Osvježeno 7 Februara, 2025 10:30 AM
dec 09, 2024 Almir Grebović Hyundai, Test 0
I dok je u Južnoj Koreji prodaja pete generacije Hyundaija Santa Fea krenula godinu dana prije nego u Evropi, mi smo se još naslađivali velikim i modernim primjercima četvrte generacije od kojih su se neki doskora mogli kupiti i s nikad prežaljenom naljepnicom CRDi. Otprilike toliko vremena je bilo potrebno da kapacitet proizvodnje u svih pet pogona širom svijeta dostigne maksimum i da počne podmirivati potrebe ostatka planete. SAD je naravno bila prva na listi prioriteta, gdje je, konačno, i obavljena svjetska prezentacija i da proizvodnja, paralelno s onom u Ulsanu, u Južnoj Koreji, krene u tamošnjim pogonima u Alabami.
Nije ni čudno, budući da se Santa Fe upravo etablirao na tom tržištu na kojem u posljednjih četrdesetak godina Hyundai postiže izvrsne rezultate. Zbog toga je naprimjereniji tamošnjim navikama, ali je iz generacije u generaciju vidno veći, masivniji, snažniji i opremljeniji.
Santa Fe u SAD nije najveći ponuđeni Hyundai, ali u Evropi definitivno jeste. Intrigantan je do te mjere da nakon razgledanja okolo jednostavno poželite da zavirite iza vrata i da vidite da li tako izgleda i iznutra, i da li je baš toliki i iznutra. Santa Fe je pojava je na cesti koja će u baš svim slučajevima skrenuti pažnju, što je marketinški potez koji će Hyundaiju uštedjeti milione dolara. Zaustavite se na semaforu i jednostavno će sve oči automatski biti uprte u pojavu koja na prednjoj strani ima nekoliko velikih slova “H”. To je novi Hyundai Santa Fe! Prije skoro dvije godine prikazan je izgled i samo rijetki su povjerovali da je to zapravo konačno dizajnersko rješenje koje će na cestu. Ali to je ipak bila stilska tačka na i, kojom je uprava dizajnerima stavila katanac na obavljeni posao.
Vrlo pravilne osnovne konture novog Santa Fea uveliko podsjećaju na velike SUV-ova najcjenjenije na američkom tržištu. Ni jedan prije njega nije izgledao baš ovako. Konačno, Santa Fe i jeste model koji je prije više od 20 godina krenuo upravo tamo – nosi tipično američko ime, mada baš do posljednjeg detalja i nije bio prilagođen navikama Amerikanaca. Tek kad je Hyundai s njim postigao veliki uspjeh, onda je krenuo i na ostala tržišta. Zanimljivo je da uspjeh svih generacija nije izostao ni u Evropi, budući da su kupci sa Starog kontinenta unazad dvadesetak godina kupili više od 450.000 primjeraka.
Novi Santa Fe je i zaista slika i prilika modernog američkog pogleda na srednje-velike SUV-ove (koliko god nam se ovaj činio da je najveći). Čak je i osnovni oblik modela pod ovim imenom evoluirao, ali je evoluiralo sve drugo. I dok su modeli prethodne generacije bilo poprilično zaobljni, novi model ima nedvosmislenu klasičnu pravilnu dvovolumensku konstituciju istesanu samo tamo gdje je bilo potrebno da se ublaže najveći aerodinamički otpori i da se smanje zračni vrtlozi koji bespotrebno povećavaju potrošnju goriva. Zbog toga se aktuelni Santa Fe čini predominantnom pojavom na cesti. Zaobljene su mu isključivo najoštrije ivice i mjesta gdje prednja svjetla spajaju prednju masku s bokovima.
Sve ostalo je bio zadatak dizajnera da na izrazito velikim zaravnjenim površinama smjeste što zanimljivije i kontrastnije oblike. Najintrigantnija su prednja dnevna LED svjetla kakva trenutno ne postoje na nekom drugom automobilu. I ona su jedan od detalja koji u punom svjetlu oslikava karakter ovog automobila. Još je nekoliko detalja sprijeda u obliku slova H, a njega nalazimo i na stražnjem kraju, koji je u ovom slučaju možda i prejednostavan. Odrezan kao sjekirom, podsjeća na stražnji dio minibusa, što Hyundai ističe kao vrlinu ovog modela. Jedini začin predstavljaju gornji aerodinamički spojler ispod kojeg je skriven brisač stakla i položana stražnja svjetla sa crvenom iluminacijom velikog slova H.
