Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
aug 26, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
BYD-ova filijala Denza, započela je pretprodaju luksuznog modela Z9 GT u Kini, te najavila nastup na evropskom tržištu.
Denza je svojevremeno nastala kao zajedničko ulaganje BYD-a i Mercedes-Benza, iz kojeg se njemački brend povukao još 2021. godine.
Međutim, brend Denza je opstao, pa nakon što je na tržište uveo modele N7 i N8, sad uvodi i novi Z9 GT, s kojim ima ambicije i u Evropi.
Denza Z9 GT je automobil s produženim krovom shooting brake, kojeg je dizajnirao Wolfgang Egger, te mu podario elegantne linije, s velikom ponudom unutrašnjeg prostora, u kojem se našlo dovoljno prostora i za dva frižidera.
Karoserija je izdužena, a među opcijama su i kamere umjesto retrovizora.
To je veliki automobil, dugačak 5.180, širok 1.990 i visok 1480 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 3125 mm, a kupcima će biti dostupan u plug-in hibridnoj (PHEV) i električnoj (BEV) izvedbi.
Kupcima će biti dostupne četiri boje karoserije, a standardno dolazi na felgama prečnika 21 inč, s gumama dimenzija 255/40 R21 naprijed i 275/40 R21 straga.
Sistem zračnog ovjesa (standard) omogućuje zakretanje stražnjih točkova za 20°, čime je omogućeno okretanje na krugu prečnika, kako navode, 4,62 m.
Unutrašnjost Denze Z9 GT je poznata po tome što ima dva frižidera namijenjena putnicima na prednjim i stražnjim sjedištima. U opciji su kamere umjesto retrovizora, pa su u tom slučaju, na vratima dva dodatna ekrana, a u centralnoj konzoli mogu biti do tri ekrana, od kojih je jedan namijenjen suvozaču.
Na centralnom tunelu su dva ležišta za bežično punjenje mobitela, snage do 50W, a prednji frižider, kako navode, ima kapacitet od 4 l, a može hladiti do -6°C, ili grijati do 50°C.
Drugi red sjedišta nudi veliki prostor za noge, a sjedišta mogu biti grijana, vetilisana i s funkcijom masaže. Stražnji frižider ima kapacitet od 10 l, a predviđen je za hlađenje četiri vinske boce.
Također, u Denzu Z9 GT je ugrađen audiosistem produkcije Devialet.
Denza Z9 GT u PHEV izvedbi koristi e3 platformu, a pogonski sistem čine benzinski motor radne zapremine 2 l s turbopunjenjem, snage 152 kW (207 KS), te tri elektromotora, o kojih je jedan naprijed, a dva straga. Kombinovana snaga elektromotora je 640 kW, ali sistemska snaga nije deklarisana. Također nije objavljeno ni koliki je kapacitet baterije, ali iz Denze navode da je kombinovani doseg oko 1.100 km (CLTC).
Denza Z9 GT s električnim pogonom je zasnovana na 3.0 Evo platformi, a pokreću je tri elektromotora, kombinovane snage 710 kW. Iz Denze navode da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,4 sekunde, a električna autonomija je 630 km (CLTC).
Denza Z9 GT je u Kini dostupna u pretprodaji s osnovnim cijenama između 339.800 i 419.800 kineskih juana (42.653 – 52.695 eura).
Iako je najavljeno da bi se Denza Z9 GT mogla uskoro naći na evropskom tržištu, cijene i detaljnija tehnička specifikacija, još uvijek nisu objavljene.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 28, 2025 0
jan 27, 2025 0