni kamioni u ovom segmentu mogu pohvaliti mogućnostima koje su donedavno bile razarvisane za kamione viših klasa.
U ovom segmentu, DAF kao proizvođač ima bogato iskustvo. Naime, prethodnik DAF FL okitio se titulom “Truck of the Year” 1986. godine, dok je serija LF predstavljena 2001. godine i odmah se okitila istom titulom za 2002. godinu.
Na sajmu Amsterdam BedrijfsautoRAI (koji se održava od 20. do 24. oktobra), kao dio nove transportne filozofije (DAF Transport Efficiency philosophy) DAF će, između ostalog, predstaviti novi LF 2016 Edition sa nizom poboljšanja i smanjenom potrošnjom goriva.
“Nova paleta proizvoda i usluga odražavaju investicije koje su u toku, sa ciljem dodatnog poboljšanja efikasnosti u prevozu za naše klijente”, rekao je Richard Zink, DAF-ov direktor prodaje i marketinga.
Prije svega, zahvaljujući optimizacijiama na motoru (Engine Optimization), DAF obećava smanjenje potrošnje goriva za 5%. Također, optimiziran je i pogonski sklop, a u ponudu uveden i novi 12-stepeni AS Tronic automatski menjač. Posebno treba istaći poboljšanu aerodinamiku, bolju povezanost kabine sa šasijom, bolji optok zraka iza kabine, te podesivi krovni deflektor. Ovakav aerodinamčki paket smanjuje otpor zraku, što rezultira smanjenjem potrošnje za 4%.
Pogonsku grupu čine 4,5-litarski motor PACCAR PX-5, koji dolazi sa snagama od 152 KS do 213 KS (i novim Engine Optimization softverom i poboljšanim menadžmentom izduvnih gasova za njihov kompletniji posttretman), te 6,7-litarski motor PACCAR PX-7 sa 223 KS – 314 KS, uz koji je (u opciji) dostupan 12-stepeni AS Tronic, sa kojim je, u odnosu na već postojeći 6-stepeni automatizirani mjenjač, omogućena maksimalna dopuštena masa do 32 tone. Produktivnosti doprinose i niži brojevi obrtaja motora, što smanjuje potrošnju i nivo buke.
Nova serija kamiona LF može se pohvaliti brojnim naprednim sistemima koji doprinose većem komforu za vozača i višem nivou sigurnosti. Kao standardna oprema, dostupni su: AEBS (Advanced Emergency Braking System), FCW (Forward Collision Warning), ACC (Adaptive Cruise Control) i LDWS (Lane Departure Warning System). AEBS i FCW imaju za cilj da spriječe sudar: u hitnoj situaciji AEBS automatski koči da izbjegne sudar ili da umanji posljedice sudara. Ovaj sistem serijski je dostupan na vozilima DAF LF 2016 sa više od 8 tona bruto mase vozila i pneumatskim ovjesom stražnje osovine. Adaptive Cruise Control (ACC) automatski prilagođava brzinu vožnje, tako da odgovara brzini vozila ispred. Kao rezultat toga je održavanje vozila na sigurnoj udaljenosti od vozila ispred. Lane Departure Warning System (LDWS) koristi kameru iza vjetrobranskog stakla, i ako vozač nenamjerno napusti svoju traku, upozorava ga zvučnim signalom.
DAF LF 2016 Edition može se pohvaliti i povećanim mogućnostima, to se odnosi na čak 7 novih međuosovinskih rastojanja (najduže je 6,9 m), što omogućuje najveću dužinu vozila od 9 metara, kao i ugradnju rezervoara za gorivo zapremine od 1.240 litara (najveći u klasi), sa kojim se postiže izuzetno velika autonomija.
Ovi kamioni mogu se pohvaliti boljom povezanošću karoserija sa šasijom i to ne samo u fizičkom smislu. Naime, dostupan je sistem Performance asistent (poznat u serijama CF i XF) koji pruža vozaču detaljnije povratne informacije o ekonomičnosti, ponašanju prilikom kočenja i način na koji vozač predviđa situacije u saobraćaju. Također, na displeju su dostupne informacije sa tahografa, što omogućuje vozaču bolje praćenje brzine vozila, kao i vremena provedenog za upravljačem. Displej također pokazuje i kada treba otići na servis, sa ciljem pravovremenog održavanja. Na temelju kartice vozača, prikaz se automatski prebacuje na željeni jezik, što je veoma korisna opcija za vozača. Uz sve to, na displeju mogu biti prikazane i informacije o pratećoj opremi, naprimjer: ako dizalica nije potpuno isključena, ili “noge” za stabilizaciju nisu potpuno sklopljene…
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kako bi se produžio radni vijek kamiona, stražnja svjetla su zamijenjena LED elementima velike trajnosti i male potrošnje energije. Sa novom serijom DAF LF 2016 Edition, proizvođač posebnu pažnju posvećuje velikim mogućnostima nadgradnje, pa se unaprijed može naručiti Frigoblock generator (hlađen vodom, 22,5 kW), dostupan i u kombinaciji sa četverocilindarskim motorom PACCAR PX-5.
U skladu sa svojim nazivom, kamioni DAF LF 2016 Edition će biti dostupni kupcima početkom iduće godine.
okt 07, 2024 0
okt 03, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 11, 2024 0
okt 12, 2024 0
okt 11, 2024 0
okt 08, 2024 0
okt 08, 2024 0