Santa Fe je SUV koji u unutrašnjosti nosi pregršt prepoznatljivih Hyundaijevih tema, ali preovladavaju elementi pravilnih oblika, što je uostalom karakteristika svih stilskih detalja svana. Nije teško prepoznati panel s dva displeja ispred vozača, nije teško prepoznati upravljački modul klima-uređaja i nije teško prepoznati ručicu aktuatora automatskog mjenjača, ali nije teško prepoznati ni luksuz prednjih sjedišta kakva su bila u modelima prethodne generacije.
Jednostavno je nakon svega zaključiti da je unutrašnjost Santa Fea kud-i-kamo luksuznija nego unutrašnjost bilo kojeg drugog Hyundaijevog modela. To je zapravo hijerarhija koja kod većine proizvođača prati dimenzije – što je model veći, to je luksuzniji, a u ovom slučaju opet vrijedi podsjetiti na to da je Santa Fe najveći Hyudaijev evropski model.
Osjećaj prozračnosti je izvrstan upravo zbog ogromne unutrašnje zapremine, pa je jasno zbog čega se ama baš svi putnici mogu osjećati vrlo komforno i bez ikakvog osjećaja tjeskobe. Sedam sjedišta i ne mora biti dodatni dokaz tome o kolikom se unutrašnjem prostoru radi, ali je dokaz u izuzetno velikom prtljažniku, čak i u punoj formaciji tri reda sjedišta.
Putnici sprijeda su privilegovani prije svega oblikom sjedišta i njihovim mogućnostima, mada prevelike razlike nema ni u srednjem redu koji je podijeljen prema principu 60/40, a usto ga je moguće pomijerati na klizačima. Time oni u trećem redu mogu dobiti dodatni prostor. Zanimljivo je i to što putnici na svim pozicijama imaju mogućnost regulacije klima-uređaja, svi imaju mogućnost vlastitog USB napajanja, a svaki red sjedišta ima po jedan izvor napona 12 volti.
Centralni greben između vozača i suvozača je podijeljen na dvije etaže, otprilike onako kao što je i u Ioniqu 6, a pored njega se nalazi skriveno spremište, čiji se poklopac može otvoriti i s prednje i sa stražnje strane. I ovo je također autentično Hyundaijevo rješenje. Dio posebnih tehničkih poslastica rezervisan je i za malo spremište ispred suvozača koje može poslužiti recimo za dezinfekciju rukavica, jer ima sistem ultraljubičastog zračenja. Nevjerovatno je i to da unutrašnjost drugog reda vrata ima po tri ležišta za boce ili za limenke, što je također presedan u klasi kojoj pripada.
Treći red sjedišta se naravno može preklopiti, a od toga kreću nebrojene mogućnosti prtljažnog prostora koji se može podesiti na bezbroj načina. Spomenimo da je minimalna zapremina prtljažnika 621 litar, a da je maksimalni prostor koji se može pretvoriti u prtljažnik čak 1.949 litara. Dodatno svemu, na C-stubu nalaze se mali rukohvati kao pomoć za postavljanje krovnih kofera (ako postoje takvi kojima su na ovolikom autu potrebni). Sve je to spakovano u dužinu od 483 centimetara, što i nije previše.
Na tržištu više nema dizelskih modela, što bi sasvim sigurno kupcima, kakvi su najčešći u BiH, bila idealna varijanta u ovako masivnom automobilu. Podsjetimo da su dizelski motori u ovom modelu netragom nestali 2022. godine. U zamjenu su stigli samo hibridi i samo plug-in hibridi, što je svojevrsna alternativa koja bi se u potpunosti mogla uklopiti u nametnute aktuelne ekološke propise.
Tako je ovaj plug-in hibrid zasnovan da Hyundaijevom 1,6-litarskom turbobenzincu kojeg viđamo i u manjem Tucsonu, naprimjer, što je odavno postala okosnica svih velikih evropskih Hyundaija. Velika je prednost to što Santa Fe PHEV može na struju preći najmanje 50 kilometara. Naravno, uslov je da baterija kapaciteta 13,8 kWh bude puna.
Uz umjerenu vožnju, čak i na temperaturama okoline koje su konstantno bile oko nule, naši rezultati vožnje samo na struju, i to u svim uslovima, kretali su se od 68 do 72 kilometra. To je ono što plug-in hibride izdvaja od ostalih i to je ono što bismo u BiH mogli nazvati i alternativom za dizel i alternativom za električni automobil. Teoretski, ovaj automobil u svom radnom vijeku ne mora potrošiti ni kap benzina, no praksa je malo drugačija. Ukoliko dnevne potrebe za vožnjom nisu veće od 50 do 70 kilometara Santa Fe PHEV će biti idealan električni automobil.
Uz mali mobilni punjač i uz izvor uobičajenog mrežnog napajanja od 220 volti, ovaj punjač je idealna opcija, pogotovo ako se koristi u noćnim satima. Hyundai u svojim električnim i plug-in hibridnim automobilima kao obavezan dio opreme nudi punjač promjenjljive snage – 1,2 kW, 1,6 kW, 2 kW i 2,4 kW. Čak i uz podešavanje na najmanju snagu punjenja, nekoliko sati će biti dovoljno da u potpunosti napuni bateriju i učini je spremnom za narednih 50 do 70 kilometara isključivo na struju. To bi vas moglo koštati oko 1 KM ukoliko punite po jeftinoj kućnoj tarifi. Može li jeftinije? Može! Može i besplatno ukoliko ga punite ne nekom javnom punjaču. Tada snaga punjenja može biti do 3,5 kWh, a potpuno prazna baterija može biti puna za manje od 3 sata. Besplatno je, ali nije toliko praktično.
Opcija vožnje na električnu struju je praktična samo ukoliko su vanjske temperature takve da vam nije potrebno grijanje kabine i ukoliko nemate potrebu za naglim međuubrzanjima. Ako vam je baš hladno, grijanje kabine može osigurati isključivo benzinski motor. Čak i ako vozite umjerenim tempom, benzinski motor će raditi gotovo isključivo kako bi proizveo toplotu za zagrijavanje unutrašnjosti. Druga nepovoljnost je ta što će tad motor paralelno i puniti bateriju, što će tražiti dodatna dva-tri litra benzina.
U pokušaju da Santa Fe PHEV zamislimo kao privatni automobil i da ga koristimo u svim uslovima, naš test je bio duži od 800 kilometara. Za sve vrijeme, prosječna potrošnja je bila 3,8 litara benzina, naravno uz skoro svakodnevno punjenje baterije preko vanjskog izvora.
A kad potrošite bateriju, režim štednje je vrlo zahtjevan, mada djelimično ostvariv. Vozićete se naravno samo na relativno slabašan benzinski motor koji će povremeno puniti bateriju, omogućavajući vam povremenu vožnju u klasičnom hibridnom modu. Dinamičnija vožnja na otvorenoj cesti tražiće oko 6 litara benzina, što je izvrsno s obzirom na masu, čeonu projekciju i nepovoljniju aerodinamiku. Ukoliko vam se žuri na autoputu, morate biti spremnu na potrošnju od 11 ili 12 litara benzina.
Pravila ekonomične vožnje mogu vam donijeti veliku uštetu. Tako je, naprimjer, bolje “kočiti” intenzitetom punjenja baterije, što Hyundai zdušno podržava sistemom izbora intenziteta rekuperacije u vidu lopatica iza upravljača “+” i “-“. Ukoliko vam pređe u naviku, Santa Fe PHEV može trošiti manje i od najštedljivijeg dizela.
Veliki Hyundai Santa Fe je zamišljen da bude automobil za sve – da vas odveze i na najudaljeniju destinaciju, da vas provede preko najklizavijeg terena, da posluži i na makadamu, ali je najvažnije da je zamišljen tako da vam pruži vrhunsku udobnost. Iako je osnova pogona na otvorenoj cesti benzinski motor snage 160 KS, baš kao u obnovljenom Tucsonu, uvijek možete računati na barem malu pomoć električnog motora snažnog 98 KS. Potrebno je samao malo raspoložive energije u bateriji pa da od 60 do 100 km/h pojuri za nešto više od 5 sekundi.
Ovjes se prilično dobro nosi s masom od dvije tone, a u upravljivosti mu zaista zdušno pomažu točkovi prečnika 20 inča i vrlo progresivan servoupravljač. Odličan odozdo s vrlo tačnim informacijama i s dovoljno dobrim pregledom, čak i vozači naviknuti na manje automobile za kilometar ili dva mogu steći puni osjećaj.
Ponekad će biti dosadan sa svim svojim zaštitnim sistemima stalno nas upozoravajući na prekoračenje brzine, prelazak bijele linije, pauzi za odmor, blizinu automobila ispred i slično, ali to je dio modernih automobila isto kao što je recimo i mogućnost samostalnog parkiranja ili mogućnost potpuno samostalnog izlaska iz tijesnih parkirnih mjesta.
Ponudiće vam mogućnost umjerene vožnje u režimu koji najmanje troši i najmanje emituje CO2, ali vam može ponuditi i mogućnost približne sportske vožnje. Tada se automatski mjenjač s dva kvačila pretvara u malo bržeg radnika prilagođavajući broj obrtaja motora za 500 više, a lopatice za intenzitet rekuperacije pretvara u ručni mjenjač. No, uvijek valja podsjetiti da ovo nije sportski SUV nego izvanredna udobna putna krstarica. Uz sve će vam ponuditi i određenu pomoć za savladavanje klizavog terena, leda pa i umjerenog off-roada kada aktivira nekoliko inteligentnih sistema za kalkulaciju broja obrtaja po svakom točku posebno.
Preslobodno bi možda bilo reći da je ovo idealan porodični SUV, ali se teško možemo oteti utisku da se radi o modelu koji bi vlasniku mogao ispuniti većinu želja. Jedini uslov predstavlja prostor za parkiranje, a jedinu prepreku mogu predstavljati ograničene finansije. Ako finansije nisu problem, ako ni parkiranje nije problem, to onda znači da ni izvor struje od 220 volti ne mora biti problem. Onda bi Santa Fe PHEV iz ugla prosječnog Evropljanina mogao biti dio svojevrsne fraze American Dream. Takav je prema dimenzijama, karakteru, opremi i dominantnom izgledu, što bi u nekim momentima moglo izazvati i zavist komšiluka.
Novi Hyundai Santa Fe PHEV je ponuđen u samo tri paketa opreme između kojih je cjenovna razlika po pet hiljada KM. No, za automobil ovih sposobnosti, ovog karaktera i ove cijene ne isplati se kalkulisati. Najisplativiji je u najbogatijem paketu opreme Calligraphi – 129.490 KM, dok je najjeftiniji 119.990 KM. Budući da još uvijek traje Hyundaijeva promocija modela od svega oduzmite 6.000 KM i eto konačne cijene. Ukoliko vam nedostaje malo do konačne odluke, uvijek računajte na to da Vlada FBiH na kupovinu automobila s plug-in hibridnim pogonom daje subvenciju od 5.000 KM. Eto prilike – najskuplji po cijeni najjeftinijeg!
Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI (253 KS) PHEV A6 4WD Alnatt Caligraphy (7 sjed) |
|||
Cijena do registracije: | 130.490 KM | ||
Akcijska cijena do registracije: | 124.490 KM | ||
Cijena najjeftinijeg PHEV modela (Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI 253KS PHEV A6 4WD Emerald – 7 sjed): | 119.990 KM | ||
Akcijska cijena najjeftinijeg PHEV modela (Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI 253KS PHEV A6 4WD Emerald – 7 sjed): | 113.990 KM | ||
Cijena najjeftinijeg modela (Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI 215KS HEV A6 2WD Ruby – 5 sjed): | 97.490 KM | ||
Akcijska cijena najjeftinijeg modela (Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI 215KS HEV A6 2WD Ruby – 5 sjed): | 91.490 KM | ||
Troškovi registracije: | 748 KM | ||
Iznos kasko – osiguranja: | 6.473 KM | ||
Servisni interval: | 15.000 km / 1 god. | ||
Cijena osnovnog servisa: | 435 / 464 / 766 KM | ||
Motor: | plug-in hibrid; benzinski – 1.598 ccm, 4 cilindra u liniji, 16 ventila, Turbo, direktno ubrizgavanje, Start&Stop; električni – kapacitet baterije 13,8 kWh; 4WD | ||
Snaga: | sistemska snaga 186 kW (253 KS) pri 5.500 obr/min; snaga benzinskog motora 118 kW (160 KS) pri 5.500 obr/min; snaga električnog motora 72 kW (98 KS) | ||
Obrtni moment: | sistem – 367 Nm pri 1.000 – 5.100 obr/min; benzinski motor 265 Nm pri 1.500 – 3.500 obr/min; električni motor 304 Nm |
||
Mjenjač: | automatski, 6 brzina | ||
0-100 km/h / Max: | 9,3 s / 180 km/h | ||
Prosj. potrošnja: | 1,7 l/100 km (WLTP) | ||
Prosj. potrošnja struje: | 18,1 kWh/100 km (WLTP) | ||
Doseg na struju: | 54,2 km (WLTP) | ||
Emisija CO2: | 38 g/km (WLTP) | ||
Emisioni standard: | Euro 6E | ||
Zapr. rezervoara: | 47 l | ||
Dimenzije (D/Š/V): | 4.830 / 1.900 / 1.780 mm | ||
Međuos. razmak: | 2.815 mm | ||
Min. rastojanje od tla: | 177 mm | ||
Krug okretanja: | 11,6 m | ||
Masa vozila: | 2.090 – 2.145 kg | ||
Prtljažnik: | 621 / 1.942 l | ||
Garancija: | 5 godina / neograničen broj kilometara | ||
Početak prodaje u BiH: | oktobar 2024. | ||
. | |||
Odlukom Vlade FBiH od 2022. godine kupovina hibridnih automobila subvencionirana je u visini od 5.000 KM. | |||
. | |||
Elastičnost motora na testiranom modelu: | |||
60-100 km/h: | |||
D: | 5,41 s | ||
80-120 km/h: | |||
D: | 6,89 s |
Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI (253 KS) PHEV A6 4WD Alnatt Caligraphy (7 sjed)
Serijska oprema Emerald:
Sistem kontrole pritiska u gumama (high line); SBW – Shift by Wire – tasteri umjesto ručice automatskog mjenjača; el. parkirna kočnica s autohold funkcijom; progresivni servoupravljač; (podešavanje upravljača po visini i dubini); zračni jastuci za vozača i suvozača; dva bočna zračna jastuka sa zračnim zavjesicama; centralni zračni jastuk (između prednjih sjedišta); zračni jastuk za koljena vozača; ABS (sistem sprečavanja blokade točkova prilikom kočenja); ESC – elektronski program stabilnosti sa DBC (Downhill brake control – kontrola kočenja na nizbrdici pri otežanim uslovima), HAC (Hill start assist control – kontrola pomoći pokretanja na uzbrdici) i TSA (Trailer stability Assist – sistem kontrole stabilnosti – vožnja s prikolicom); MCB – Multi collision brake (kontola stabilnosti vozila primjenom naizmjeničnog kočenja u cilju sprečavanja/umanjenja naknadnih sudara, u slučaju sudara); indikator niskog nivoa tekućine za pranje vjetrobrana; izolator poklopca motora; ICC in cabin camera – sigurnosni sistem praćenja umora vozača; centralno zaključavanje; E Call (ne funkcioniše izvan teritorije EU); OtA – Over the Air software update; Immobilizer (elektronska blokada motora); sigurnosne brave (straga, za djecu); stražnji spojler s LED kočnim svjetlom; el. podešavanje i grijanje vanjskih retrovizora s integrisanim pokazivačima pravca (žmigavcima); el. preklapanje vanjskih retrovizora; el. podizači prednjih i zadnjih prozora s up/down funkcijom i zaštitom od uklještenja; centralna konzola s naslonom za ruku i držačima za čaše; naslonjači za glavu – sprijeda i straga (podesivi po visini, sprijeda i po dubini); Isofix kukice za dječija sjedišta; djeljiv naslon drugog reda sjedišta (60:40); LED poziciona svjetla – dnevna svjetla; stražnje LED svjetlo za maglu; 6 zvučnika (2 prednja + 2 stražnja + dva visokotonca); digitalni sat; zaštitna mreža za prtljag; pokrov prtljažnog prostora; tonirana stakla u boji (prednji vjetrobran s akustičnim filmom); kućišta vanjskih retrovizora u crnoj boji; vanjske ručice vrata u boji vozila; prednja zaštitna obloga (Skid plate) u srebrenoj boji; automatska regulacija paljenja prednjih svjetala; Bluetooth s prepoznavanjem glasa; radio + RDS; komande za audiouređaj na upravljaču; priključak USB (punjač) – sprijeda i straga; Aeroblade prednji brisači (intervalni); upravljač presvučen kožom; automatski klima-uređaj s automatskim sistemom odmagljivanja; (džep u naslonu vozačevog i suvozačevog sjedišta – na stražnjoj strani – paneli); štitnici od sunca s ogledalima, osvjetljenjem i ekstenzijom; LED svjetlo u prtljažnom prostoru, u kabini iznad vozača i personalna svjetla; podešavanje vozačevog sjedišta po visini; tempomat (Smart cruise control); (lumbalno podešavanje sjedišta vozača); maska hladnjaka (crna i tamni hrom); pokretanje motora bez umetanja ključa (Smart Key) Start/Stop Button; Supervision instrument-tabla 4” s reostatom (podešavanjem osvjetljenja); unutrašnji retrovizor s el. zatamnjenjem (ECM); Paddle shifter kamera za pregled iza vozila; automatska regulacija paljenja brisača / senzor za kišu; sistem upozorenja prisutnosti na stražnjim sjedištima (Rear seat Alert); sistem asistencije održavanja vozila između traka na cesti (line keeping assyst system LKA + LFA 2.0); sistem asistencije sprečavanja prednjeg sudara (FCA 1.5 – Forward collision – avoidance assist); manuelni sistem kontrole brzine (MSLA manual speed limit assist); ISLA (inteligentni sistem upozorenja o prekoračenju dopuštene brzine); stražnja LED svjetla; el. grijanje prednjih sjedišta; el. grijanje volana; HDA – sistem asistencije pri vožnji na autoputu; el. otvaranja prtljažnog prostora (vrata) s mogućnošću podešavanja po visini; ožičenje (priprema) za kuku; Navi 12,3” – navigacioni sistem; Drive mode select (mogućnost promjene Moda vožnje); stakla za zaštitom od UV zračenja; zatamnjena (crna) stakla iza prvog reda sjedišta; set (kit) za popravak gume; (Wireless punjač za mobitel – funkcija u zavisnosti o modelu mobitela); sjedišta obložena kožom s kožnim ornamentima i detaljima u unutrašnjosti; el. podesivo vozačevo i suvozačevo sjedište; podešavanje suvozačevog sjedišta po visini; sistem detekcije objekata u “mrtvom” uglu (blind spot collision – avoidance assist system) BCA ; Mood lamp – unutrašnje osvjetljenje; 12,3” Supervision cluster (komandna tabla) s mogućnošću podešavanja osvjetljenja (Reostat); (20” alu-felge); gume Kumho 255/45 R20; Suede unutrašnja obloga krova; el. grijanje stražnjih sjedišta; zavjesice (manualne) na stražnjim vratima; SVM Surround view monitor (monitor za pregled oko vozila i pomoć oko jednostavnijeg parkiranja); PCA – sistem asitencije i sprečavanja sudara prilikom parkiranja – unazad; BVM – (blind view monitor) monitor u komandnoj tabli – upozorenje na objekte u mrtvom uglu; inverter struje 220V; prednja LED svjetla (široko projekciona); ventilisana prednja sjedišta; FCA 2.0 – (Forward collision avoidance assit) – sistem asistencije zaštite prednjeg udara pješaka i vozila); sistem daljinskog pametnog parkiranja (Remote smart parking assist) 2.0; HDA 2.0 – sistem asistencije pri vožnji na autoputu; pepeljara; zaštitne zavjesice za blato; krovne lajsne; DeLux obloge vrata…
Cijena modela s opremom Emerald: 119.990 KM
Serijska oprema Diamond (dodatno na Emerald):
Head-Up displej – projekcija na vjetrobranu; Bosse ozvučenje s pojačalom; Self levelizer (straga); el. podešavanje volana po dubini i visini – vezano za memoriju sjedišta; dvostruki Wireless punjač za mobitel – funkcija u zavisnosti o modelu mobitela; integrisani memorijski sistem za vozačevo sjedište; lumbalno podešavanje sjedišta vozača…
Cijena modela sa serijskom opremom Diamond: 124.490 KM
Serijska oprema Allnatt Calligraphy (dodatno na Diamond):
Calligrapy Line (ornamenti obloga s detaljima tamnog hroma – High Glossy i hot stamping na grillu/obrvama, prednjim i stražnjim oblogama); pomoćna ručica na C nosaču – skrivenog tipa; 20” alu-felge – tip C; Nappa kožni paket – crni Calligraphy interier; džep u naslonu vozačevog i suvozačevog sjedišta (na stražnjoh strani) – paneli (premium); relaksaciona sjedišta za vozača i suvozača; pretinac za rukavice s UV (ultravioletnom) sterilizacijom; upravljač obložen dvobojnom kožom; ECM s digitalnim displejem; digitalni ključ 2.0…
Cijena modela s opremom Allnatt Calligraphy: 129.490 KM
Dodatna oprema:
– Boja Creamy White Pearl mineralna
Cijena dodatne opreme: 1.000 KM
Akcijski popust: 6.000 KM
feb 07, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0
jan 08, 2024 0
nov 15, 2014 0
okt 15, 2014 0
okt 15, 2014 0